‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,511 tot 9,525 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Moeilijk te zeggen. Wat je kan doen is je krukas er in leggen en dan kijken of hij hem nog afsluit.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Loek
      Bijdrager

Roy! :
        OKee, bedankt,, dan zit er als het goed is zo’n busje in, maar dat ik klote, want we hebben geen dremel thuis,, en dat is eigenlijk de enige manier waarop ik mijn ciao een beetje ongemerkt mee kan opvoeren.

Koop je gewoon voor 20 euro bromcarters met brom carb. Zet je je eigen cilinder + kop erop. Loopt ie een nette 45 km/h.

nico
        Bijdrager

mijn brommer loopt 85-90 op scooterteller hoeveel echte kmh’s zijn dit?

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

ligt er ook aan wat voor scooters, sommige wijken wel 10 km , sommige 5.

ga er maar vanuit dat als ik je setup zie je een 75-80 rijd.
            zet er anders een digitale teller op

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Roger102
            Bijdrager

Als die 85 op scooter teller zou lopen, zouden het denk ik 77 echte zijn ongeveer.
              Die wijken echt te veel af.

hansieb
              Moderator

Hangt er echt vanaf welke scoobie , mijne liep echt goed gelijk met autoteller!

disaster
                Bijdrager

het is maar een heen klein gaatje net zo graao als dit | streepje (iets groter)

Loek
                  Bijdrager

Hoeveel zou het in Z-Limburg kosten om het frame (zonder achterbrugbrug en wielen!!!) incl. spatborden en vork proffesioneel wit te laten spuiten? Dat ik hem dan zegmaar in de motip primer lekker glad aflever.

diac
                    Bijdrager

wat spuiten kost weet ik niet, maar poedercaoten gaat je tog al gauw tussen de 100-150 euro kosten als ik me niet vergis.
                      een vriend van me betaalde €120 voor alleen zijn velgen!

petje
                      Bijdrager

hey

ik heb een vraag waar kan ik een 80cc cilinder met kop van malossi kopen/krijgen
                        is die cilinder met die flens wat je er uit kan draaien?

markiej
                        Bijdrager

je kunt de 46.5 malossi halen die heeft geen uitdraaibare flens. de 47mm malossi heeft wel een uitdraaibare uitlaatpoort maar is bijna nergens meer te krijgen. de kop krijg je wel nog bij jmpb

FonS
                          Bijdrager

Loek :
                            Hoeveel zou het in Z-Limburg kosten om het frame (zonder achterbrugbrug en wielen!!!) incl. spatborden en vork proffesioneel wit te laten spuiten? Dat ik hem dan zegmaar in de motip primer lekker glad aflever.

prijs weet ik niet, maar je kunt geen 2 componenten lak over 1 componenten lak heen spuiten 😉 (andersom wel trouwens)

dus als je hem afgeeft moet hij helemaal kaal zijn

Tim
                            Bijdrager

jawel kan wel hoor heb ik ook gedaan bij mijn ciao maar dan moet die 2componenten echt lang uitgehard zijn, die van mij had ik al een jaar ervoor erop gespoten en toen op zolder laten staan:lol
                              ging goed hoor. maarja kan niet de zelfde dag nog er 1 componenten overheen spuiten nee.

Boelie
                              Bijdrager

hey
                                wat betaal je normaal(nieuw) voor een pinasco vliegwiel voor cp punte
                                thx Gr Boelie

ciaoracer
                                Bijdrager

Even een vraagje: Hoe presteerd een polini top one op een 50 cc origineel blokje? Rijd dit een beetje leuk?

15 berichten aan het bekijken - 9,511 tot 9,525 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.