‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 10,021 tot 10,035 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

zal snel dof worden..

spullen die gepolijst zijn blijven gewoon lang het beste binnen, show model en elke week even onderhouden ๐Ÿ˜›

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Boelie
      Bijdrager

hey
        past er bij gewone vespa ciao mix carters ook een gewone kleine carterhelft op
        ikbedoel dus dan je er geen gat meer in hebt en niet meer zo’n sleuf in de krukas voor oliepompje
        of is dit weer helemaal anders
        want mijn krukas is verslete ofzo allemaal rare geluide em dan kan ik misschien anders kruk+kleine carterhelft erop zette
        alvast bedankt

barry
        Donateur

Ja hoor Boelie,dat past prima.Maar dan past je mix kruk niet meer.

Boelie
          Bijdrager

oke bedankt moet ik nog eventje iemand vinde met een goede kruk en klein carterhelft maar alvast bedankt

Tomahawk
            Bijdrager

In het vliegwiel zit zo’n pinda-vormig rubbertje voor de contactpunten.. deze had ik eruit gehaald, maar krijg ik niet echt makkelijk terug.. maakt het uit als deze er niet in zit? of is dit slecht voor iets?

Tim
              Bijdrager

dan kan je water bij je ontsteking krijgen en dan loopt hij niet.

Tomahawk
                Bijdrager

Tim :
                  dan kan je water bij je ontsteking krijgen en dan loopt hij niet.

tja das wel een goeie reden om ‘m er weer in te doen.. heeft iemand nog tips om dat rubbertje erin te krijgen? lukte straks niet.. of is het gwn kwestie van blijven proberen en veel pielen?:P

FonS
                  Bijdrager

klein beetje kruipolie eraan doen, dan gaat hij er zo weer in ๐Ÿ˜‰
                    (niet te veel, dan zit je hele ontsteking vol ermee)

en inderdaad, zonder rubber heb je gauw water erin en dat loopt belabberd

Dries
                    Bijdrager

ik zou dan geen kruipolie nemen Fons, dit tast namelijk het rubber aan waardoor het hard wordt ofzo.
                      Gewoon klein likje 2-takt olie, en dan eerst een kant erin duwen, daarna de andere.
                      Meer een kwestie van gewoon goed duwen!

Succes!

Tomahawk
                      Bijdrager

’t is al gelukt:) beetje pielen met platte schroevendraaier om die randers erin te krijgen.. en toen lukte het:)

william
                        Bijdrager

heey

ff een klein vraagje, ik weet dat het iegenlijk niet kan maar om me zelf weer aan te melden bij een scooter forum vind ik ook niets. als je de bougie in je hand hebt waar moet je nou naar kijken voor de afstelling want bij men vespa was het niet zo moelijk, maar moet je nou naar het midden kijken waar je de vonkjes ook ziet als je kijkt of je bougie werkt. of kijk je naar de rand van dat gebogen pinnetje wat over het in het midden staande stifje hangt. want hij is in het midden zwart maar aan de rand wit. snap het ff niet meer.

groetjes william

bob
                          Bijdrager

waar kan je spuitbussen of lakstiften in deze : kleur kopen?
                            weet iemand dat mischien een website of een winkel dankjewel !

Loek
                            Bijdrager

Waterkoelingsslangen sluit je toch zo aan hรจ?
                              Boven op boven (bovenste bevestigingspunt radiator op bovenste bevestigingspunt kop)
                              Onder op onder (onderste bevestigingspunt radiator op onderste bevestigingspunt kop)

disaster
                              Bijdrager

hoe met je een kill switch op je cp ciao doen welk draden???

Wouz-LwB
                                Donateur

zit maar 1 draad bij een CP bobine he..

15 berichten aan het bekijken - 10,021 tot 10,035 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.