‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

als je naar de aansluiting kijkt heb je je antwoord;) Verder kijken als je neus lang is;)

Nee dus…. moet je zelf verloopstukje maken…
      Je moet 1 hebben met een 2 bouts aansluiting…
      Apart kut systeem

HELLRAISER
      Bijdrager

Jmmr tog bedankt.

Nielz
        Bijdrager

Mijn vespa kweet niet wat dr mee is…
          kep um een tijdje en daarvoor heeft hij 15 jaar stil gestaan
          starten doet hij na een eindje fietsen (zit geen bok op) alleen met dit weer is het wel iets verder fietsen als wanneer het wat warmer is
          maar dan
          als hij eenmaal gestart is dan rijd hij goed tot dat ik moet afremmen dan slaat hij af
          waneer hij warm word slaat hij minder snel af maar als ik afrem blijft er een grote kans dat hij er mee kapt:S
          als hij gestopt is wil hij niet meer starten dan moettie afkoelen en dan wil die wel weer
          bougie is gwn goeie kleur
          setup=standaard 100%

ciaoracer
          Bijdrager

Is je carburateur mss niet verstopt ergens? Die moet je mss eens schoon maken. Of je moet eens naar je zuiger kijken + zuigerveren.

Rebel

Hoe bedoel je precies zit geen blok op 😛

Maar denk je sproeier verstopt had ik ook last van
              en statonairschroef eens anders afstellen lijkt me ook handig die staat namelijk op een warmer weer he

ciaoracer
              Bijdrager

Ik denk het ook ja dat je stationair mss wat hoger ingesteld moet worden.

VespaCiaoPaul
                Bijdrager

Rebel :
                  Hoe bedoel je precies zit geen blok op 😛

Maar denk je sproeier verstopt had ik ook last van
                  en statonairschroef eens anders afstellen lijkt me ook handig die staat namelijk op een warmer weer he

zit geen bok op zegt ie, bok is de midden-2-poots-standaart

FonS
                  Bijdrager

15 jaar stil gestaan..?? 😮 reviseren die hap 😉 het is toch vakantie….

nieuwe zuigerveren, pakkingen, cp, condensator, krukaslagers, oftewel alles :p dan ben je in 1x van al het gezeur af

Biker-mouse
                    Bijdrager

Nou, ik heb zo’n zijstandaard bij jmpb gekocht, maar hoe moet dat ding in godsnaam op mijn ciao bevestigd worden??

Heeft iemand er toevallig een foto van?

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

ciaoracer
                      Bijdrager

Ik weet niet of je nu voetsteuntjes er op hebt zitten? Als dat zo is dan moet je die er af halen. Links bedoel ik dan. Dan heb je zo een cone rond die trapas zitten die haal je er af en dan schuif je daar dan je zijstandaard over. Moet dan normaal gezien lukken.

FonS
                        Bijdrager

bok eronderuit, voetsteuntje eraf, zijstandaard erop (lange pin door gat van bok), voetsteuntje erop, klaar 🙂

Biker-mouse
                          Bijdrager

ciaoracer :
                            Ik weet niet of je nu voetsteuntjes er op hebt zitten? Als dat zo is dan moet je die er af halen. Links bedoel ik dan. Dan heb je zo een cone rond die trapas zitten die haal je er af en dan schuif je daar dan je zijstandaard over. Moet dan normaal gezien lukken.

Ik heb die as eruit gehaald. Maar heb hem nog wel ergens liggen geloof ik.

Zal de as eens opzoeken, en kijken of het dan wel gaat lukken.
                            Moet er nog een gat geboord worden van dat andere schroefgat aan de zijstandaard, of is dat niet nodig?

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

ciaoracer
                            Bijdrager

Normaal geizen niet. Dit komt normaal gezien door het gaatje waar je bokstandaard op aangesloten is. Die kan er natuurlijk ook af hoor.

Mike
                              Bijdrager

ik heb wel eens wat gelezen over dat je soms iets moet aanpassen/afwerken aan een malossi vario..

ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden waar het stond.. maar ik zou tog even willen weten wat dit dan is en hoe je het moet aanpassen/afwerken zodat het werkt zoals het hoort…

danku

Mike

J3sp3R
                                Bijdrager

Dit lijkt meer op een Puch EBR voorvork, passen die ook dan @ ciao? Stuk goedkoper.

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.