‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 9,076 tot 9,090 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Bijdrager

wil em graag op mp zetten maar moet dan wel wete voor welke brommerke et is:P

diac
      Bijdrager

ik heb een Schakelaar met een rode drukknop op me minibike zitten om hemt uit te zetten.
        deze wou ok op mijn vespa monteren. op welke draad kan ik hem dan aansluiten om de vespa uit te maken?
        ik dacht aan de aarde draad, zodat die geen aarde meer kan maken.. maar ik wist niet of het slecht zou zijn voor de ontsteking.. enig tips?
        of op welke andere draad ik hem kan aansluiten zonder ook maar iets te beschadigen?
        bVd 8)

FonS
        Bijdrager

je hebt elek he?

moet je een extra kabeltje maken aan de groene draad van de cdi, met een schakelaar om hem aan massa te leggen

ik zal ook ff foto zoeken ter verduidelijking

edit: op deze manier, maar dan aan de groene draad maken:

niels-nijsten
          Bijdrager

mattiee :
            Voor welke brommer/scooter is deze cilinder?

Het is een Zeta 70cc. Nieuw nieuw
            is et niet voor zo’n brommer die arvidw heeft?

iemand die het weet? zal haast denken dat ie voor die schakelding is die arvidW heeft. iemand die het precies weet?

hij is zowiezo voorn honda ik heb een soortegelijke cillinder gehad op mijn MTX maar zo te zien kan die ook op MT5 en MT8 dus zeg maar honda MT cillinder

PoliniCitta
            Bijdrager

ArvidW :
              Gewoon plaatjes zoeken van MT MB MTX cilinders zoeken en vergelijken, lijkt mij handigst;)

Weet 99% zeker dat het voor zo’n soort brommer is.

Heb even rond gekeken en zie dak er volgens my aardig veel voor kan vangen.
              tis een 43mm of 45mm versie van zeta. geen id. hij lijkt mij wel erg snel

PoliniCitta
              Bijdrager

niels-nijsten :

mattiee :
                Voor welke brommer/scooter is deze cilinder?

Het is een Zeta 70cc. Nieuw nieuw
                is et niet voor zo’n brommer die arvidw heeft?

iemand die het weet? zal haast denken dat ie voor die schakelding is die arvidW heeft. iemand die het precies weet?

hij is zowiezo voorn honda ik heb een soortegelijke cillinder gehad op mijn MTX maar zo te zien kan die ook op MT5 en MT8 dus zeg maar honda MT cillinder

Oke dankjewel. Maar hoeveel denk je dak ervoor kan vangen? over de 100? of rond die prijs hij is in goede goede staat en nieuwnieuw

markiej
                Bijdrager

markiej :
                  ik reed gisteren met mijn brommer en hij viel in een keer uit. de bougie vonkt gewoon nog en de carb heb ik net schoongemaakt maar hij wil gewoon niet meer aan.?

SthB
                  Bijdrager

k heb ook een klein vraagje, mijn cittypower is lek, de demper het brede gedeelte is een x van het andere gedeelte gebroken, dit is gelast maar is neit goed gebeurt, wat voor invloed zal dit hebben op de prestaties, want ik vind dat die nog behoorlijk trekt enzo.

bedanktnog

Mattuh_SI
                    Bijdrager

hallo

Ik heb een vraagje over mijn ontsteking. Ik heb mijn CP’s afgesteld op 0,45 maar hij vonkt niet.
                      Hebben jullie nog tips of suggesties.

Groet Mattuh

!Japieoh!_!Ciao!

Mattuh_SI :
                        hallo

Ik heb een vraagje over mijn ontsteking. Ik heb mijn CP’s afgesteld op 0,45 maar hij vonkt niet.
                        Hebben jullie nog tips of suggesties.

Groet Mattuh

Hoi Mattuh, ik zie dat je erg in de buurt woont.. ik kan wel een keer langskomen, je moet je cp’s nog eens controleren en anders even opschuren of een nieuwe bougi proberen.. Waar woon je precies? ik hoor het wel

Mattuh_SI
                        Bijdrager

Oke bedankt Japieoh.
                          Wat ben nu eigenlijk aan het doen. Ik heb eigenlijk nooit gezien op je brommer.

Interceptor
                          Donateur

heey gaan er nog mensen naar de oldtimer brommerbeurs in mierlo aan de industrieweg (BRABANT) zondag? van 10 tot 5 dacht ik.
                            3 pleuro damage. dacht ik laat ff weten ….is altijd leuk

markiej
                            Bijdrager

ik reed gisteren met mijn brommer en hij viel in een keer uit. de bougie vonkt gewoon nog en de carb heb ik net schoongemaakt maar hij wil gewoon niet meer aan.?

Tomahawk
                              Bijdrager

markiej :

Heb je je bougie-kleur al nagekeken? misschien heb je een te grote/te kleine sproeier.. te klein lijkt me..
                                zijn verder de contact-punten goed afgesteld? condensator nog helemaal goed?

succes(Y)

diac
                                Bijdrager

ik heb net nieuwe benzine-slang gelegd op me ciao.
                                  alles mooi vloeiend en wel.
                                  maar nu zit er lucht in de slang, kan het zijn dat die daardoor beetje slecht loopt?
                                  en dan ik dat even eruit moet rijden?
                                  heb de slang al een aantal keren losgehaald en nieuw gelegd, maar zonder suc6.
                                  heb een klein stukje gereden.
                                  hij wil ook soms wel / soms niet stationeer lopen daardoor.
                                  iemand ervaring hiermee:?

15 berichten aan het bekijken - 9,076 tot 9,090 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.