‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,201 tot 10,215 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eddie
    Bijdrager

ik heb een vespa ciao en wil (moet) een andere kleuren ik heb zitten denk en vind metelic blauw wel een vettte kleur of zwart met goud velgen. maar nu wil ik weer een thema maken ( heb een puch gezien die polini thema had en ik vond ut wel vet )
      maar ik weet alleen geen vet thema ja een paar dan. repsol castron malossi.als iemand noge en ruig onderwerp weet zeg ut ff.

ArvidW
      Donateur

ciaoracer :
        Ow ok.:D Dus hard wilt die dan wel gaan.:D

Kijkend naar de timingen alleen is hij wat laagtoeriger dan de DR70evo. Spoelpoorten zijn in de cilinder iets wat groter, boosterpoorten ietswat kleiner.

Zal dus geen wereld van verschil zijn met de DR70evo, dus hij is wel vooruit te branden

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Justino
        Bijdrager

Justino :
          hallo,

laatst had ik met mijn opgenknapte brommertje een proefrit gemaakt.
          10 minuten erna lag de garage vol met benzine, de tank die lekt.
          nou wilde ik net kijken waar het lek zat dus heb ik de lege tank weer volgegooid met water, nou lekt hij dus helemaal niet.
          kan het zo zijn dat benzine dunner is als water en dus door haarscheurtjes in het frame komt? dit kan misschien ontstaan zijn bij het stralen.

Groeten

iemand?:?

Tich
          Bijdrager

Hallo,

Ik zit met een probleem Ik wouw mijn SI van morgen starten maar hij deed het niet.

hij vonkt niet zaterdag heeft hij het gewoon gedaan niet een keer af geslagen of zo
            maar van morgen nix.

Een paar maanden geleden zijn er nieuwe contactpunten en condensator in gekomen
            Ik heb de bedrading na gelopen maar dat is allemaal ok

zou het de spoel zijn die nu problemen geeft?

pluum
            Bijdrager

Het kan zijn dat het aan je onstekingsspoel ligt, maar weet je zeker dat je boegie niet kapot is? Dit lijkt mij meer voor de hand liggen dan dat je onstekingsspoel stuk is.

Tich
              Bijdrager

Ik heb ook een andere boegie er in gedaan maar dat hielp niet

pluum
                Bijdrager

Is vliegwiel nog goed en is de spie niet over? Als dit nog werkt lijkt mij dat het de onstekingsspoel is.

JayL
                  Bijdrager

Justino :

Justino :
                    hallo,

laatst had ik met mijn opgenknapte brommertje een proefrit gemaakt.
                    10 minuten erna lag de garage vol met benzine, de tank die lekt.
                    nou wilde ik net kijken waar het lek zat dus heb ik de lege tank weer volgegooid met water, nou lekt hij dus helemaal niet.
                    kan het zo zijn dat benzine dunner is als water en dus door haarscheurtjes in het frame komt? dit kan misschien ontstaan zijn bij het stralen.

Groeten

iemand?:?

heeft ie voor de opknapbeurt niet gelekt, dan heb je iets niet goed vastgedraaid. meestal is dit bij de carb, dus of is het t banjo schroeje of t vlotterbakje
                    en ik zou echt GEEN water in jouw tankje gooien als ik jouw was. t moet nou echt goed droog of watervrij zijn voordat je weer benzine erin kan gooien

@ Tich probeer es t kabel (vank blok naar bobine) dus zonder bougie tegen je blok aan te houden en dan kijken of die vonkt, anders moet je je contact punten opnieuw instellen. als die wel vonkt, kan t zijn dat je bougie of kabel kapot is

Tich
                    Bijdrager

Is vliegwiel nog goed en is de spie niet over? Als dit nog werkt lijkt mij dat het de onstekingsspoel is.

nee dat werkt allemaal prefekt

de ontstekings spoel is die aan de rechter kant zit waar ook boegie kabel in zit

pluum
                      Bijdrager

Die onstekingspoel is de spoel waarvan de kabel naar de bobine loopt;) Lijkt mij vrij logisch.

Tich
                        Bijdrager

@ Tich probeer es t kabel (vank blok naar bobine) dus zonder bougie tegen je blok aan te houden en dan kijken of die vonkt, anders moet je je contact punten opnieuw instellen. als die wel vonkt, kan t zijn dat je bougie of kabel kapot is

heb ik geprobeert het is toch het kabeltje dat liks uit het blok komt dat naar de spoel loopt?
                          als dat zo is die vonkt als je het bij het frame houd.

Paultje!

ik heb op deze site wel eens mensen gezien die een polini speedengine hadden voor kickstart!!hoe komen ze daar aan?? ik zou graag wille weten waar je deze nog kan kopen!

Loek
                            Bijdrager

In ItaliĆ« zijn ze nog wel eens te vinden. In NL nog nooit nieuw aangeboden gezien…

ArvidW
                              Donateur

Paultje! :
                                ik heb op deze site wel eens mensen gezien die een polini speedengine hadden voor kickstart!!hoe komen ze daar aan?? ik zou graag wille weten waar je deze nog kan kopen!

PM Tim maar eens, die heeft er nog 2 te koop geloof ik…. (nieuwe!)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Slyrex
                                Bijdrager

Slyrex :
                                  Ik heb n vraagje he..

Wat is de setup precies van een Vespa Ciao Mix uit 2005?
                                  Zal wel een hele domme vraag zijn maar k ben echt een noob als et om brommers gaat;)

Gr Slyrex

niemand?:)

15 berichten aan het bekijken - 10,201 tot 10,215 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.