Vespa-Ciao.NL
:: krijg em niet aan t lopen

Home Forums Algemeen Oude topics krijg em niet aan t lopen

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hc_mike
    Topic starter

haha ik kan mijn opzetstukje voor de 17er dop niet vinden vandaag maar even halen

PoliniCiao
      Bijdrager

Ik heb het nog nooit nodig gehad om hem te starten met een boormachine, het lijkt mij elk geval niet gezond. Ik zou het echt niet doen als ik jouw was.

FonS
        Bijdrager

ik heb dr geen probleme van gehad.. heb het al 2 keer moete doen zo

hc_mike
          Topic starter

Dus hij moet ook nog starten op die manier…lijkt me ook niet zo heel fijn voor me koppeling maja probeer eerst ma es met kleinere sproeier. uitlaat en carb. zijn de hele nacht eraf geweest dus benzine zal nu ook wel ver vervlogen zijn in blokje.

PoliniCiao
            Bijdrager

Ikhoop voor je dat hij vandaag inwilt :thumb
              Dat is altijd vervelend he
              Succes

timschilders
              Bijdrager

ik doe het ook niet meer met boormachine, had heel de schroefdraad van de krukas verneukt

hc_mike
                Topic starter

nee heb me ook al bedacht. probleem zit ergens anders….geen koppakking

FonS
                  Bijdrager

whaa lol
                    maar toen ik mijne kocht en de cilinder eens dr af pakte zat er ook geen koppakking in, merkte je met starten en rijden nix van… toch maar eentje in gezet toen :p

timschilders
                    Bijdrager

standaard zit er op een ciao ook geen koppakking, brommerboer hier in ons dorp verkoopt ook geen pakkingen voor 50cc van een ciao.
                      en als ie gewoon compressi had en geen valse lucht zuicht dan moet het geod zijn.
                      als je een koppaking koopt koop er dan een met de maat 65cc

wheelieking89
                      Bijdrager

maar dan heb je in de ronte 15 cc minder compressie druk :O en trek je wat minder 😉 Whaha nej maar waarom geen GEEN pakking bij een ori cillinder ?????????/

November Rain
                        Bijdrager

pff fje bougie kan wel vonken.. maar onder de druk in de cilinder kan ie te zawk zijn om te vonken toch ff een nieuwe en ook ff een koppakking erop knallen…

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.