‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,261 tot 1,275 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

min zuiger???? da kan nie oor. toen datie nog werkte zat de zuiger precies erin lijk nu dus…

hannesjeuh
      Bijdrager

maar toen gaftie wel raar geluid alsek gas gas klakte die zo:(

hannesjeuh
        Bijdrager

hoe weetje bij een malossi 70cc hoe de zuiger moet zitten?

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

er moet geen poorterij (gaten) bij de uitlaatpoort kan zitten. wat naar de uitlaatpoort wijs ook een pijltje (bovenop de zuiger) dat pijltje moet naar beneden worden gewezen de uitlaatpoort.

ik weet hoe die malossi zuiger eruit ziet, hij moet met die sleuf (niet die 2 happen eruit) maar die sleuf moet ie naar boven.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

hannesjeuh
            Bijdrager

ok thx;)

hannesjeuh
              Bijdrager

heb gekeken naar de zuiger en hij zit inderdaad met de sleuf naar boven. dus dat is het al niet:(
                zal morgen paar sproeiertjes proberen te bemachtigen:p zien ofie dan werkt

hc_mike
                Bijdrager

Kan iemand me de afmetingen van het ophangpunt van de HandMade geven? van boven tot onder elk stukje?
                  Bedankt

ciaoracer
                  Bijdrager

Vanvoor boven het zwarte kapje met het stuurslot zit nog een blauw kapje op deze foto hoe moet ik deze in godsnaam er af halen ik weet niet hoe dit zou moeten.Klik hier

Ps: dit is niet mijn brommer, want die van mij is net iets minder bestoft:D

RDG
                    Bijdrager

ciaoracer :
                      Vanvoor boven het zwarte kapje met het stuurslot zit nog een blauw kapje op deze foto hoe moet ik deze in godsnaam er af halen ik weet niet hoe dit zou moeten.Klik hier

Ps: dit is niet mijn brommer, want die van mij is net iets minder bestoft:D

volgens mij moet je die onderste eraf kunnen klikken en dan zitten er 2 schroeven om het bovenste kapje los te kunnen draaien.

ciaoracer
                      Bijdrager

Hoe moet ik dat onderste kapje dan er af klikken waar zitten die kliksystemen dan vanonder vanboven, want ik heb schrik dat ik misschien weer een stukje plastiek afbreek.
                        Graag meer informatie als het kan:(

RDG
                        Bijdrager

aan de beide zijkanten waar het schuin loopt ten opzichte van het bovenste kapje. daar moet je hem aan het onderste kapje een beetje naar binnen knijpen. en dan aantrekken je kunt best hard aantrekken maar doe het niet ruig

ciaoracer
                          Bijdrager

Ah dat zwart kapje zit in dat bovenste vast geklikt bedoel je het zo?

Kay
                            Bijdrager

Wat is ongeveer een complete kickstart waard?Dus zonder blok,wel met krukas,kickmechanisme,ketting,as,pedalen.Compleet dus.

Monstercitta
                              Bijdrager

Kay :
                                Wat is ongeveer een complete kickstart waard?Dus zonder blok,wel met krukas,kickmechanisme,ketting,as,pedalen.Compleet dus.

Ongeveer 60/65 euro en echt niet meer geven hoor. Complete blokjes koop je al voor 100 euro met elektische onsteking. En in belgie heb je ze nog goedkoper hele vespa super bravo met vario en kickblok voor 40 50 euro’s. Je moet ze ma net tegen komen

Kay
                                Bijdrager

Ik verkoop het dus.

15 berichten aan het bekijken - 1,261 tot 1,275 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.