‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

dat heeft wel zeker zin…koelt je cilinder beter….als het goed is zit tussen je koelribben een beugeltje of anders van een andere cil. dr af trekken

Edjuh
      Bijdrager

Kan je er beter wel opzetten, je cilinder loopt zo koeling mis, en dat wil je niet hebben.

Je hebt zo’n klipje die je tussen de vinnen zet en waarop je het kapje schroeft(foto op jmpb.nl).

sjaak trekhaak

oke bedankt ,want ik vroeg me af hoe ik die erop moest zette want bij me orginele cilinder zat er schroefdraad in aan de bovenkant

deze zal wel passe ofniet? http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3137

Harleyman
          Bijdrager

da ist een hitteschildje 😉
            k heb is zonder gereden en toen is me gaskabel gesmolten :S

joey636
            Bijdrager

oftewel van je geforceerde koeling.

Harleyman
              Bijdrager

jot

Nick_orginelli
                Bijdrager

vraagje:

ik heb een org. Elektrsich blokje
                  50 cc (zuiger inrijdend)
                  inlaat 12 mm
                  12/12 carb.
                  sproeier 52
                  org. luchtfilter
                  org. chrome:D uitlaat

tot halfgas rijdt hij zonder problemen, daarna krijg ie een stotter effect.
                  bougiekleur is bruin/zwart (sproeier iets groter, door inrijden zodat ie o.a wat meer castrol tts binnenkrijgt)

wat te doen??:?

ArvidW
                  Donateur

Het is je luchtfilter, ik ken het probleem, monteer eentje die meer lucht doorlaat (polini zou ik voor gaan) en boor daar eventueel nog meer gaten in als hij blijft stotteren.

Ik rijdt altijd in de stad met malossi filter met schuursponsje erin, zo ga ik maar 47km uur ipv 60. Op halfgas ga ik harder dan op volgas, dus op volgas op rollerbank is 43km uur ofzo:P

Ik heb wel altijd een geheel opengeknipt polini filtertje bij mij voor mocht ik op willen schieten 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Nick_orginelli
                    Bijdrager

ik geloof je, maar is toch best vreemd:con, het is gewoon orginele luchtfilter:D
                      heeft er eerst goed mee gelopen.

maar ik zal eens proberen, heb nog een malossi filter ligge dus…

ciaoracer
                      Bijdrager

Jah maar zo een originele filter trekt bijna niks van lucht aan door de kleine gaatjes die er maar in zitten.
                        Je kunt mss ook een paar gaatjes aan de achterkant van die filter boren zodat die nog meer lucht aanzuigt.

Colin
                        Bijdrager

Met die malossi zal het wel lukken als ik naar je sproeier kijk, het is gewoon een kwestie van uitproberen.

Nick_orginelli
                          Bijdrager

ArvidW :
                            Het is je luchtfilter, ik ken het probleem, monteer eentje die meer lucht doorlaat (polini zou ik voor gaan) en boor daar eventueel nog meer gaten in als hij blijft stotteren.

Ik rijdt altijd in de stad met malossi filter met schuursponsje erin, zo ga ik maar 47km uur ipv 60. Op halfgas ga ik harder dan op volgas, dus op volgas op rollerbank is 43km uur ofzo:P

Ik heb wel altijd een geheel opengeknipt polini filtertje bij mij voor mocht ik op willen schieten 😛

top! ik heb het met mijn malossi filter kunnen oplossen. thanx:thumb

Rebel

Ik heb een 3 Spoels Elecktrische onstekking hier.
                              Alleen hoe kun je eigenlijk precies zien welke je nodig hebt ergens voor? (omdat jmpb zegt kijk goed welke je nodig hebt etc.)

(dat was ff vraag tussendoor)

Main vraag:
                              Ik heb dus 2 Kabels eruit komen 1 met de Cdi kabels groen rood en wit
                              en 1 met 2 bruine kabels (maar deze is maar heel klein) en de kabels zijn niet gestript wat moet ik hiermee doen waarop aansluiten etc?

En weet iemand welke maat schroeven eringaan? (heb hier geen elec carter dus kan niet zelf meten)

rickgeurten113

heb t zelfde probleem als nick originelli alleen dan met 70cc en een 66 sproeier met een malossi luchtfiltertje..
                                heb zelf ook geen idee hoe t zou kome

erwinko
                                Bijdrager

Rebel :
                                  Ik heb een 3 Spoels Elecktrische onstekking hier.
                                  Alleen hoe kun je eigenlijk precies zien welke je nodig hebt ergens voor? (omdat jmpb zegt kijk goed welke je nodig hebt etc.)

ze bedoelen met hoeveel spoels ontsteking je nodig hebt denk ik 😉

(dat was ff vraag tussendoor)

Main vraag:
                                  Ik heb dus 2 Kabels eruit komen 1 met de Cdi kabels groen rood en wit
                                  en 1 met 2 bruine kabels (maar deze is maar heel klein) en de kabels zijn niet gestript wat moet ik hiermee doen waarop aansluiten etc?

lijkt mij gewoon je licht?

En weet iemand welke maat schroeven eringaan? (heb hier geen elec carter dus kan niet zelf meten)
                                  volgens mij was dat M5 * 20

15 berichten aan het bekijken - 3,271 tot 3,285 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.