‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,371 tot 11,385 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

nou het is 2e hands maar alles is nog in perfecte staat 😉

Dries
      Bijdrager

dankje Jeroen!

TvA Tuning
        Bijdrager

shit eeh,

ik ben aan het uitvijlen ik netjes vijlen ben k klaar zit ik daar er aan het einde van de inlaat een klein gaatje in de inlaat zit:S isdit erg???

ALvast BEdankt 😉

Tonni
          Moderator

Aan de kant waar de inlaat overgaat in het carter? Dat is niet de bedoeling. Misschien kan je het nog dichtmaken met vloeibaar/. kneedbaar staal??
            Anders heb je een valse lucht probleem….

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

sjaak trekhaak

vanmiddag had ik een stuk gereden ,zet de brommer neer ff later wil ik weer rijde start die niet meer,ik dus een kwartier ofzo staan kicke toen ging die weer aan ,ff later viel die weer uit ,andere bougie geprobeert nog niks,bougie was wel nat dus benzine kreeg die ook ,latere thuis andere cdi geprobeerd liep die weer ,nu is mijn vraag hoe kan het dat de cdi kapot is gegaan ,een half jaar gelede was mijn cdi ook al kapot ,toen had ik 2 x 25 watt halogeen spotjes in de voorlamp ,nu heb ik 2 maande ofzo met batteryen lampjes gerede omdat mijn verlichting kapot is ,kan het daardoor kome ? of komt het doordat mijn cdi onder de benzinekraan tege het frame zit ,en dat die door de warmte van de cilinder kapot is gegaan?

TvA Tuning
              Bijdrager

nee dat pijpje waar je de cab. overheen gaat weetje daar zit een klein gaatje in :S

LeMoN
                Bijdrager

sjaak trekhaak :
                  vanmiddag had ik een stuk gereden ,zet de brommer neer ff later wil ik weer rijde start die niet meer,ik dus een kwartier ofzo staan kicke toen ging die weer aan ,ff later viel die weer uit ,andere bougie geprobeert nog niks,bougie was wel nat dus benzine kreeg die ook ,latere thuis andere cdi geprobeerd liep die weer ,nu is mijn vraag hoe kan het dat de cdi kapot is gegaan ,een half jaar gelede was mijn cdi ook al kapot ,toen had ik 2 x 25 watt halogeen spotjes in de voorlamp ,nu heb ik 2 maande ofzo met batteryen lampjes gerede omdat mijn verlichting kapot is ,kan het daardoor kome ? of komt het doordat mijn cdi onder de benzinekraan tege het frame zit ,en dat die door de warmte van de cilinder kapot is gegaan?

Hij hangt niet volledig tegen het frame dus kapot gaan van de warmte lijkt me stug. Als je lampen niet werken dan moet hij nogsteeds gewoon rijden. Ik denk dat het gewoon puur pech is 😉

sjaak trekhaak

bij mij hangt hij dus wel tege het frame omdat ik geen ophangpunt heb ,heb een oud type frame. morge ff een beugeltje regele en het licht make ,hope dat die dan niet meer kapot gaat.

Tyrax
                    Bijdrager

Maar wat kan er nou precies kapot zijn of is dat onduidelijk?

Hij trilt supererg als ik volgas geef, ook al is het gewoon even een stoot gas geven. Net alsof me hele blok eronder weggaat vallen..

Dan kan ik er vanmiddag mee aan de slag 😉

tom__vespa
                      Bijdrager

De boudjes wa blok mee vast hangt in frame draai die goed aan en dan moet weg zijn

Tyrax
                        Bijdrager

Zitten muurvast 😕

Kevinwol
                          Bijdrager

heeft er iemand ervaring met de polini 80cc die op jmpb te koop is? zo ja is het een goeie cilinder? met goeie top en optrek enz? alvast bedankt

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Cilinders (ervaringen en fotos)
                              Een topic met wat over de 80polini

Is leuke cilinder, past niet in std carter.
                              levert veel trekkracht en boost maar snelheid is std niet de hoogste.
                              lees en zoek maar even verder

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Bluevespa
                              Bijdrager

@ tyrax,, even kijken of je poelie nog recht is, niet dat die on effenheden heeft, want dat had ik wel, en begon me brommer aan de achterkant hevig te slingeren en trillen

Boelie
                                Bijdrager

iemand ervaringen met standaard carters uitdremelen voor 80 cc?
                                  graag wat ervaringen want wil er zelf mee beginnen
                                  alvast bedankt

15 berichten aan het bekijken - 11,371 tot 11,385 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.