‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,621 tot 10,635 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tyrax
    Bijdrager

Is het moeilijk om snelgas te instaleren? En past deze op ciao gewoon; http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN0907&searchlink=yes&search=SNELGAS&page=1

Kheb 13/13 en binnenkort 65cc, kvindt ’t wel mooi staan.. Vandaar

sombrero
      Bijdrager

ja past en is makkelijker aan te sluiten dan originele gashandel. moet je wel nog appart remgrepen bestellen he. 😀
        maar ik vind het super chil trek je harder op omdat je snellere gasreachtie hebt en ik heb ook 13/13 en 42 alu van polini 😀

PiNeAppLePro
        Bijdrager

Tyrax, nee maar dat is geen goede snelgas.

Deze !!

of

deze

Tyrax
          Bijdrager

Serieus? Die zijn veel lelijker 😛

*en duurder :O

AC RACING
            Moderator

ik ben het dan ook niet eens met pineapplepro en zeg dan ook dat de speedy gerust te gebruiken is, wel heeft ie een punt als je het hebt over het punt dat de domino de gaskabel beter begeleid, aangezien deze een wieltje heeft die de kabel begeleid, wat de speedy niet heeft en daardoor meer wrijfing levert. verder zijn de bijde types aan elkaar gewaagd aangezien de speedy weer een stevigere behuizing heeft(alu)..

@ sombrero je trekt niet harder op maar het klopt dat je gasreactie beter wordt waardoor die feller wordt.

LeMoN
              Bijdrager

maar het is ook moeilijker om half gas te rijden!

sombrero
                Bijdrager

ja dat bedoelde ik daar ook mee 😀 maar ik heb gewoon die wieletjes ingesmeerd met vet dus wrijving wordt zo weer gecompenseerd 😀

gas doseren gaat nog altijd makkelijk vind ik hoor

maar ik heb mijn blok uitmekaar gehaald en ik weet nog steeds niet wat het tikken is :S

AC RACING
                  Moderator

in princiepe ligt dat aan je eigen vaste hand;):pest=)

@sombrero: is mischien 1 van je lagers dood?! of komt het vliegwiel niet tegen iets aan zoals je carter of ontsteking??:?

ArvidW
                    Donateur

sombrero :
                      ja past en is makkelijker aan te sluiten dan originele gashandel. moet je wel nog appart remgrepen bestellen he. 😀
                      maar ik vind het super chil trek je harder op omdat je snellere gasreachtie hebt en ik heb ook 13/13 en 42 alu van polini 😀

WTF is dit voor een onzin:?

Met snelgas trek je NIET sneller op, het enigste is dat je je hand niet zo ver hoeft te draaien.

Op 21mm is het echt een must, of 13mm vind ik het niet zo heel geweldig:(

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Tyrax
                      Bijdrager

Euh dus die http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=UN0907&searchlink=yes&search=SNELGAS&page=1

kan ik gewoon erop zetten ofniet? De een zegt van wel en de ander niet, dusja. kdoe em er eigk alleen op omdat die er nice uitziet, ivm. alu enzo:P en ik rij toch alleen lange stukken dus maakt niks uit verder, van halfgas ofzo..

En dan moet ik dus nieuwe remgrepen kopen? Zoja, welken? en kan ik op snelgas ook andere handvaten doen ?

Thanks alvast 😀

Bluevespa
                        Bijdrager

jongens,, ik heb een vraag, mijn blok is gereviseerd door mike, hij zij me zuigerveren konden nog wel 1000 km mee. alleen ik heb zo ontiegelijk weinig compressie als ik loop, ik kan lopen zonder me decompressiekabel in te drukken, en hij heft soms dan gewoon geen compressie:S.. iemand enig idee:?

Tonni
                          Moderator

Loopt ie wel goed dan? Misschien blijft de decompressie hangen. Anders misschien een pakking lek. Als dit allemaal goed is, zuigerveertjes gewoon vervangen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Naad
                            Bijdrager

een maat van me heeft het probleem dat hij een citta heeft met elektrisch blok,
                              dus kan hij niet zo 1, 2, 3 zijn cilinder en uitlaat vervangen.

heb je dit probleem met een vespa ciao mix ook,
                              of is bij vespa alles op contactpunten?
                              dus dan automatisch ook 22 mm aansluiting voor de uitlaat etc.

alvast bedankt 🙂

superindo
                              Bijdrager

Ik heb net mn zijstander binnen gerkregen van jmpb.

Maar wie weet hoe ik mn oude stander er af haal zonder te flexen ofzo? (zo’n midden stander)
                                ik heb al flink op die bout (bout onder voeten stepje) zitten rammen, maar die gaat er niet uit!

hoe kan ik dit het beste doen?

bedankt

Jelle
                                Moderator

Naad :
                                  een maat van me heeft het probleem dat hij een citta heeft met elektrisch blok,
                                  dus kan hij niet zo 1, 2, 3 zijn cilinder en uitlaat vervangen.

heb je dit probleem met een vespa ciao mix ook,
                                  of is bij vespa alles op contactpunten?
                                  dus dan automatisch ook 22 mm aansluiting voor de uitlaat etc.

alvast bedankt 🙂

een ciao mix heeft standaard een elektronisch blok en de cilinder heeft een 23,5mm uitlaatpoort, dus het zelfde probleem als bij die citta

15 berichten aan het bekijken - 10,621 tot 10,635 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.