Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Westen van Provincie Utrecht V2 2010

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 209)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Geef die jongen een bromblokje, dan beperk je ook zijn schurkengedrag ; -)

VespaAvanti
      Donateur

Hij heeft momenteel ook geen nette brommer dus dat wordt een hele brommer cadeau doen:P
        Naja, dat gaat me toch net iets te ver eigenlijk;)

Javad
        Donateur

Mijn brommer loopt niet lekker, er zit een behoorlijke trilling in de klok of de koppeling.
          Ik kan er niet lekker mee rijden en af en toe valt hij ook weg, net als een warmloper maar dan geen warmloper,..
          Ook zit ik wat krap qua geld, het zou wat dat betreft net haalbaar zijn maarja, zonder goeie brommer wordt het niks.
          Ik heb nog wat sleutelwerk te doen maar ik denk niet dat ik het ga halen, helaas, wederom.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

si-owner
          Bijdrager

ik moet me helaas afmelden, mijn vader heeft besloten om zijn verjaardag te vieren op deze zondag :D.

volgend jaar rij ik hopelijk wel mee.

speedbuxy
            Bijdrager

Javad :
              Mijn brommer loopt niet lekker, er zit een behoorlijke trilling in de klok of de koppeling.
              Ik kan er niet lekker mee rijden en af en toe valt hij ook weg, net als een warmloper maar dan geen warmloper,..
              Ook zit ik wat krap qua geld, het zou wat dat betreft net haalbaar zijn maarja, zonder goeie brommer wordt het niks.
              Ik heb nog wat sleutelwerk te doen maar ik denk niet dat ik het ga halen, helaas, wederom.

Ik zou je net gaan pmen over hoe we het zouden gaan regelen met het rijden ernaartoe.
              Maar als jij niet kan gaat het dus voor martino en mij waarschijnlijk ook over:(
              (zou wel erg jammer zijn gezien het waarschijnlijk mooie weer)

@stephan
              Leen jordi gewoon even je porter dat moet toch wel kunnen:D

Martino
              Moderator

Jammer allemaal 🙁

misschien is superindo to the resque iets voor ons?

Ik moet ook nog heel wat sleutelen voor dit weekend, maar heb er alle vertrouwen in.

speedbuxy
                Bijdrager

Ja dat zou nog een redding kunnen wezen zal hem eens pmen:thumb

Frank80cc
                  Donateur

hallo,

wanneer is het? aankomende zondag? dan moet ik van de week flink gaan sleutelen 😛

Javad
                    Donateur

Het zou erg jammer zijn als jullie niet zouden kunnen gaan vanwege mij.
                      Tja, ik wou dat ik er wat aan kon doen, ik weet verder niemand die mij zou kunnen vervangen, behalve Gerard.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

VespaAvanti
                      Donateur

Dat wordt dan inderdaad goed doorsleutelen Frank, je MOET er bij zijn:D

Andree, jij en niet bij een tour komen? en dat met mooi weer? ben je ziek ofzo?:|
                        Kan je broer niet rijden dan?:?
                        Zou zeer zuur zijn als jij en Martino niet zouden kunnen komen:(

Jordy gaat nu waarschijnlijk wel weer mee, al is het met een ragbrommer maar toch:D

Hopelijk kunnen jullie nog wat regelen!

Trouwens ook zeer jammer van Javad, heeft hij z’n klein kickcarter gaat het nog over:(

Leovince
                        Bijdrager

Kan Javad z’n variosetje niet aan de kant zetten dan en even met poulie rijden?:P Andree rijd ook zelfs met poulie en dan ben je zeker niet de enigste met nog een paar.

VespaAvanti
                          Donateur

Daar dacht ik ook al aan maja, z’n brommer valt soms ook uit dus dan houd het sowieso al op he:(

speedbuxy
                            Bijdrager

VespaAvanti :
                              Andree, jij en niet bij een tour komen? en dat met mooi weer? ben je ziek ofzo?:|
                              Kan je broer niet rijden dan?:?
                              Zou zeer zuur zijn als jij en Martino niet zouden kunnen komen:(

Jordy gaat nu waarschijnlijk wel weer mee, al is het met een ragbrommer maar toch:D

Hopelijk kunnen jullie nog wat regelen!

Ik heb m,n broer nog niet gevraagd omdat martino ook graag meewil dus heb nu eerst tobias gepmd en zal gerard morgen ook even vragen.
                              En anders is de kans wel groot dat m,n broer wel wil:thumb die is nog steeds bezig met een 2e hernia eruit te lopen en te fietsen dus zondag een middagje fietsen in de utrechtse heuvelrug en omgeving vind ie vast geen straf:thumb
                              En mooi dat jordy nu waarschijnlijk ook meekomt:thumb

Martino
                              Moderator

Ik kan nu al wel melden dat Gerard niet gaat! Had hem al vaker gepolst maar de animo is er niet voor te vinden helaas.
                                Ik zet mijn pijlen op superindo. Hij heeft in ieder geval altijd zin. En is ook alweer gesignaleerd met rijdende brommer hier in de stad.

speedbuxy
                                Bijdrager

Ja meende ook al dat gerard had aangegeven dan niet te kunnen.
                                  Maar dan blijft tobias idd alleen nog over ik heb hem vanmiddag al gepmd dus maar even horen.
                                  Zo wel het gezelligst zijn om met z,n 3en die kant op te gaan:thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 209)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.