‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,236 tot 2,250 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Even een vraag kun je ook hoesjes kopen voor rond je zadel nieuw er rond te zetten? Want mijn zus wil een roze voor haar vespa ciao mix.

GK
      Bijdrager

ja nou je het zegt leuke vraag ik heb zijn donkergrijze wil eignelijk gewoon een zwarte πŸ˜›

TimoO_
        Donateur

voor mn uitlaat te spuiten.. moet je dan hittebestendige zwarte lak drop spuiten, en geen hittebestendige blanke lak.. of ook hittebestendige blanke lak nog Γ³ver de hb zwarte lak.?

Baz
          Bijdrager

ja eigenlijk wel ik heb is hb lak en gewone blankelak gedaan hield best lang goed maar valt dan tog deraf ,maar valt ook wel mee.als je je uitlaat na een maand er nie af wil halen doe er dan ook hb blankelak op.

Ge64
            Bijdrager

Hey nog een keer een vraag over kentekens:

Als ik een kentekenbewijs heb aangevraagd, maar het kenteken zelf nog niet, is er dan al verzekeringsplicht?

GK
              Bijdrager

volgens mij wel want je kan laten zien dat de brommer dat kenteken heeft met je kentekenbewijs (denk ik iig) ik kreeg een blaadje waarop stond, deze brommer is al verzekerd maar heeft geen kenteken ofzoiest van de verzekeraar kun je aand e politie laten zien ^^

G-no
                Donateur

hoort er bij een pen 12 kruk ook een naaldlager?

Ge64
                  Bijdrager

Kwafo :
                    volgens mij wel want je kan laten zien dat de brommer dat kenteken heeft met je kentekenbewijs (denk ik iig) ik kreeg een blaadje waarop stond, deze brommer is al verzekerd maar heeft geen kenteken ofzoiest van de verzekeraar kun je aand e politie laten zien ^^

ja maar t idee is dat ik de brommer een paar jaar niet wil gebruiken en dus ook niet wil verzekeren, maar ik wil weten of je hem dan ook nog moet laten schorsen als je nog geen kenteken hebt (dat moet wel als je wel al kenteken hebt). maar ik heb wel al kentekenbewijs dus in principe heb ik wel een kenteken

GK
                    Bijdrager

ja klopt ehm, geen idee eerlijk gezegd πŸ˜€

Ge64
                      Bijdrager

PS de brommer van mijn setup links staat te koop (op dit forum)

ciaoracer
                        Bijdrager

ciaoracer :
                          Even een vraag kun je ook hoesjes kopen voor rond je zadel nieuw er rond te zetten? Want mijn zus wil een roze voor haar vespa ciao mix.

iemand

hannesjeuh
                          Bijdrager

je kan zoiets laten maken. je neemt gewoon je zadel mee naar een persoon die dat kan. (weetnie hoe zo iemand heet die dat doet) en je zegt het kleur en die maakt dat. is eigenlijk hetzelfde principe van autozetels te laten vernieuwen.

Ge64
                            Bijdrager

hannesjeuh :
                              je kan zoiets laten maken. je neemt gewoon je zadel mee naar een persoon die dat kan. (weetnie hoe zo iemand heet die dat doet) en je zegt het kleur en die maakt dat. is eigenlijk hetzelfde principe van autozetels te laten vernieuwen.

Ja net als stoelen opnieuw laten bekleden, zijn mensen die dat doen. Mss ff vragen bij een meubel winkel ofzo die weten mss wel mensen daarvoor (of je zoekt in de gouwe gids of whatever)

ArvidW
                              Donateur

G-no :
                                hoort er bij een pen 12 kruk ook een naaldlager?

Ze zijn er allbei:
                                – hele oude types hebben pen 12 en een bronzen glijlager
                                – nieuwere types hebben pen 12 met naaldlagers

Maar er zijn natuurlijk de meeste 10 pen met naaldlagers

Bronzen glijlager kun je denk ik wel herkennen, succes d’rmee πŸ™‚

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

eric
                                Bijdrager

hoe groter de poelie hoe harder die optrekt toch?

15 berichten aan het bekijken - 2,236 tot 2,250 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.