‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,496 tot 9,510 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

william
    Bijdrager

heey klein vraagje

ik heb een lager van een cp blok liggen thuis.kan die ook on een mix blok of zijn die lagers verschillend van elkaar?

greets william

sombrero
      Bijdrager

voor mijn weten zijn deze gewoon het zelfde hoor. tenminste je bedoelt toch je krukas lagers eah?

Roger102
        Bijdrager

Ja maar je moet wel ff kijken in welk carter deel je de lager vervangt, want je hebt een C lager en een C3 lager, het C3 lager moet in het grote carter deel.

BTW: als ik het fout heb Correct me :!

sombrero
          Bijdrager

roger102 dat klopt precies wat je zegt
            en als je het lager erop zet vergeet niet die ene ring nog ertussen te doen

Zer0r0nin
            Bijdrager

Roger102 heeft idd gelijk.

Best is trouwens allebei de lagers tegelijk te vervangen.
              Anders krijg je mogelijk last van onevenredige slijtage.

sombrero
              Bijdrager

ff een klein vraagje eah het gaat dan niet over vespas maar toch belangrijk voor mij want morgen heb ik het theorie examen

Heeft iemand nog tips voor me voor het theoriexamen !!!!??

diac
                Bijdrager

een stevig ontbijt nemen, en vooral goede nachtrust ^^

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

oftewel op bed jonge!
                    logisch na denken en alles komt goed, ik vond het totaal niet moeilijk. was dus ook 1e keer direct geslaagd.
                    stelt niks voor..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

hansieb
                    Moderator

Niet te gestresst zijn 🙂 gewoon heen kakke.

Wat mij heeft geholpen elke vraag gewoon knikkend beantwoorden. A nee schuddend B ja schuddend C nee 🙂 weet je zeker dat het goed of fout is.

Zelf alles doen , eerste paar vragen gaan kut maar daarna lekker ragge :D!

william
                      Bijdrager

welke v snaar is nou korter die van een 70 poulie of van een 95 poulie.

ik heb namelik een ander alternatief gevonden voor men blok vast te setten om date r een bout dol was maar daardoor staat men snaar niet echt lekker gespannen. ik heb nu een 80 poulie maar als ik daar dus een kortere snaar op zet ken men blok naar achteren en staat men snaar gespannen. als ik nou weet welke snaar korter is en kan ik die gwn gebruiken op een 80 poulie? ik schiuf men blok wel naar achteren.

greets william

Roy!

Ik zat net de How-to te lezen over het uitveilen van de inlaat >> http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2975
                          Nu wilde ik dus weten hoe je kan weten of er zo’n gehardstalen bus in de inlaat zit, zonder de carburateur los te halen, zijn dat bepaalde ciao’s ofzo?

Loek
                          Bijdrager

Als je zeker weet dat er nooit iemand aan je snor is gekomen en dat hij nog zo origineel als toen ie uit de winkel kwam is, dan heb jij er zo’n busje in zitten.

Roy!

OKee, bedankt,, dan zit er als het goed is zo’n busje in, maar dat ik klote, want we hebben geen dremel thuis,, en dat is eigenlijk de enige manier waarop ik mijn ciao een beetje ongemerkt mee kan opvoeren.

disaster
                              Bijdrager

hallo ik heb mijn inlaat gevijld maar nu zag ik net dat ik een heel klein stukje te ver heb gevijld naar de zijkant dus zou in nu nog wel genoeg catter druk hebben of kan ik hem nu wel weggooien

mvg

ArvidW
                                Donateur

Foto, dan kunnen we het zien 🙂

Ik heb btw nog wel een cartertje te koop met een erg nice gevijld inlaatje !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 9,496 tot 9,510 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.