‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,366 tot 10,380 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

Boelie :
      kan ik ook 2 losse lagers voor krukas + keering kope bij jmpb.nl?
      heb namelijk die andere dinge in dat setje niet nodig dus:P
      groetjes boelie

ja hoor 😉
      moet je alleen even goed kijken en navragen welke lagers je nodig hebt.
      dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.

TimoO_
      Donateur

ja Diac hij kan best de 65 halen hoor, ligt er ook aan wat voor uitlaat je erop hebt. maar ik praat altijd over echte km/h (mijne kan ook 90 gaan op een teller die afgesteld staat op banden van 3 meter in diameter) en dat is altijd een stuk minder dan dat je denkt.

en ik zeg altijd het minimale zodat het niet zo is dat als ze alles erop hebben gezet en ik heb 65 gezegt en hij gaat maar 60 dat ze dan telleurgesteld zijn. beter zeg je 60 en dan gaat ie 65, word je allene maar blijer van 😀

superindo
        Bijdrager

Beste mensen!
          Ik heb ff een vraag,
          Hier komt hij:
          Ik heb een vario op mn brommer met snorklok,
          als mn ciao beetje op snelheid komt maakt hij een hard schurend geluid (bijna alsof je zit te dremelen).
          ik ben ff naar een bromboer gegaan die zegt: dat is normaal dat komt omdat je er een snorklok ik hebt zitten, je moet er een malossivertanding in stoppen t.w.v.95 euro.
          Dus ik heb besloten er een malossi vertanding in te stoppen als dat de oorzaak is.
          Maar klopt het dat het te koste gaat van het snel optrekken?

alvast bedankt.

hansieb
          Moderator

Onzin , dat is denk ik je achtervario die in je frame slijt.

Even kijken naar slijtsporen bij je voor en achtervario , ik heb ook even de dremel erin gezet en nu slijt die niet meer aan.

superindo
            Bijdrager

heb alles er weer uitgehaald, maar ik zie geen slijt sporen:?
              ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen,
              misschien wilde die bromboer me gewoon geld uit handen nemen, of heeft hij gelijk?:(

diac
              Bijdrager

hij wilde je gewoon die malossi vertanding aansmeren;)
                maar mijn klok maakt ook wel best een geluid als ik op top zit hoor..

superindo
                Bijdrager

ik wil best geloven als iemand zegt dat er geluid uit hoort te komen, maar het geluid wat uit mijn ciao komt is echt niet meer normaal! ik rijd niet eens meer vol gas omdat het zo’n herrie maakt.

Bluevespa
                  Bijdrager

wat dacht je er dan van om even te stoppen met rijden, want het kan zo zijn dat je het nu aan het slopen bent zeg maar.

Jelle
                    Moderator

maak er anders even een filmpie van(met geluid)

superindo
                      Bijdrager

dat is idd wel goed plan jelle:thumb
                        Ik zal er even een filmpje met geluid van maken, hopelijk staat hij vanavond op internet anders wordt morgen,
                        ik zal er ook even een foto van maken dat dat je kunt zien dat hij niet aanloopt bij de koppeling (achter).

TimoO_
                        Donateur

het kan zijn dat je je klok nu zit te slopen ja.

VespaAvanti
                          Donateur

Weet iemand of ik bij JMPB een gasnaald + dat clipje wat de gasnaald tegenhoudt zodat hij niet naar boven en beneden kan bewegen kan bestellen?:?

Het gaat om een 19mm dellorto PHBG carburateur voor op de Polini Evo Engine.

Michel
                            Bijdrager

Denk dat je dan even bij de lokale brommer/scooterboer moet kijken. Die hebben de spullen voor een phbg wel liggen.
                              Is een veelgebruikte carburateur alleen het carb.huis is anders van het polinicarter. Gasschuif en montage zijn gelijk. Als het maar voor 19mm phbg is!

VespaAvanti
                              Donateur

Oke, dan zal ik daar eens langs gaan met de carb:thumb

hansieb
                                Moderator

VespaAvanti :
                                  Weet iemand of ik bij JMPB een gasnaald + dat clipje wat de gasnaald tegenhoudt zodat hij niet naar boven en beneden kan bewegen kan bestellen?:?

Het gaat om een 19mm dellorto PHBG carburateur voor op de Polini Evo Engine.

Kijk even op cittaforum zon kerel verkocht nog 2 afgebroken evo carbs 19mm voor erg weinig!

15 berichten aan het bekijken - 10,366 tot 10,380 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.