‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,846 tot 10,860 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

Bluevespa :
      dat is dus het probleem,, ik heb me choke wel nodig, dus heeft iemand nog een idee verder.. voor een begrenzer op een CP blokje

als je choke begrenzing maakt werkt je choke nog wel gewoon zoals hij hoort hoor 😉

Bluevespa
      Bijdrager

je kan hem dan toch niet gebruiken want dan verzuip je um weer… want hij schiet niet terug.

SnoopJ
        Bijdrager

heeft er iemand een plaatje ofzoww.. van hoe de contkt punten onsteking er prcies inmoet???

angel
          Bijdrager

zou myn brommertje harder lopen met een tecno circuit uitlaat (met ontgrenzing)…Ik heb nu een sitoo’tje met een 22.5mm bocht en ik loop nu ongeveer een 45 km/u. :duivel:rules En nog een vraagje….Niemand DUIDELYKE views van de motor van een ciao? Hoe alle kabels weer moeten aangesloten worden? Alvast bedankt,

xxx

Jacky
            Bijdrager

Ja daar loopt hij wel wat harder mee inderdaad. Maargoed met een leo krul ofzo zou je beter af zijn. Die kabels heb k gee foto van da moet toch zo wel lukken.

diac
              Bijdrager

@ Angel, heb je hier wat aan:?

SnoopJ
                Bijdrager

is het egt nodig om het condensatortje te vervangen als je de contact punten vervang? want heb nou wel CP vervangen maar niet condensatortje en nou vongkt ie niet???

PoliniCitta
                  Bijdrager

Altijd contactpunten en condensator samen vervangen, is altijd het beste

superindo
                    Bijdrager

goedenmiddag mensen!

ik ben ff bezig een citta op nieuw te spuiten,
                      maar eerst moet de lak er af:@
                      iemand handige tips om het er snel af te halen?
                      ik hoor het graag van jullie!

alsvast bedankt!

AA-T
                      Sleutelbeheerder

verfafbijt..
                        niet (veel, bijv. een dag) langer laten inwerken dan op de verpakking staat, dan kan je het er weer opnieuw opsmeren
                        en gebruik handschoentjes, na een tijdje begint het toch wel een beetje te irriteren

superindo
                        Bijdrager

ok, bedankt, dan ga ik morgen maar ff naar de stad toe

bedankt:)

jan-willem
                          Bijdrager

heeft iemand toevallig de maten van de achterste blokbout ? die korte ,ben de mijne namelijk kwijt en heb nu een boutje der in zitten maar die is wat aan de korte kant.

st3yn
                            Bijdrager

superindo :
                              ok, bedankt, dan ga ik morgen maar ff naar de stad toe

bedankt:)

Verafbijt kan je gewoon bij de gamma, praxis enzo halen 🙂 pas wel op voor je handen want het is best agressief spul.
                              even laten inwerken en de verf bladdert er zo vanaf :thumb

angel
                              Bijdrager

iemand tips om je blokje helemaal proper te krijgen? ZONDER uw blok kwaad te doen

FSC 72
                                Bijdrager

Waarom doen jullie hier zoveel met verfafbijt? als er lak opzit hoef je die maar op te ruwen met een Scotch matje en slechte plekken effe schuren (hierna in de primer zetten en presto).
                                  Verfafbijt is aggfressief spul en de lak hoeft er niet af om opnieuw te spuiten, de oude laklaag is een prima grondlaag.

15 berichten aan het bekijken - 10,846 tot 10,860 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.