‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,591 tot 10,605 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Dan hoort er nog niet zo’n absurt kleine sproeier in RIPe.
      Ik vindt het nog raar dat hij rijdt zo, normaal is het een grote bwooooooooooop en wilt hij niet rijden met zo’n sproeier in die setup:con

superindo
      Bijdrager

De sroeier is wel goed, ik heb al een hoop andere geprobeert, maar nu rijdt hij optimaal.
        ik heb net ff 2 verschillende nieuwe bougies gehaald,
        een NGK B6HS en een NGK B7HS, die ga ik zo ff proberen, misschien dat gewoon aan bougie ligt:con

diac
        Bijdrager

man, jij bent helemaal gek! ten eerste neem eens gauw een 62 sproeier!
          en dan rijd je ook nog met een veel te warme bougie, B6HS is voor 50cc!
          logisch dat je bougie kapot gaat, die word gloeiend heet!
          neem maar gauw een B7HS en als het effe kan een 8..

als je op die smering blijft rijden gaat je cilinder binnen de kortste keren warm / vastlopen.

volgende keer even beter informeren voordat je een 70cc gaat afstellen!
          en met originele filter loopt die nooit echt lekker, ik zou een malossi filter nemen of je standaard filter bewerken.
          ik heb iig mijn 70cc malossi op std carters nooit *goed* lopend gekregen met std luchtfilter.

Jelle
          Moderator

misschien heeft superindo nog wel een standaard snor inlaat en kan hij geen grotere sproeier dan 45 gebruiken, om dat de inlaat maar 7mm is…

oftewel de 13/13 heeft geen nut en de cilinder zal het ook niet fijn vinden….

dus superindo mocht je inlaat nog origineel zijn, dan zou ik deze eens gauw gaan uitvijlen…

diac
            Bijdrager

oohjah, dat kan inderdaad..
              mijn verhaal heeft dan betrekking tot een 10mm inlaat, met 13mm zou ik toch een 64-66 sproeier nemen.

black vespa si
              Bijdrager

kan iemand mij vertellen hoe ik heb beste foto’s op de site kan zetten

superindo
                Bijdrager

met mijnalbum.kopieer dan via eigenschappen de url code.
                  en plak die in je verhaal tussen [img ]” />

hier uitgebreider uigelegd: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=5962

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Wanneer kan je een beetje zien of de superverfafbijt genoeg is ingetrokken.

pluum
                    Bijdrager

Moet je ff probere met een mesje niet te hard duwen anders krijg je krasjes. Als de verfafbijt goed genoeg is ingetrokken kun je de lak weg kunnen vegen zonder al te veel moeite. (Zorg wel dat je niet met je handen aan afbijt komt dit is zeer bijtend) 😉

sombrero
                      Bijdrager

kun je met ee polini Lc kop rijden op een gewone alu cilinder of moet je dan ook ee polini lc cilinder hbben

JayL
                        Bijdrager

t MOET een LC Kit zijn… dus zowel cilinder als kop moet uitgebracht zijn als LC

Bluevespa
                          Bijdrager

Jongens ik heb een probleem, mijn blok wilt niet lopen, heb net de boormachine op me krukas gezet.. en er kwam zo een kleine vonk uit mijn bougie kabel, dat hij niet eens door de bougie heen gaat en ik dus geen vonk krijg, als ik de kabel ongeveer 0.3 cm van het blok afhoud, stopt hij al met vonken, zo klein is de vonk dus. Wat moet ik veranderen op het moment dat mijn vonk te zwak is???/, zijn dat de spoelen ofzo:S? help me..

ArvidW
                            Donateur

Meestal CP die fout staat, zoniet is het je condensator

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Bluevespa
                              Bijdrager

arvidw, dat is dus bijna onmogelijk, want ze zijn allebij nieuw.. en mijn CP staan goed.. ik heb nieuwe CP’s. Condensator…. alleen me spoelen zijn niet nieuw, me bobine is ook gewoon goed. dus :S…

sombrero
                                Bijdrager

ik hoor nog steeds een soort tikkend geluid kan dit zijn omdat ik er nieuwe lagers in heb gedaan of kan het zijn dat het komt omdat de keerring van de kickstarter er iets te diep inzit ??

15 berichten aan het bekijken - 10,591 tot 10,605 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.