‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jorikc

hey k heb eeen city power te koop

edje
      Bijdrager

k wil binnenkort die malossi cilinder halen die 65cc 43 mm die van 89 e volges mij 😛
        maa k wou ff weten of die goed presteerd enzo van 89 e is niet duur ?
        mja iemand ervaring ?
        k hoor t wle
        alvast bedankt
        mzzls

Wouz-LwB
        Donateur

Een vraag..
          ben mn broer aan het helpen met zijn brommer inelkaar te zetten.
          nu moet de voorvering er weer in alleen dat gaat heel moeilijk..
          iemand nog goede manier hiervoor ?
          greetz..

woe
          Bijdrager

ik doe altijd eerst die veren derin.
            en als ze erin zitten dan pas de rubbers

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

werkt een malossi voorvario ook goed op minder snelle setups? of kan je dan beter de orginele vespa vario halen?

mikrik
              Bijdrager

Wat kost een goed frame, met stervelgen gemiddeld?

Jelle89

edje :
                  k wil binnenkort die malossi cilinder halen die 65cc 43 mm die van 89 e volges mij 😛
                  maa k wou ff weten of die goed presteerd enzo van 89 e is niet duur ?
                  mja iemand ervaring ?
                  k hoor t wle
                  alvast bedankt
                  mzzls

kijk naar mij, en kijk naar kay, we hebben hem allebei, en ik vind hem SUPER, trekt redelijk goed op ongeveilt met top one, nou is ie geveild maar loopt nog niet..(a)..en bij kay trekt ie heerlijk geveilt, en hij loopt ongeveer 70 bij kay met een 95 poeli..

denniec1
                  Bijdrager

heej klein vraagje:
                    zouden de groene trekveren van polini het goed doen op een 50DR,13/13 en proma circuit??
                    of zouden ze te strak zijn?

FonS
                    Bijdrager

zijn wel goed (naar mijn mening)

ik heb een 50 dr, 13/13, city power en groene polini veren, werkt best goed (iets minder strak mag wel denk ik)

edit – jij hebt een citta, ik een ciao… verschil..? 😕

ArvidW
                      Donateur

Ik zou er zelfs blauw ingooien…. Maar dat vind ik persoonlijk fijn;)

Blauw kan iig wel op jou setup…… Het rijdt alleen wel een “tikje” anders. Je moet wel eventjes ermee leren rijden:P

Groen is ook prima !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

denniec1
                        Bijdrager

ArvidW :
                          Ik zou er zelfs blauw ingooien…. Maar dat vind ik persoonlijk fijn;)

Blauw kan iig wel op jou setup…… Het rijdt alleen wel een “tikje” anders. Je moet wel eventjes ermee leren rijden:P

Groen is ook prima !

haha nee oke bedankt voor jullie reacties:)
                          dan neem ik de groene!!
                          maar hoezo moet ik er dan mee leren rijden?

ArvidW
                          Donateur

Blauw grijpt pas heel laat aan (met pully 80 op ciao rond de 30km uur) Dus in een krappe bocht laat je hem net niet aangrijpen en na de bocht volgas. Als je het gas loslaat moet hij weer toeren gaan maken. Bij het stoplicht ben je niet meer zo geruisloos weg. Bij politie in de buurt ben je niet meer zo “onopvallend” weg
                            Naast een fietser rijden die 20 rijdt is ook een hele opgave want jou koppeling grijpt pas bij de 30 aan.

Maar ik vind het heerlijk:D Het is maar net waar je van houd

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

barry
                            Donateur

ArvidW :
                              Blauw grijpt pas heel laat aan (met pully 80 op ciao rond de 30km uur) Dus in een krappe bocht laat je hem net niet aangrijpen en na de bocht volgas. Als je het gas loslaat moet hij weer toeren gaan maken. Bij het stoplicht ben je niet meer zo geruisloos weg. Bij politie in de buurt ben je niet meer zo “onopvallend” weg
                              Naast een fietser rijden die 20 rijdt is ook een hele opgave want jou koppeling grijpt pas bij de 30 aan.

maar blauwe,in combinatie met een vario…………………volle gaaaaaaaas-ambriaaaaaas

denniec1
                              Bijdrager

ArvidW :

haha ja oke
                                maar ik neem aan dat ie bij de groene wel iets eerder aangrijpt:)
                                en dat ie wel wat sneller op gaat trekken als bij de orginele veren

erwinko
                                Bijdrager

toen ik en mn broer polini trekveren in de vario wilde stoppen, kregen we ze er wel in hoor, maar ze zijn eigenlijk iets te kort toch?

@ arvid: ik kon 22 rijden met polini blauw :D, het leek wel alsof hij ondertoeren kreeg xD

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.