‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

moet je kruk-as lagers altijd met het revisere ff invetten met lager vet of hoeft dit niet?

joey636
      Bijdrager

kan maar ik doe dat niet de olie in je mengsmeer doet dat wel

Daan1977
        Bijdrager

Weet iemand of je een standaard sita zuiger kan gebruiken op een standaard ciao snor blok. De zuigers zijn namelijk iets verschillend. Zo zit de eerste zuigerveer (vanaf de kop gezien) iets hoger

of is dit geen standaard ciao snor zuigertje?

Mike
          Bijdrager

hmm dr zit niet egt een verzil in de zuigers.. wat betreft in snor en brom.. dat zit meer in je inlaat,vertanding en carb..

als je een gewone citta 50cc zuiger hebt.. kan die gewoon in jou cilinder.. ja soms het je iets met een lettertje dat het een iets ander modelletje zou moetten zijn.. maar die kan is niet al te groot meen ik

Mike

kjeld
            Bijdrager

ik vind die linker zuire er maar wazig uitzien. Zo’n lang stuk boven de bovenste zuigerveer is toch niet normaal of is dat wel normaal bij snor?

ArvidW
              Donateur

Daan1977 :
                Weet iemand of je een standaard sita zuiger kan gebruiken op een standaard ciao snor blok. De zuigers zijn namelijk iets verschillend. Zo zit de eerste zuigerveer (vanaf de kop gezien) iets hoger

of is dit geen standaard ciao snor zuigertje?

Standaard Vespa zuigers hebben een L vormige zuigerveer, dit is dus het zuigertje op bovenste foto. Ook onderste foto rechts heeft L vormige zuigerveer. Sommige Imitatie zuigertjes hebben 2 normale zuigerveertjes (de foto linksonder)

De zuiger rechtsonder is een zuiger voor een 50cc cilinder met extra boosterpoorten, het gat erin voed de boosterpoorten. Dit is gewoon een standaard zuigertje met een gat erin. Je kunt dus van een standaard zuiger eentje maken voor 50cc snel

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

joey636
                Bijdrager

niet alle originele hebben een L-zuigerveer.
                  sommige hebben er ook gewoon twee als rechts op de foto.
                  want lekkere bekker heeft er zo 1 en er staat gewoon piaggo op hoor.
                  maar de linker is idd 50cc snel

Daan1977
                  Bijdrager

Standaard Vespa zuigers hebben een L vormige zuigerveer, dit is dus het zuigertje op bovenste foto. Ook onderste foto rechts heeft L vormige zuigerveer. Sommige Imitatie zuigertjes hebben 2 normale zuigerveertjes (de foto linksonder)

De zuiger rechtsonder is een zuiger voor een 50cc cilinder met extra boosterpoorten, het gat erin voed de boosterpoorten. Dit is gewoon een standaard zuigertje met een gat erin. Je kunt dus van een standaard zuiger eentje maken voor 50cc snel

Ben bang van niet want die polini zuiger heeft een afgevlakte kop dus dat is anders als standaard

hannesjeuh
                    Bijdrager

mijn topsnelheid was normaal 55. nu heb ik er een paar keer mee gereden en topsnelheid is verminderd tot maar 45-50 meer:(. ook mijn trekkracht is verminderd. aan wat kan dit liggen?

Jelle1989
                      Bijdrager

veel gereden, dan kan het zijn de zuigerveren op zijn, hij zal ook best wat overtoeren maken, en ik denk nog steeds dat het beter is dat je je carter uitveilt.

hannesjeuh
                        Bijdrager

keej gelukkig. normaal maandag ofzo moetik mijn nieuwe onderdelen hebben. zuigertje dus besteld:)
                          enja nu zijn het nog examens maar in de kerstvakantie wordtie helemaal opengesmeten en geriviseerd. en wordt natuurlijk de inlaat uitgeveilt en de spoelpoorten doorgetrokken;) zie er al naar uit:D

tnuzz
                          Bijdrager

een handmade die net voor de demper is afgebroken kan je die nog lassen?

Robbert
                            Bijdrager

ey
                              ff een vraagje wat is een normale prijs voor een kickblok compleet en een vario origineel?

pier
                              Bijdrager

compleet kickblok en vario allebij 100 euro ongeveer… maar voor vario 80 en dan kick 80 vindt ik wat redelijker:P

**edit : zie dat jij onderhand in belgie woont 😛 dan is er dus veel goedkoper aan te komen..
                                50 euro tot 75 voor zown komplete super bravo!

Robbert
                                Bijdrager

ja vijf meter lopen en ik zit in Beligie als het daar zo goedkoop is dan zou ik eens kunnen overwegen of het die vijf meter waard zijn:D:P

Weet je iemand voor me? en op welk model meot ik dan zoeken?

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.