Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 mei 2008 om 08:34 #128504
oke bedankt jongens ga ik nu snel beginne met monteren:P
11 mei 2008 om 08:39 #128505Met dit warme weer kunnen je banden beter niet te vol zitten als je je ciao in de zon wegzet.:p Heeft iemand enig idee wat de door Vespa aangeraden bandenspanning ookweer is?
edit: ik heb t al gevonden:D
11 mei 2008 om 10:26 #128506Boelie :
hey ik heb afgelopen vrijdag avond bij sil variosetje opgehaald maar der is heel
wat olie uitgelopen door het klote ermee:P
maar nu wil ik zo graag die varioset gaan proberen:P anders moet ik tot dinsdag wachten i.v.b pinksterdagen :boos
kan ik hier ook een andersw soort olie indoen bijv: moterolie voor auto of 2-taktolie?
iemand ervaringmee ik heb hier trouwens 15wd moterolie staan als ik het goed zeg
alvast bedanktIk raad je aan, zeker ivm met je dure varioklokje, om toch echte transmissieolie te gebruiken (ik dacht 80w90).
11 mei 2008 om 10:27 #128507Mijn idee!!! Maarja, sommige 😛
11 mei 2008 om 12:10 #128508hee ik reed gister een stukje na de koppeling even uit elkaar te hebben gehad, toen ik ineens een raar geluid hoorde, wat dus echt niet goed klonk, het hoorde eerst alsof mn vsnar was geklapt waarnaa hij uitviel. blijkt dus iets met mijn koppeling te zijn geweest maar weet echt niet wat, zie verder niks kapot, alles zit er nog in, alleen krijg ik de schaal met startsegmenten er nu niet meer af.. enig idee iemand??:'(
11 mei 2008 om 12:22 #128509omdat m’n brommer iets te luid ging heb ik wat huis isolatie in m’n uitlaat gepropt, is dit gevaarlik? wnt ik durf niet meer rijden met dat ik bang heb dat ie zal ontploffen? help me
thx;)11 mei 2008 om 16:21 #128510wie weet hoe je trappers van een vespa ciao afhaalt ???? wie kan me helpen
11 mei 2008 om 16:25 #128511hanborkii :
wie weet hoe je trappers van een vespa ciao afhaalt ???? wie kan me helpengewoon de moertjes los draaien en dan met een rubberen hamer eventjes de pinnen eruitslaan en dan kun je de trapper er gewoon afhalen
11 mei 2008 om 19:35 #128512Mijn ciao met electrische onsteking loopt perfect als hij koud is, echter als ik er een stukje op gereden heb en de motor warm is valt hij plotseling uit alsof hij geen benzine meer krijgt. Daarna krijg ik m wel weer gestart maar na 5 meter ofzo valt hij weer uit een stationair lopen doet hij niet. Als hij weer is afgekoeld start hij weer totdat hij warm is en dan weer uit valt alsof hij geen benzine meer krijgt. De bougi is koffiebruin dus de sproeier is perfect. Kan iemand mij helpen. B.V.D.
11 mei 2008 om 19:47 #128513vlottebakje kan vuil zijn,
de sproeier zuigt het vuil op als hij rijdt en gaat versopt zitten en je ciao valt uit,
als je even wacht zakt het vuil weer, gaat de sproeier open en kun je weer heel even rijden:pDus maak je carb. ff schoon:!
Suc6!
11 mei 2008 om 19:48 #128514Zuigerveertjes misschien eens even checken.
Rijd hij koud vlekkenloos of werkt hij dan ook tegen?
11 mei 2008 om 19:51 #128515pluum, je sproeier kan alsnog niet goed zijn, want de bougie is slechts een ruwe schatting, ik denk dat je grotere sproeier moet nemen, koud heeft je motor minder benzine nodig dan als hij warm is, dus probeer is een sproeier 2 maten groter
11 mei 2008 om 20:00 #128516@ superindo: Hier kan het volgens mij niet aan liggen dan zou hij toch niet weer vlekkeloos starten als hij koud is.
@19ac087: Dit zou kunnen ik ga de zuigerveren controleren. Als hij koud is rijd hij perfect.
@lemon: Ik heb al een sproeier geprobeerd die 2 maten groter is, dan verzuipt hij.
Zou dit nog ergens anders aan kunnen liggen?
11 mei 2008 om 22:04 #128517ik heb dit probleem nu ook en hij start nu ook pas bij hoge toeren en hij haalt niet meer dan 45 terwijl ik normaal 75 reed :S en als ik de luchtfilter eraf haal rijd hij opeens een beetje beter en stottert die minder maar zodra mijn brommer warm is begint die te stotteren en valt die weg en net voordat die uit is begint die weer ff te stotteren. egt raar maar ik heb carburateur dus pas schoon gemaakt en toen deed die het weer een beetje normaal maar snelheid werd weer minder. nu ga ik eens kijken of mijn blok geen valse lucht krijgt via een keerring ( zijn wel pas 150km oud)
en mijn zuigerveren zijn het niet want die zijn ook pas 150 km oud en zuiger is ook maar 150 km oud en sproeier was voorheen altijd goed.
12 mei 2008 om 09:39 #128518hey
dat licht niet aan die poten dat komt doordat die poten aleen aan de bovenkant(kroonplaat) vast zitten als je bij de ophangingpunt van het spatbord er een stabilisatorstang tussen zet dan ben je het al voor een heel groot gedeelte weghad het eerst ook bij me EBR voorvork maar nu met die stabilisatorstang is het zo goed als weg
hoop dat je hier iets mee kan
Andy -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.