Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 januari 2008 om 18:09 #125893
hallo ,
even een domme vraag hoevoeg ik een plaatje toe in een forum als ik op dat plaatje klik krijg ik [ img] ” /> staan en dankom er niet wijs uit
sorry
bvd12 januari 2008 om 18:19 #125894als ik mijn achternaaf in de loopstand zet en ik geef gas, en daarna weer gas los, hoor je gepiep achter de poelie komen.
de poelie neemt dan in snelheid af, en bij lage snelheid stopt hij. (omdat er te veel weerstand is)
kan het komenomdat me snaar te strak staat of zit het hem in de klok?
12 januari 2008 om 18:31 #125895Luc :
hallo ,
even een domme vraag hoevoeg ik een plaatje toe in een forum als ik op dat plaatje klik krijg ik [ img] ” /> staan en dankom er niet wijs uit
sorry
bvdWaar upload je de plaatjes dan ?
Bij imageshack moet/mag/doe ik altijd de : Direct link to image kopieren
Dan krijg je dit bijv

Mijnalbum moet je rechtermuis en de link kopieren en
doen en dan krijg je dit:
Heb een mooie howto voor mijnalbum gemacht http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=49
12 januari 2008 om 19:10 #125897simonferrari :
als ik mijn achternaaf in de loopstand zet en ik geef gas, en daarna weer gas los, hoor je gepiep achter de poelie komen.de poelie neemt dan in snelheid af, en bij lage snelheid stopt hij. (omdat er te veel weerstand is)
kan het komenomdat me snaar te strak staat of zit het hem in de klok?
Ik denk dat je hem beter even kan reviseren dus nieuwe lagertjes er in doen en dan zou die weer soepel moeten lopen
12 januari 2008 om 19:14 #125898heej
mijn vespa reed weg als hij stationair liep
dus ik aan dat schoefje in de cabrateur gaan draaien maar nu start hij nog maar soms en valt snel uit, moet hij nu er verder worden ingedraait of verder er worden uitgedraaid??12 januari 2008 om 19:15 #125899leon ciao :
Dooley :
wat voor bandenmaat heeft een citta?een slick bandje voor citta wil, 90/90/12
die hebben mooi bandenprofiel 🙂en welke is dat op deze site?
http://www.q-parts.nl/catalog/index.php?cPath=21_22&osCsid=ef73285d08a4ad17860654b397aec428😕
12 januari 2008 om 19:18 #125901hansieb :
Luc :
hallo ,
sorry
bvdi
bedankt voor de how to
d thx 12 januari 2008 om 19:33 #125902ik heb vandaag men kickblok aan het lopen gekregen. maar stationair wil die wel lopen maar zodra ik gas geeft valt die weg en hoor je zo bhowop en dan valt die uit ook rookt hij best erg en de uitlaat stond vol met benzine toen ik deze erafhaalde ik heb nu sproier maar 42 erin wat kan dit zijn
zou de sproeier te groot zijn? of net te klein.12 januari 2008 om 21:09 #125903sombrero :
ik heb vandaag men kickblok aan het lopen gekregen. maar stationair wil die wel lopen maar zodra ik gas geeft valt die weg en hoor je zo bhowop en dan valt die uit ook rookt hij best erg en de uitlaat stond vol met benzine toen ik deze erafhaalde ik heb nu sproier maar 42 erin wat kan dit zijn
zou de sproeier te groot zijn? of net te klein.whaha ik heb de stomste fout ooit gemaakt 🙂 ik vond et al raar
maar ik had geen sproeier der in nu heb ik maatje 52 maar is net iets te klein denk ik
whaha hoe stom kan ik zijn12 januari 2008 om 21:11 #125904Haha, dat is wel grappig.
Zo zie je maar weer dat Ciaoblokjes degelijk spul zijn, ze lopen bijna altijd, zelfs zonder sproeier:lol12 januari 2008 om 21:17 #125905VespaAvanti :
Haha, dat is wel grappig.
Zo zie je maar weer dat Ciaoblokjes degelijk spul zijn, ze lopen bijna altijd, zelfs zonder sproeier:lolindderdaad hij liep best goed zonder sproeier alleen kwam ik niet boven de 5 km/h uuit 😛
12 januari 2008 om 23:00 #125906mipgast :
heejmijn vespa reed weg als hij stationair liep
dus ik aan dat schoefje in de cabrateur gaan draaien maar nu start hij nog maar soms en valt snel uit, moet hij nu er verder worden ingedraait of verder er worden uitgedraaid??(n)iemand?
12 januari 2008 om 23:03 #125907heey ik heb me sleutel van me stuurslot weer gevonden. maar het slot werkte niet dus ik een beetje vrikken kreeg ik heel het slot eruit, dus ik ingevet nou doet die het wel aardig het slot. aleen als me stuur slot open staat en me sleutel eruit wil halen trek ik heel me slot mee iemand een idee hoe je dit kunt oplossen???
12 januari 2008 om 23:06 #125908daveyy :
heey ik heb me sleutel van me stuurslot weer gevonden. maar het slot werkte niet dus ik een beetje vrikken kreeg ik heel het slot eruit, dus ik ingevet nou doet die het wel aardig het slot. aleen als me stuur slot open staat en me sleutel eruit wil halen trek ik heel me slot mee iemand een idee hoe je dit kunt oplossen???misschien een klein randje proberen vast te lassen?
12 januari 2008 om 23:21 #125909aan het slot zelf kna je neit lassen omdat je die helemaal naar beneden moet drukken maar ik weet meschien al waat ik ga er een soort ring over heen lassen of bedoelje dat ok mipgast
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.