‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,721 tot 9,735 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

ah zo, dan moet je proberen er met een schroevendraaier onder te komen.
      beginnen met een kleintje en dan steeds een grotere.

mocht het niet lukken; zo doe ik het altijd (binnen 2 minuten klaar) :

met een fijne schroevendraaier en een hamertje het ijzertje, dat de kogels op hun plek houdt, door’snijden’ (paar tikjes erop geven), en met een tangetje eruit peuteren.

dan kun je alle kogels naar 1 kant verplaatsen en krijg je gemakkelijk twee schroevendraaiers onder het lager.

wip je hem zo eraf :thumb

(lijkt misschien een vreemde manier, maar zo doe ik het nu eenmaal :p werkt goed)

Bo3T
      Bijdrager

hallo, ik wil 1:40 gaan rijden. weet er iemand toevallig hoeveel ml olie er bij 5 liter jerrycan gegooid moet worden?
        bedankt!

125 ml? of zit ik ff fout?
        wil het graag zeker weten

Bartjee
        Donateur

40/5=8
          1/8=0.125

dus 125 ml ja;)

HELLRAISER
          Bijdrager

HELLRAISER :
            Zou een polini 46mm zuiger in een pinasco 80 zilver kunnen de zuiger de bij mijn pina zat is overleden en half gecremeert.
            Dus niet dat de zuiger slotjes over poorten lopen.
            Anders wil ik een nieuwe pina zuiger waar zijn deze nog te koop?

Iemand?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

denk dat het kan, mits de slotjes goed zijn.
              en het belangrijkste is dat je zuigerveren ervoor hebt die ook voor een nicasyl cilinder geschikt zijn.

anders krijg je chrome veren op een nicasyl wand, en dat wil je niet hebben (kan niet)

maar beter een originele zuiger @ JMPB

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

Bartjee
              Donateur

Of een polini zuiger erin kan weet ik niet maar een nieuwe is deze toch? http://jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3343

HELLRAISER
                Bijdrager

TY beide ik zou toch zweren dat deze paar maanden geleden er niet op stond:whistle.

.-{2F4OV}-.

Jup! Gwoon de Pinasco 46mm zuiger bij JMPB kopen dan past t cker:thumb

Kheb zelf toen de 42mm bij hun gekocht voor mn kit en was owk perfect:)

Ik zie nu alleen dat de prijzen erg omhoog zijn gegaan! Ik heb toendertijd 25 euro betaald voor de zuiger! Nu vragen ze rond de 40 euro… Als je geld wilt besparen is dit mijn tip: Bestel m op mopshop:thumb

http://mopshop.de/shop/product_info.php?cat0=441&cat1=496&cat2=1712&cat3=S29sYmVuLCBFcnNhdHp0ZWlsZQ==&products_id=1455&osCsid=489f34f802a3b3cd01a38d8688401a8f

Bo3T
                    Bijdrager

heoveel zouden jullie uitgeven aan een polini evo blok met volle wangen krukas (incl carb/luchtfilter)
                      ?

dus compleet blok zonder cilinder eigelijk ;).

nle^

tusse de 100 en 150

kasper
                        Bijdrager

Ik heb een vraag ik heb een vespa ciao maar ik vind hem te langzaam rijden hij rijdt ongeveer 30 en trekt niet op 😛

mijn vraag is, wat is een makkelijke manier om hem 10 of meer kilometer harder te laten rijden?

En als ik er een nieuwe uitlaat opzet een Tecno Circuit bijvoorbeeld moet ik dan ook de sproeier veranderen of hoeft dat niet?

.-{2F4OV}-.

Als je er een nieuwe uitlaat opzet, dan moet je bijna altijd sproeier veranderen. Mits het precies dezelfde is niet..

Tecno Circuit moet je niet kopen, dan loopt ie miss wat harder maar trekt voor geen meter meer op! Als je m zo’n 10 km/u harder wilt laten lopen en laten optrekken. Koop dat een Leovince Circuit en leg er eventueel een kleinere poelie op.

Leovince kost 65 euro en is de goedkoopste uitlaat nu verkrijgbaar. Tecno CC is geen uitlaat, maar afval:lol

jeffrey86
                            Bijdrager

Ziggys91
                              Bijdrager

kleinere poelie erop, ga je zo een stuk harder.. en met andere uitlaat moet je je sproeier veranderen ja
                                edit: kut sil was me voor

CiaoSTB
                                Bijdrager

hee ik ga binnenkort een proma cc halen en een 66 sproeier in mijn 50 cc zetten, heb nu een 90mm poeli, wat voor poeli heb ik nodig om de extra snelheid om te zetten in acceleratie? zodat ik mÊt proma cc en 66 sproeier even hard ga als nu, maar dan sneller optrek 🙂

ps: wil trouwens ook nieuwe trekveertjes erin, welkekan ik het beste doen??

15 berichten aan het bekijken - 9,721 tot 9,735 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.