‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,331 tot 9,345 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-Roy-
    Bijdrager

Mijn brommer rijd vord uitstekend, maar soms 1 keer in de zoveel tijd gaat ie ineens stotteren, niet alsof ie geen benzine krijgt maar of de bougie ineens niet goed meer vonkt, dit doet hij gemiddeld 10 seconden. en dan trekt hij weer door en rijd weer een hele tijd PERFECT… bougie is ook net nieuw, wat kan dit zijn?? cp’s zijn goed afgesteld enzo

Jacky
      Bijdrager

Heb je de goede afstelling? Welke sproeier? Bougie koffiebruin? Is de carburateur niet verstopt?

-Roy-
        Bijdrager

afstelling is perfect, sproeier 68 is heel mooi koffiebruin, alles is gewoon goed eigenljk, het rare is ook dat hij het 98 procent van de tijd goed doet en dan eve 10 sec zo kut en dan weer goed,

dus dan zou carb toch ook goed moeten zijn anders zou ie altijd kut doen?;)

!Japieoh!_!Ciao!

Misschien zit er een vuiltje ofzo is je carb die dan af en toe ergens in gaat zitten en er dan weer uitgespoeld wordt door de benzine ofzo.. en het dan dus weer een tijdje goed doet en dan weer ffies niet..

-Roy-
            Bijdrager

hmm maar moet k dan HEEL me carb uit elkaar of geoon eraf, filter eraf, doorspuite (want dat heb ik wel gedaan) beetje vuil eruit halen enzo.

!Japieoh!_!Ciao!

ik zou ff je carb eraf halen, doe ik meestal tenminste :P, is toch niet zo’n grote klus ? :p Je kan ook gewoon zoals jij het zegt doen en dan kijken hoe het gaat en dan als het weer gebeurt wel ff uit elkaar halen.

Wouz-LwB
                Donateur

Iemand ervaring met dit snelgas?
                  Beetje goeie kwaliteit of juist bagger?

mitchel
                  Bijdrager

eey ja ik heb er wel ervaring mee is goed spul

diac
                    Bijdrager

das goede shit wouz 😉
                      ik heb hem ook op me ciao nu.
                      je kunt hem natuurlijk niet vergelijken met een tomaselli, maar hij komt aardig in de buurt!:D

mitchel
                      Bijdrager

eey ik had nog een vraagje!
                        ik heb sppedengine en ik wil er een 12/10 carb erop doen loopt dat beetje ik weet dat 13/13 beter is maar is maar voor te teste. en welk sproeiertje moet erin?

Dooley
                        Bijdrager

@wouz
                          een vriend van mij heeft hem 6 gaskabels verder er maar afgehaald omdat die elke keer zijn kabel overtrok ermee.
                          maargoed, je moet het zelf weten he:P

Wouz-LwB
                          Donateur

hmm , 2 zeggen goed.
                            en jij zegt dus slecht..
                            tja.. moeilijk:P

diac
                            Bijdrager

Dooley :
                              @wouz
                              een vriend van mij heeft hem 6 gaskabels verder er maar afgehaald omdat die elke keer zijn kabel overtrok ermee.
                              maargoed, je moet het zelf weten he:P

of hij kan geen gaskabel aansluiten, heeft hem niet goed gesmeerd of kan de gashendel niet onder bedwang houden..
                              ik heb er geen last van.. heb de gaskabel er al aardig wat kilometertjes onder liggen..
                              goede smering is belangrijk!

Dries
                              Bijdrager

ik heb net dezelfde snelgas, bij mij werkt hij lekker!

is heel erg kort met ori 12/12 carb en draait goed enzo

wel je kabel goed invetten en het “hoekje” aan je gas ook, dan schuurt hij daar ook al niet meer.

edit: ook je schroefje van je plastiekje niet te hard aandraaien, draai je zo over.

Dries
                                Bijdrager

ik heb vandaag een soort van tutertje op mijn si gezet. hij werkt op 2 AA batterijen. maar als ik mijn brommer aanzet, begint dat ding meteen te janken.

komt dit door de ontsteking?

kan dit verholpen worden?

bvd

15 berichten aan het bekijken - 9,331 tot 9,345 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.