‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kuwn
    Bijdrager

wheelieking89 :
      dat zal zeker er mee temaken hebbben

had je ook slecht starten probleem ?:O

ja heel erg zelfs …maar ik d8 dat het mijn koppeling was 😉

TerroRLaG
      Bijdrager

op mijn gelijkvromigheidsattest staat dit nr: 82|6011

is die 82 het bouwjaar ?

Greetz

ciaoracer
        Bijdrager

Ik heb even een vraag hoe kan je nu het mooiste je achterspatbord inkorten?

mman
          Bijdrager

aftekenen en slijptol

en miss je achterwiel eronderuit als je niet zon vaste hand heb;)

kuwn
            Bijdrager

hoe zie ik of mijn krukas pen 10 of 12 mm is ?
              hoe zie ik de grote mijn zuiger ?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

moet je opmeten, de pistonpen is dan 10 of 12mm.

als je blok nog in elkaar zit kun je t vaak ook nog zien aan het puntje onderaan de achterste blok bevestiging, als ze de krukas nooit hebben verandert is dit met puntje 10pen en zonder puntje 12pen

dat puntje links onder TB is dus 10pen en zonder dat puntje 12pen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

VespaCiaoPaul
                Bijdrager

er past toch ook een pen12 krukas in dat blokje fnie?:?

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

een maat van mij kan op zijn werk stralen, daar hebben ze ook “glasparel”. Hij wou wel voor mij mn blokje helemaal mooi maken door het te stralen maar kan de binnekant van je blok tegen glasparel? volgens hem wel maar ik heb mn twijfels

barry
                    Donateur

VespaCiaoPaul :
                      een maat van mij kan op zijn werk stralen, daar hebben ze ook “glasparel”. Hij wou wel voor mij mn blokje helemaal mooi maken door het te stralen maar kan de binnekant van je blok tegen glasparel? volgens hem wel maar ik heb mn twijfels

Ik straal mijn carters altijd binnen-en buitenkant.Kan geen kwaad,dat je de binnenkant straalt.

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

ok bedankt barry:thumb dan word mn blokje weer zo goed als nieuw:D inc. zwarte velgen

kuwn
                        Bijdrager

ik had ff how to nieuwe cilinder plaatsen gelezen … maar die “piston clipjes” kan ik bij mij niet zien ,,, zijn deze normaal wel zichtbaar ?

ik had ook ff bij onderdelen / cilinders/ helemaal onderaan …. daar staat twee plaatjes van cilinder koppen .. de ene voor ciao de andere voor si/bravo etc … maar ik heb die van een ciao … maar ik heb een bravo … wat betekent dit ???

Edjuh
                          Bijdrager

kuwn :
                            ik had ff how to nieuwe cilinder plaatsen gelezen … maar die “piston clipjes” kan ik bij mij niet zien ,,, zijn deze normaal wel zichtbaar ?

ik had ook ff bij onderdelen / cilinders/ helemaal onderaan …. daar staat twee plaatjes van cilinder koppen .. de ene voor ciao de andere voor si/bravo etc … maar ik heb die van een ciao … maar ik heb een bravo … wat betekent dit ???

Hmm, de hele how-to is bij mij niet zichtbaar:S Waar staat die?

Piston clipjes zitten tegen je pistonpen aan in het ronde gat waar die in zit, aan bijde kanten. Als de gleuf waar ze in steken diep is zie je ze misschien niet zo snel, maar ze horen er wel te zitten!!

Over die kop, je moet even wat duidelijker zijn, wat wil je nou weten? De koppen zijn gelijk, alleen die van de bravo/Si/Citta is breder en past daardoor niet in een ciao zonder de zijvinnen er af te slijpen. Ik heb op mijn nieuwe ciao kop ook geen gat waar de decompressiekabel doorgaat, irritant, maar niks wat een dremel niet kan verhelpen.

FonS
                            Bijdrager

forum > how-to’s > andere cilinder/zuiger plaatsen by jacky 😉

kuwn
                              Bijdrager

maar wrom hebben citta /bravo een ander cilinderkop als de ciao ?

mulder[sst]

omdat ciao zon smalle achterbrug heeft waarin geen citta cilinderkop past

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.