‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

remon
    Bijdrager

erop het is soort vet/olie, zit erop, en niet erin…

Flick, een ‘oliekeering van je uitgaande poelies as’ lijkt mij iets kleins, dit kan ik gewoon bij een brommerboer kopen neem ik aan, en moet ik ook weer nieuw olie ergens bijvullen? omdat het namelijk ergens weg gaat….

VespaCiaoPaul
      Bijdrager

die mooie lijntjes kome denk k door de centifugraal krachten, maar dr komt denk ik eerder olie ACHTER dan voor…

remon
        Bijdrager

Erachter en ernaast zat ook olie….

tnuzz
          Bijdrager

ik heb polini trekveertjes in mijn koppeling gedaan nu laat hij veel toeren toe ..is dat schadelijk?

Rebel

Grote vraag 😛

Als ik zeg maar alles nieuw zou willen:
              Malossi Reed Valve System
              80CC Malossi DEPS
              Malossi Volle Wangen Kruk
              19 MM Carb

Waar zou ik dat allemaal het beste kunnen bestellen? enig voorstel.

En weet iemand hoe ik alleen een losse vario achterklok zou kunnen komen?

PoliniCiao
              Bijdrager

DEPS is niet meer nieuw te krijgen bij een shop oid..
                De rest zou ik @ JMPB of Mop shop bestellen

hansieb
                Moderator

Deps kan jmpb ook niet meer krijgen jammergenoeg….. dat word 1 bij polini.ch bestellen @ 200chf

Dat is dus iets van 200 euro …. moi heb mijne voor iets meer dan de helft thx to jayton maarja niet dat er nog magazijnen van volliggen in italie.

Als ik jou was en je toch gewoon een kewl cilindertje wil, die 46.5mm malossi wil best ook wel gaan volgens mij helemaal INCL reedvalve.

Tja ik ben zelf ook niet de allerrijkste maar leg jij ff 460 euro op tafel =):

– 130 euro carters
                  – 125 krukas
                  – 110 ( ongeveer ) carburateurset
                  – 95 cilinder

Ik zelf zit nu op :

– 120 carters
                  – Krukas ( 50 incl complete varioset / kickblok )
                  – 110 carburateurset
                  – 70 euro uitlaat
                  – 95 euro pinasc vliegwiel
                  – 120 cilinder

Is dus 565 euro =)=) nu verdien ik ook wel vrij breed daarom :con koop ik ook malossi blok.

Kost allemaal geld jung maarja is wel humor ik maak der een projectie van.

Rebel

Ja mijne word ook project hoor 😛
                    echt niet zon zuiper voor dagelijks gebruik 😛

maar heb wel idee zal niet allemaal in 1x kopen maar het gaat er wel komen

zal nog ff zoeken voor zon 47 mm denk niet dek uhm vind maar ik zoek door 😛

thnx man

G-no
                    Donateur

Ik heb net de mijne binnengekregen:D van edjuh gekocht:) 20 km oud.

Veel succes met zoeken!

remon
                      Bijdrager

de keering van de poelie kan je die er van buiten in drukken of moet de klok dan open?

VespaCiaoPaul
                        Bijdrager

moet je je blok tijdens het demontere ook verwarmen want ik krijg mn 2 helften niet van elkaar af (ben niet van plan grof geweld te gebruiken)

barry
                          Donateur

remon :
                            de keering van de poelie kan je die er van buiten in drukken of moet de klok dan open?

Kan je perfect langs de buitenkant doen.Gooi die klok maar niet open , vééééééééél gefoefel om hem weer in elkaar te krijgen.

barry
                            Donateur

VespaCiaoPaul :
                              moet je je blok tijdens het demontere ook verwarmen want ik krijg mn 2 helften niet van elkaar af (ben niet van plan grof geweld te gebruiken)

Yép,daar waar de roulementen zitten moet je hem heetstoken.
                              Er bestaat een how-to over.

FonS
                              Bijdrager

VespaCiaoPaul :

ja natuurlijk, flink heetstoken die handel 😉

remon
                                Bijdrager

barry :

remon :

Kan je perfect langs de buitenkant doen.Gooi die klok maar niet open , vééééééééél gefoefel om hem weer in elkaar te krijgen.

barry(of iemand anders), kan ik de poelie keering er dus gewoon van buiten uitpeuteren met een schroevendraaier? en dan de nieuwe erin drukken?

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.