‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 3,061 tot 3,075 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

ha dat ziet er niet fris meer uit, is het voelbaar ?

als het goed voelbaar is denk ik niet meer dat je er normaal meer mee kunt rijden.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

bunsen
      Bijdrager

zijn contactpunten alleen in werking bij de ontsteking of ook als je rijdt? want mn brommer houdt in wanneer ik een paar km voluit rijdt.

Nielz
        Bijdrager

contactpunten zijn zolang de brommer loopt altijd aan het werk

is wel voelbaar klein beetje
          kan ik dit niet maken erges mee?

anders pleur ik m wel weg 😛

VespaCiaoPaul
          Bijdrager

Honen, maar zou niet weten wat dit kost en kan ook alleen als de kuiltjes niet heel diep zijn…

Nielz
            Bijdrager

zijn niet zo diep
              je kunt toch zo’n hoon ding kopen voor op de boormachine?

hansieb
              Moderator

Regel een ander 50cctje … 2e hands heb je ze wel voor een tientje ja.

Die cilinder zou ik regelrecht de prullenbak in flikkeren.

Asriem

Hee ik had een keer gelezen in her fkick’s post over een voorvork van een grillo ofzo. Dat die dus ook een veel beter veer systeem heeft. Past dat gewoon op een ciao:)? en was tog van een grillo:o?

joey636
                  Bijdrager

herr flick zelf heeft die dempertjes erop.
                    maar zover ik weet past een grillo vork perfect in de ciao.
                    maar dat weet ik niet zeker.

Baz
                    Bijdrager

Ja past op een ciao en ja is een grillo voorvork. Ik heb het wel is gehad ,maar als je een 17inch wiel hebt met dikke banden. Als je dan vol remt komt het spatbord tegen je wiel.

Asriem

oke dus met een 16 inch kan het gewoon. Ik denk dat ik die er dan op ga zeten wanr met de voorveren van een ciao stuitert je voorwiel gewoon als je remt en valt bijna ermee:pest

Jelle
                        Moderator

ik heb er ook een grillo vork inzitten werkt goed, loopt alleen als je remt een beetje aan..
                          maar ach het rijdt en remt wel wat veiliger…

http://www.vespa-ciao.nl/datas/users/607-grillovork.jpg

oja het is wel handig als je de remklauw van de grillo ook gebruikt.

Fredzzz: weer op even op de link klikken

Rebel

Waarom past op een malossi krukas geen koppeling?
                            kan iemand dat even kwijt met een foto ofzo
                            wil niet weer in dat krukas topic gaan zwemelen en wil geen discussie opwekken maar wil wel eens zien waarom ut niet zou gaan.

want met inrijden is het nogal klote anders.

Fredzzz
                            Topic starter

eh, die maossi krukas is gemaakt voor vario…

met inrijden is het indedaad kloten, heb ik met mijn ciao ook…. gewoon wat zwaardere gewichten doen…

die kerel uit zweden met die roze ciao had ook die krukas, hij maakte er een koppeling passend op… hoe… geeeeeeeeeen id, mischien its om uit te vinden, maar vario rijdt toch leuker

Bo3T
                              Bijdrager

heb een vraagje.. ik had mijn sproeiertje verwisseld van70 naar 68. maar ik kon niet goed kijken welke kleur de bougie had want die is al heel oud enzo..dus ik had een met een schuurpapiertje de bougiepunjes lichtjes geschuurd wnat hij liep niet egt lekker. af en toe uitvallen en stotteren.. Kan het zijn dat mijn bougie nu kapot is? want ik was rechtsteeks naar de brommerboer gereden die ff ging kijken snel.. die zij dat het aan de bougie of ontsteking kon liggen. Mijn bougie geeft een gele kleine vonk..maar hij loopt nu helemaal niet meer..Kan het dus aan mijn bougie liggen dat mijn brommer niet loopt?(hij vonkt dus wel).

Robbert
                                Bijdrager

ik krijg mijn ontsteking niet los je meot tg gewoon die schroeven losdraaien eh die zitten namelijk moervast hoe kan ik dit het beste doen?

15 berichten aan het bekijken - 3,061 tot 3,075 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.