Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 april 2008 om 17:28 #127510
Polyester matjes en plamuur maar dan moet je de lak weer bijwerken.
1 april 2008 om 17:57 #1275112 mooie RVS inbusboutjes ?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno1 april 2008 om 18:00 #127512gewoon vullen met wat metaal plamuur of ff een propje erin lassen en dan goed bijslijpen en ff bijspuiten. maar polyesteren zou ik niet doen hoor 😀 krijg je niet mooi glad met de rest van het spatbord (of moeilijk) en plyester is eigenlijk beter voor kunstof aan mekaar te maken of te bewerken of zo maar metaal zou ik er liever niet me doen maja 😀
1 april 2008 om 18:12 #127513oke ga ik ff proberen, heb nog wel glanslak liggen.. 🙂
1 april 2008 om 18:19 #127514of koop gewoon een nieuw spatbord van 12,50 en spuit die.
allemaal moeilijk gedoe met metaal plamuren etc 😛1 april 2008 om 18:58 #127515moet even kijken, maar waarom nieuw kopen + verz kosten als je gewoon ff kan plamuren?:D anders heb ik alsnog niks aan de ori. Btw nog een (noob)vraagje; als je je ori carters wil gaan tunen moet dit dan aan de hand van het blokje wat je eronder hebt? want ik ga nl deze maand een 43mm dr evo kopen.. alvast bedankt 😉
PS: ohja hoe kan je zien of je elec of cp hebt1 april 2008 om 19:00 #127516heeft een polini hd kop veel effect op mijn 42 alu en hoelang doe ik eigenlijk met een volle tenk met mijn set-up hiernaast
@CIAOSTB
als je een rubberen stop op je vliegwiel hebt zitten dan heb je cp en als je een cdi hebt dus een ontsteking met 2 kabels ex de boegiekabel dan heb je elektrisch en dan heb je ook geen stop op je vliegwielen carters moet je natuurlijk tunen naar je setup met 43 evo zou ik de inlaat 3/4 uiveilen. msschn ietsje kleiner nog. en dan de spoelers doortrekken 😀
1 april 2008 om 19:07 #127517ik denk dat een hd kop een winst maakt van ong 1%, dit puur alleen omdat de squishwaarde iets omhoog gaat, hierdoor ontstaat er meer druk, wat op hogere snetheid misschien wel leuker is , maar minder is voor je snelheid onderin..
en jah hoelang doe jij met jou tank dat weet jezelf het best=) ney ik denk dat het met een 50 kilometer ook echt wel ophoudt, denk zelfs eerder nog wel de 40 km. maar dat kun je zelf het beste berekenen denkik , door te rijden..
1 april 2008 om 20:12 #127518hey nog ff een vraag ik heb een contactslot al een tijdje erop maar ik krijg hem niet aan het werken. ik sluit hem in serie aan op de groene kabel maar als ik hem wil starten doet hij het niet hoe kan dit. het slot is niet kappot
en ik heb ook killswitsch kan deze aangesloten worden op de witte kabel naar cdi en hoe moet dit want ik weet het niet egt heb vanalles geprobeerd
ik heb deze killswitch
daar komt een zwarte en een bruine kabel aan aan de bruine kabel zit een oogje en aan de zwarte zo een soort van stekkertje gewoon zo een plugje wat ook de cdi in gaat
Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan aansluiten
1 april 2008 om 20:26 #127519Als ik het goed zeg
Killswitch + op groene kabel cdi
Killswitch – aarde op frame
Zo heb ik het altijd aangesloten gehad en heeft het altijd gewerkt.
1 april 2008 om 20:30 #127520het kan mogelijk wezen dat je contactslot te veel weerstand bied, maar daar ga ik niet van uit , bekijk voor de zekerheid ff bij je contactslot, of je de juiste verbindingen hebt gemaakt..
en bij je killswitch moet je het hele verhaal als een schakeling zien. je onderbreekt een stroompje door een schakelaar(killswitch) waarbij 1 van bijde kabels de invoer is en de ander een uitvoer, dan is je killswitch’button’de schakelaar
edit: wat hans zegt kan ook nog, dit houdt in dat je een soort van ‘kortsluiting’ veroorzaakt, door het stroompje te verbinden met de “aarde”(frame)..
1 april 2008 om 20:33 #127521AC RACING :
het kan mogelijk wezen dat je contactslot te veel weerstand bied, maar daar ga ik niet van uit , bekijk voor de zekerheid ff bij je contactslot, of je de juiste verbindingen hebt gemaakt..en bij je killswitch moet je het hele verhaal als een schakeling zien. je onderbreekt een stroompje door een schakelaar(killswitch) waarbij 1 van bijde kabels de invoer is en de ander een uitvoer, dan is je killswitch’button’de schakelaar
ja zal ik doen. maar ik moet 1 kabel als massa gebruiken ben ik achter gekomen dus dat moet ik dan maar eens doen
1 april 2008 om 20:53 #127522dan moet je hans zijn methode gebruiken
2 april 2008 om 07:28 #127523mijn inlaat is een beetje gescheurd. heeft iemand een idee doe ik het zou kunnen maken? mischien een buisje er op lassen. of word het toch andere carters?
alvast bedankt.2 april 2008 om 08:14 #127524
.-{2F4OV}-.Als je busje erop last dan kun je je carb er niet meer op.. Miss ff andere grote carterhelft regelen;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.