‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 11,236 tot 11,250 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robin89
    Bijdrager

Kan ik met de setup rechts van de / een 80mm poulie nemen? Ik trek liever wel aardig op en hoef niet zo hard, maar wel harder als 60. Het is dus op de Ciao.

1-feb
      Bijdrager

ja dat wil wel

.-{2F4OV}-.

Cker… Kheb eig altijd met poelie 80 gereden. En dat reed eig wel goed. Beetje meer topsnelheid en je trekt ook nog redelijk op. Maar uiteindelijk wil iedereen vario:lol

Robin89
          Bijdrager

Oke, bedankt 🙂 Ik heb nu dus 70mm maar dat trekt niet zo heel best op, en vario zal ik niet nemen 😛

Edit: Wat wordt dan de maat van de snaar? Staat verder niks van op jmpb..

Bluevespa
            Bijdrager

heeft iemand toevallig nog een idee wat mijn probleem kan zijn?? k denk eigenlijk dat die poullie schreef is, en dat een fabrieks fout is, want hij is nog nieuw:S

black vespa si
              Bijdrager

weten jullie mischien of een m stuur op mijn si past zonder andere hand vaten tekopen

Bubba
                Bijdrager

Robin89 :
                  Oke, bedankt 🙂 Ik heb nu dus 70mm maar dat trekt niet zo heel best op, en vario zal ik niet nemen 😛

Edit: Wat wordt dan de maat van de snaar? Staat verder niks van op jmpb..

De maat van de snaar wordt met een 80poulie een 940. Die snaren worden echter niet meer gemaakt. Ik kan hem al nergens meer krijgen, jij heel misschien nog wel als je geluk hebt. Hier in het oosten van Nederland zijn de magazijnen helaas niet zo groot, aangezien de Vespa Ciao niet zoveel gereden wordt als in de steden:p
                  Reken er dan wel op dat de volgende keer dat je een nieuwe vsnaar nodig hebt, weer een poulie 70 moeten nemen. Ik moest ook overgaan op een 70.

Martijnvanheerde
                  Donateur

black vespa si :
                    weten jullie mischien of een m stuur op mijn si past zonder andere hand vaten tekopen

Alsie 22mm dik is wel

mixert
                    Bijdrager

ik heb nu een 50cc pai wai cilinder onder mijn vespa liggen, nu wil ik wat sneller optrekken, maar ook weer niet al te hard rijden. ik zat te denken om een dr70 te kopen. Nu bedacht ik mij dat een dr50 miss ook wel een goede cilinderr zou zijn. dus is mijn vraag: geeft een dr50 cilinder veel meer kracht dan paiwai 50cc? en hoe zit het met verschil in optrekken?

HAJE

Mathijs16
                      Bijdrager

Is een standaard pakking groot genoeg voor een 43 mm DR Evo cilinder, kan ik hem dan ook nog bij knippen of houd ik dan niks over.

diac
                        Bijdrager

is idd te klein, gewoon een 43mm pakking nemen en aanpassen.

Tyrax
                          Bijdrager

hoe kan je de rem afstellen? mijn achterrem doet bijna niks meer 😛

diac
                            Bijdrager

door de remhendel in je klok opnieuw te stellen met de staalkabel.
                              als dat niet werkt heb je dit nodig:P;

http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3032

daveyy
                              Bijdrager

is je voorvork nog steeds waterdicht als je je vorvorkrubbers eraf haalt??
                                (en roest vrij)???

Ewous
                                Bijdrager

@ daveyy bedoel je die rimpel rubbers?

15 berichten aan het bekijken - 11,236 tot 11,250 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.