‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,486 tot 10,500 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

dat zou zomaar kunnen aangezien hij dan lichterlijk verzuipt, en idd. is de sproeier iets te groot, ik had in dezelfde setup oof altijd een 70 sproeier

sombrero
      Bijdrager

weet iemand een goede spuiterij die niet al te duur is hier in de buurt van maastricht??? en weet iemand ook waar ik het beste mijn velgen kan laten coaten hier in de buurt van maastricht??

andyman
        Bijdrager

hallo ik heb een vraagje ben met me project bezig maar ik had eerst een contactpunt blok en nu electries blok wat is het verschil in de kabel boom

kan je gewoon een schakelaar maken in me hendel om hem uit tezette of is dat anders

Andy

hansieb
          Moderator

Bluevespa :
            heb der een nieuwe in zitten., maar ik had eerst 68, voordat mike me carters bewerkt heeft, hij zij stop der een 72 in, maar ik zal de 68 weer proberen, is dat ook de reden waarom hij zo moeilijk aangaat dan:S?

72 = 46 mm speedengine maat.

Gewoon een 66 eerst proberen.

1-feb
            Bijdrager

Weet iemand waar ik een pinacso 42mm cilinderkop voor een ciao kan krijgen? Want ik heb wel de 42mm van pinasco alleen dan voor een citta of bravo.

black vespa si
              Bijdrager

weet iemand of de trappers er af moeten als ik er een proma cc onder leg

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

kan bij si, en ook bij ciao.
                  je kan je trappers behouden

@1/2,
                  je kan een stukje van de zijkant afslijpen (koelribbetjes) en misschien de bovenkant. dan past hij ook tussen je frame

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

black vespa si
                  Bijdrager

okey bedankt:D

Jacky
                    Bijdrager

Ik heb ook een klein vraagje, of eigenlijk vraag ik meer om wat tips. Ik heb 2 jaar geleden een brommer aan kennisen verkocht, hij was nagenoeg nieuw toen en had pas 150 km gelopen. Nu willen ze dat de brommer eens een klein onderhoud krijgt. Hij is nogsteeds heel jong en loopt perfect dus er hoeven uiteraard geen grote dingen vervangen zoals lagers of dergelijken.

Ikzelf dacht aan: – nieuwe bougie
                      – Complete carb met luchtfilter schoonmaken
                      – ketting smeren (trappers)

Nog iemand tips misschien?

ArvidW
                      Donateur

vsnaar spanning nakijken
                        Remmen afstellen
                        Balhoofdspeling controleren
                        Controle op loszittende bouten
                        Banden oppompen

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Bluevespa
                        Bijdrager

Jongens,, heb er een 70 in gestopt… maar t probleem is, hij deed het perfect, vanochtend een hele erge dip, weinig compressie kwam niet verder dan 40 km/h, dus ik had hem op school uitgezet, wil nu weg van school, en me bougie geeft geen vonk meer:S?

Jacky
                          Bijdrager

thnx ArvidW, zeker bruikbare tips!

sombrero
                            Bijdrager

Jacky :
                              thnx ArvidW, zeker bruikbare tips!

en als die cp ontsteking heeft ff een nieuwe condensator en ce cptjes afstellen
                              en achterklok olie ff nakijken of er nog genoeg in zit 😀
                              en wat ik altijd doe is ff de cilinder kop nog schoon maken aan de binnen kant.

Jacky
                              Bijdrager

cp’s heeft tie niet. Achterklok dacht ik ook al aan idd. hoe check ik dat? Schuinhouden, die schroef eruit dan dan zie je de olie staan? Moet speciale olie in toch? Cillinderkop zal k ook ff bekijken. Bedankt!

Tyrax
                                Bijdrager

Hee,

Is een Techno Reverse een beetje een goeie uitlaat voor 65cc? Kvindt em er wel roff uitzien moet ik zeggen 😀
                                  Ik koop trouwens een 65cc Alu van Athena 😀 met 80 poelie 🙂

Deze eh; http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3172

15 berichten aan het bekijken - 10,486 tot 10,500 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.