Vespa-Ciao.NL
:: Meeting Eindhoven

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Eindhoven

• Dit onderwerp bevat 237 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door eddi.
13 berichten aan het bekijken - 226 tot 238 (van in totaal 238)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barend f
    Bijdrager

aha oke!:D

ThieskeCiao
      Bijdrager

owja die rode auto op het eerste filmpje die in de weg staat hoort bij mij(A)

ArvidW
        Donateur

eddi :
          wie heeft die foto’s allemaal gemaakt, heb niet eens gezien dat daar iemand foto’s knipte…:??? zag ineens m’n bravo er bij staan:lol

wel allemaal mooie foto’s:thumb

Toen ik jouw bravo in het begin zag dacht ik “dat is een mooie originele brommer” leo kruletje eronder, 50cc std. Maar toen herinnerde ik me jouw setup (Malo 70cc, 82km/uur) 😛 Politie hoef je echt niet bang voor te zijn want jouw brommer ziet er echt ongelooflijk std uit (wolf in schaapskleren:D))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

barry
          Donateur

Jammer dat je me’n vertrek niet ziet.Toen stond de motor koud & heb dan misselijk veel power.Bij de terugkomst was de power ver te zoeken.Ik begin te twijfelen aan de 80cc polini’s.

timschilders
            Bijdrager

filmpjes en de laatste foto’s heb ik geknipt,

en barry, ik vertelde je in de auto ook dat ik de 80cc polini kitjes niks aan vond en dat mijn 42mm alu 10x beter rijd bij mij.

je had nog een 46.5mm malossi liggen?
              die zou ik proberen, lijkt me een top cilindertje!

Wouz-LwB
              Donateur

Ja want de gasreactie was ook niet meer helemaal top of wel ?
                soms is het ook niet goed te beoordelen op filmpjes..;)
                Wel een hele mooie brommer !:)

hansieb
                Moderator

barry :
                  Jammer dat je me’n vertrek niet ziet.Toen stond de motor koud & heb dan misselijk veel power.Bij de terugkomst was de power ver te zoeken.Ik begin te twijfelen aan de 80cc polini’s.

Komt der nog 1 achter 🙂 alleen in het middengebied is er beukpower maar houd , veel en veel te snel op!

42 alu gaat nog wel even wat langer door :thumb

erwinko
                  Bijdrager

barry, heb je niet gewoon een te grote zuiger erin?

barry
                    Donateur

Het is de kit van Fredzz die erop zit.Ik ga er de nieuwe Malossi er eens op monteren,maar 500km inrijden gaat helaas niet.Deze brommer word alleen maar gebruikt voor mini ritjes wegens hoge pakkans hier.

Maik3l
                      Bijdrager

kon niet komen had namelijk herkansingen maandag :S anders was ik met boet en roy mee gekomen…

@barry ghehe altidj al benieuwt hoe streng ze eigenlijk in belgie zijn.. veel rollerbank enzo? en dikke boetes?

Timmetje
                        Topic starter

leuke filmpjes 🙂 gelukkig sta ik er deze keer wel goed op 😀 volgende keer op me goed gespoten ciao 🙂

eddi
                          Bijdrager

ArvidW :

eddi :
                            wie heeft die foto’s allemaal gemaakt, heb niet eens gezien dat daar iemand foto’s knipte…:??? zag ineens m’n bravo er bij staan:lol

wel allemaal mooie foto’s:thumb

Toen ik jouw bravo in het begin zag dacht ik “dat is een mooie originele brommer” leo kruletje eronder, 50cc std. Maar toen herinnerde ik me jouw setup (Malo 70cc, 82km/uur) 😛 Politie hoef je echt niet bang voor te zijn want jouw brommer ziet er echt ongelooflijk std uit (wolf in schaapskleren:D))

Als ik niet opval dan is m’n bedoeling geslaagd… Meestal rij je dan het langst rond, zeker als je wat vooruit wil.. 😉 Wouten:duivel:@

(heb ook nog een ciao.. word een racer van gemaakt… reedvalve en zo, maar daar moet ik eerst wat cash voor hebben

eddi
                            Bijdrager

barry :
                              Het is de kit van Fredzz die erop zit.Ik ga er de nieuwe Malossi er eens op monteren,maar 500km inrijden gaat helaas niet.Deze brommer word alleen maar gebruikt voor mini ritjes wegens hoge pakkans hier.

persoonlijk heb ik met malossi betere ervaringen dan met polini, bredere powerband en regelmatiger lopen (stabieler).. mits goed afgesteld, en wat betreft inrijden, niet echt nodig als je in ’t begin wat vetter smeert 1:35 a 40

13 berichten aan het bekijken - 226 tot 238 (van in totaal 238)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.