‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wheelieking89
    Bijdrager

jammer

veel succsec met het bestellen van de zuiger 😉

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

jesus wheelieking, ga aub niet zoveel offtopic overal. stuur hem anders een pm ofzo. die zeta is dezelfde die ik ook heb. moet je maar in me persotje kijken of me avatar op de site kijken.

ONTOPIC!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

joostie
        Bijdrager

Heeft iemand ervaring met een spaakwiel van een ciao? Ik heb er een hier liggen, maar geen ringen, bouten enz zit er niet meer bij. Iemand een idee wat ik moet halen voor bouten/ringen enz en hoe ik deze erop moet monteren?

Ge64
          Bijdrager

Ik ben mijn brommer weer in elkaar aan het bouwen en ik ben bjna klaar alleen ik krijg de decompressiekabel er niet meer in, hoe moet die precies? een vriend van me heeft hem eruit gehaald en ik lees overal van ‘wat aan die kabel frotten’ maar dat helpt niks…

Ge64
            Bijdrager

joostie :
              Heeft iemand ervaring met een spaakwiel van een ciao? Ik heb er een hier liggen, maar geen ringen, bouten enz zit er niet meer bij. Iemand een idee wat ik moet halen voor bouten/ringen enz en hoe ik deze erop moet monteren?

Ik denk dat alle wielen voor de ciao hetzelfde zijn dus als je al wielen erop hebt zitten kan je waarschijnlijk die bouten opnieuw gebruiken voor je spaakwielen.

Dj Freggel
              Bijdrager

Jazeker, gewoon naar de uitlaatpoort toe:!

pleasure
                Bijdrager

kuwn :

Dj Freggel :
                  Jazeker, gewoon naar de uitlaatpoort toe:!

dat d8 ik wel maar dit kan niet. als ik die pijl naar de uitlaatport draai past de piston d’r niet in omdat die gaaten in de zuiger 90* verkeerd staat !

Dan moet hij er zo in dat hij goed staat met de inlaat poorten van de cilinder, kan maar op 1 manier.

barry
                  Donateur

Het gat in de piston MOET ALTIJD naar boven staan!!!!!!!!!Dit dient voor de spoeling.

remon
                    Bijdrager

heey ik heb een vraag,
                      ik heb een proma circuit uitlaat liggen, die ik wil ruilen tegen een leovinci krul uitlaat.
                      ik neem aan dat dit geen probleem zal zijn, de leo komt op mijn vespa-ciao mix, en de proma onder een citta. moet lukken toch?

mvg remon

KennyVespa
                      Bijdrager

Moet zeker lukken ja

mman
                        Bijdrager

KennyVespa :
                          Moet zeker lukken ja

tenzij je een 23,5 cilinder hebt;)

als je ciao mix voor 2003 is gemaakt is er niks aan de hand.

remon
                          Bijdrager

gelukkig die van mij komt uit 2001 d8 ik, nou bedankt voor de reacties :thumb

mitcheman
                            Bijdrager

wie kan mij helpen
                              ik heb een vespa tis al een oud beesje. ik heb de volgende dingen vervangen:
                              uitlaat zit een nieuwe orginele uitlaat op
                              een nieuwe standaart zuiger
                              een nieuwe standaart cylinder
                              sproeier orgineel luchtfliter orgineel
                              contactpunten en de gewichten samen met de poellie ook orgineel. alleen nu is het probleem het ding trekt voor geen meter heeft hij trouwens nooit gedaan mijn top is 50 alleen het duurt lang voordat hij op snelheid is en het rare is mijn gas handvat kan ik ma zoon kwartslag draaien terwijl ik het gas handvat van een vespa van een maat van me een halve slag tot 3 kwart kan draaien en die trekt veel beter wie kan mij helpen btw het schroefje onder het handvat van het gas komt maar halverwegen wie kan me helpen
                              ik wordt er crimineel van.

Edjuh
                              Bijdrager

Staan de contaktpunten wel goed en zijn ze niet versleten? Ze moeten ongeveer op 0,45 staan.

pier
                                Bijdrager

de leovinci demper van de krul past neemk aan ook op de handmade ofniet?

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.