‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wheelieking89
    Bijdrager

heb je foto van wat je precies bedoel ?:O

Olivier
      Bijdrager

het zit niet echt mee vandaag, net is mn achterste blok bout afgebroken!

hij zit dus in het blok, en er steek geen stukje uit zodat ik hem eruit kan draaien.

hoe los ik dit nou weer op?

pleasure
        Bijdrager

Olivier :
          het zit niet echt mee vandaag, net is mn achterste blok bout afgebroken!

hij zit dus in het blok, en er steek geen stukje uit zodat ik hem eruit kan draaien.

hoe los ik dit nou weer op?

Dan kun je hem het beste met een boortje uitboren en dan nieuw draad er in tappen.

koopman53

PoliniCiao :
            DRINGEND vraagje,

ik heb nog trappers op mijn ciao mix en ben bezig deze eraf te halen.
            heb de ketting en de spanner eraf, en de dopjes wat op de trappers zitten ter hoogte van de as eruit gehaald en de bouten die eronder zitten eruit gedraaid. Nu leek het me dat ik die trappers er zo af zou kunnen halen met die bouten los. Aleen die dingen zittne muurvast. Heb al geprobeerd te wrikken ermee en ook al met een hamer op geklopt. Iemand advies hoe dat te doen???

Alvast erg bedankt :thumb

je moet op het draadeinde van je boutje slaan

Is een soort van wig, en die moer zorgt dat ie er niet uitvalt

kuwn
            Bijdrager

wheelieking89 :
              zit je BLOKEER knopje er wel op !!!

ik denk namelijk dat je die ben vergeten erop te zetten !

waar zit die dan?

Kay
              Bijdrager

Olivier :
                mn kickstart slaat de laatste dagen over als ik hem wil aankicken, wat kan dat zijn?

en toen ik net het kick element eraf wou schoeven ging er een inbus schoef dol.. :((:((

Trapt hij door als je van boven kick of als je hem maar half laat terug komen en je kickt?
                Als je hem maar half laat terug komen en hij trapt door is volgens mij normaal.

Olivier
                Bijdrager

Kay :

Olivier :
                  mn kickstart slaat de laatste dagen over als ik hem wil aankicken, wat kan dat zijn?

en toen ik net het kick element eraf wou schoeven ging er een inbus schoef dol.. :((:((

Trapt hij door als je van boven kick of als je hem maar half laat terug komen en je kickt?
                  Als je hem maar half laat terug komen en hij trapt door is volgens mij normaal.

dit is al opgelost, blok moest wat naar voren.

Alleen nu moet ik mn blokbout weer gaan uitboren enzo.

PoliniCiao
                  Bijdrager

Heb ze er al vanaf heb met een stevige houten balkje soort van hefboom gemaakt tussen de trapper en het frame en daar een paar stevige tikken op gegeven met een hamer ๐Ÿ˜€

Morgen ff setje steps gaan halen want ik heb er hier maar 1tje liggen ๐Ÿ˜‰

iaccaloco
                    Bijdrager

Bij een Ciao Mix zitten(MEESTAL!)de trappers NIET! zoals je gewend bent bij een ouwe fiets met een spie, maar met een bout, maat 14.

Deze bout draai je eruit, en dan pak je zรณ de trappers eraf…..!

Je houdt dan een soort van vierkantje over aan de uiteinden van de trappers…….

Daarop zet je dan je steppies weer vast………;)

Succes, en skiet er andrs ff een foto van….!!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!

PoliniCiao
                      Bijdrager

Het was al gelukt ๐Ÿ˜‰

Haal me zo setje steps en dan post ik wel mijn veranderingen :thumb

M-Tuning
                        Bijdrager

FF snel een vraagje.
                          ik heb alles gister eindelijk rijdend gemaakt [ spietje brak steeds ]
                          maar ik heb heel even op top gereden paar x en af en toe maakt hij een soort van fluitend geluid.
                          weet iemand van jullie dat misschien wat dat is ?

En er komt allemaal zwarte troep op me uitlaat
                          ik denk dat dat door de extra smering komt van het inrijden..
                          maar klopt dat ook?
                          Is het niet van een onvolledige verbranding en dus kool aanslag?

ook trek ik voor geen meter op.. Terwijl de 80 cc polini bekent staat om zijn harde trekken
                          [ zie setup in lijstje hiernaast ]

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

allereerst is het geen 80cc polini *W POORTER ???* tis gewoon een 80polini en verder nix.

de troep op je uitlaat kan wel kloppen, komt vast door veel olie en hij moet het ergens kwijt (of te grote sproeier?)

Die fluit is denk ik je koppakking (waardoor hij ook niet goed optrekt)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Edjuh
                            Bijdrager

Moet inderdaad je pakkingen zijn, allebei vervangen dus!

Ik heb een klein vraagje, waar kan ik deps pakkingen vinden in nederland?!

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

volgens mij kan ik ze hier nog gewoon kopen als “malossi pakkingsetje” alleen is de koppakking 43mm en de voetpakking ook voor de 43deps

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Jelle89
                                15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.