‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,876 tot 10,890 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

1-feb
    Bijdrager

Bluevespa :
      ja tuurlijk, maar in ieder geval, t werkt niet z goed als elek begrenzer. maar als ik er iets aan trek, rijdt ik ong 50/55 en elke 5 kilometer scheelt veel in prijs:P

dus alles beter dan 70/75;)

Ik heb ook een choke begrenzer maar hij komt gewoon niet goed op toeren en loopt voor geen meter meer dus het vlat dan wel op als je eerst normaal komt aanrijden en even later rijdt hij vet bagger 😉

nico
      Bijdrager

hoe vaak moet ik mijn zuigerveren van mijn DR EVO vervangen?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

als de slotspeling te groot is,
          bij bijv 1.2mm of hoger zou ik het echt wel gaan vervangen..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

angel
          Bijdrager

hoe kan ik myn motorblokje opkuisen ZONDER schade aan te richten 😕

Bluevespa
            Bijdrager

1/2 :

Bluevespa :
              ja tuurlijk, maar in ieder geval, t werkt niet z goed als elek begrenzer. maar als ik er iets aan trek, rijdt ik ong 50/55 en elke 5 kilometer scheelt veel in prijs:P

dus alles beter dan 70/75;)

Ik heb ook een choke begrenzer maar hij komt gewoon niet goed op toeren en loopt voor geen meter meer dus het vlat dan wel op als je eerst normaal komt aanrijden en even later rijdt hij vet bagger 😉

ja dat klopt, maar wat willen ze gaan doen dan.. dan onderzoeken ze het maar ter plekke hoor:P.. k bedoel jij weet van niks:P.., je zegt gewoon ik heb geen flauw idee hoe dat zo komt. misschien is ie allergisch voor rollerbankenXD whaha. nee maar de politie kan je niks maken, want je hebt geen begrenzer of wat dan ook

Martijnvanheerde
              Donateur

angel :
                hoe kan ik myn motorblokje opkuisen ZONDER schade aan te richten 😕

Wat betekend opkuisen?:pest

LeMoN
                Bijdrager

opknappen/demonteren dacht ik.

Angel gewoon eronder uit halen en uitelkaar halen xD?!

angel
                  Bijdrager

nee proper maken xD:D vuiligheid eraf halen en so

LeMoN
                    Bijdrager

ja je kan hem er gewoon af halen en dan netjes op poetsen, zorg wel dat je uitlaat poort en inlaat dicht zitten zodat daar geen vuiligheid in komt 😉

gido-vespa

ik ga van de zomer naar italie naar toscane.
                        heb je daar ook veel brommer zaken??

angel
                        Bijdrager

myn blokje ligt er ondertussen al een paar daagjes uit en normaalgezien ga ik binnenkort een donor motortje steken. Nu had ik enkele vragen:

1. uit myn cilinderkop komt er zo’n draad die verbonden is met de kleine hendel rechts onder de handgreep om hem te starten en te doen te stoppen. Om deze eruit te krijgen, moet ik dan gwn myn cilinderkop erafnemen of is het ingewikkelder?

2. hoe kan ik myn remgreep weer netjes in orde steken want ik heb hem uit elkaar gehaald en die veer is eruit en zo en ik snap niet meer hoe hij in elkaar moet..

3. om myn cilinderkop eraf te halen moet ik eerst myn bougie eruithalen wrs?

alvast bedankt

Jeroen
                          Bijdrager

1. nee hoeft er niet af, druk handmatig het hefboompje in en haal dan de kabel daar uit, dan in de spanning eraf en kun je hem ook zo achter het vorkje bij de moer vandaan halen.

2. lastig uit te leggen zo, in de remhendel zit een vormpje waar dat veertje half in valt

3. bougie kan gewoon erop blijven, tenzij hij in de weg zit met het loshalen van de moeren.

RiPe
                            Bijdrager

weet iemand of er nog een winkel is waar ze vespa si zijstandaardjes verkopen?

Bubba
                              Bijdrager

RiPe
                                Bijdrager

nee, ik had ze gemaild maar ze hadden net de laatste verkocht. en ze zouden ook niet meer binnenkomen

15 berichten aan het bekijken - 10,876 tot 10,890 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.