‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,506 tot 2,520 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

oh nie dan valt het wel mee.. Maar toch heeft tie blaartjes:( (had tie al toen k em kocht) De lak is overal perfect hijs ook pas 5 jaar oud ofzo maar de lak is wal ge hubbeld op een plekje.. daar zit toch roest onder.. me vorige had da nogwat erger ze zijn daar schijnbaar toch gevoelig op die plek! Nja bedankt in ieder geval ik weet genoeg!:)

Tim
      Bijdrager

de spoelpoorten van de speedengine kun je die ook doortrekken en is dat veel sneller??

Tim
        Bijdrager

welke drukveer voor in de vario kan ik het beste pakke met deze setup:
          80cc polini
          speedengine
          gefreesde krukas
          en een race krukas ( geen malossi of polini)

ciaoracer
          Bijdrager

Hallo even een vraagje.

Naar welke kant moet het spietje gericht worden als je hem in de spiebaan wilt doen.
            Met de ronding naar het midden van de krukas toe of andersom?

hansieb
            Moderator

Tim :
              welke drukveer voor in de vario kan ik het beste pakke met deze setup:
              80cc polini
              speedengine
              gefreesde krukas
              en een race krukas ( geen malossi of polini)

Geel zou ik doen, rood kan ook maar is wel heavy.

Beide kosten ze niet zoveel ja voor 15 euro heb je ROOD + GEEL

Biker-mouse
              Bijdrager

ArvidW :
                Het is beter om je brommer eens in de zoveel tijd eens een lekker stukje te laten rijden, goed warmrijden (1-2km) en dan nog iets van 3km erachteraan plakken aan lekker doorrijden. Heel slecht is het niet als je brommer op een droge warme plek staat. Buiten gaat hij het minder leuk vinden. Wat ik zelf zou doen als ik mijn brommer lang zou wegzetten is de krukas zo draaien dat je inlaat niet openstaat en je uitlaatpoort ook niet. Zo weet je tenminste zeker dat er geen rotzooi in je carter kan komen.

Dit is mischien wat omslachting en raar, maar als je veel waarde aan je brommer hecht dan is dat die 30seconde wel waard:P

Verder gaat hij echt niet ineens kapot, je benzine kan wel verrubberen, dus leeg de tank (hoeft niet), en draai iig je benzine kraan dicht ene rijdt heel je vlotterbak leeg.

Mischien je Proma insmeren met olie om roest tegen te gaan

Je moet je tank juist vol doen! Anders kan de tank van de binnenkant gaan roesten. In idd je benzinekraan dicht zetten en je vlotterbak leegrijden of aftappen.

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Jacky
                Bijdrager

ja maar dan wel nieuwe benzine erin want ihj bedoeld dat de benzine te oud wordt en dat gaat dan ook kut lopen!

ciaoracer
                  Bijdrager

ciaoracer :
                    Hallo even een vraagje.

Naar welke kant moet het spietje gericht worden als je hem in de spiebaan wilt doen.
                    Met de ronding naar het midden van de krukas toe of andersom?

Kick

pleasure
                    Bijdrager

Met de ronding in de krukas, dus zodat hij voor een zo groot mogelijk deel in het vliegwiel valt… als je het goed bekijkt is het best logisch.

Rebel

Ik vroeg me paar dingen af:

Als ik een EBR full chrome telescoop koop met hebo of tnt stuur gaat die zonder problemen op een ciao

Zit het achterspatbord van een ciao met 2 delen vast (zit er onder zadel dus een schroef (kan het niet echt voelen daarom))

Weet iemand nog waar die donkerpaarse vespa stond die zo mooi gespoten was?
                        wil misschien die kleur gebruiken voor mijn onderdelen.

Alvast bedankt 😉

ciaoracer
                        Bijdrager

1: Moet lukken jah dat voorvorkje wat jij wil, is speciaal voor de vespa he.
                          2: jah hij zit vanachter met 2 moeren vast en vanvoor met 2
                          3: Zou ik even moeten zoeken.

hansieb
                          Moderator

Past prima een TNT stuur op de ERB vork.

Rebel

Youre too fast for this forum 😛

Thnx man kank weer ff vooruit

ja ik weet dat die ebr voor vespa is maar vroeg me af of ik met tnt stuur enzo niet problemen ga krijgen met iets

en heb die foto ook al gezocht ma vind uhm niet meer
                              en me zoekfunctie bij dit forum werkt niet 🙁

G-no
                              Donateur

Weet iemand hoever de afstand van de binnenste rand van het vliegwiel tot waar de magneten eindigen is?

Tim
                                Bijdrager

vorige keer geen antwoord gekrege:P
                                  de spoelpoorten van de speedengine kun je die ook doortrekken tot bij de krukas zeg maar en is dat veel sneller??

15 berichten aan het bekijken - 2,506 tot 2,520 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.