‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,176 tot 2,190 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Quest
    Bijdrager

gewoon zorgen dat hij helemaal schoon is (caburateur cilinder etc) zorgen dat je pakkingen goed zijn en zorgen dat hij goed vonkt.. :thumb

GK
      Bijdrager

ik zit te twijfelen of ik het wel zelf zou doen, ik vond de voorband al moeilijk denk dat ik hem gewoon ff naar fiestenmaker breng profiel is er voglens mij toch af dus moet toch nieuwe band op

Ge64
        Bijdrager

Over kenteken:

Ik krijg als het goed is deze week mn kentekenbewijs binnen.
          Ik ga over een aantal weken mn brommer verkopen.

Ik ben dus niet van plan om nog een kenteken te laten maken, dat kan de koper dan doen.
          Als de koper nou nog een jaar ofzo niet op de brommer mag rijden, kan die dan ook besluiten om over een jaar pas een kenteken te laten maken? Maar moet hij dan eerst niet een eigen kentekenbewijs op zijn naam hebben staan? Maar hoe kan ik mijn kentekenbewijs dan overdragen, aangezien je straks niet meer met een schouwingsformulier aan kan komen zetten? dit is dus de bedoeling:

Na oktober: Kentekenbewijs van mij wordt overgedragen aan koper
          Koper laat, in 2007 ergens wss, kenteken aanmaken met zijn kentekenbewijs.

Kan dat?

pleasure
          Bijdrager

Nee kan niet… Wanneer er voor een brommer een kenteken is, geldt er een verzekeringsplicht… je zult snel gecontacteerd worden door de RDW oid… helaas 🙁

Biker-mouse
            Bijdrager

pleasure :
              Nee kan niet… Wanneer er voor een brommer een kenteken is, geldt er een verzekeringsplicht… je zult snel gecontacteerd worden door de RDW oid… helaas 🙁

Dus een brommer/snorfiets met kenteken moet altijd verzekert zijn!?
              What’s next? Wegenbelasting….:((

Ik weet wel dat dit bij motoren en auto’s zo is, verzeker je hem niet dan is de boete niet gering:(

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

pleasure
              Bijdrager

Ja dat klopt… behalve als je het kenteken schorst.

http://www.rdw.nl/NR/exeres/81BD7E0C-B325-4A7F-B70C-11DDFEEDE9F2.htm

Zijn natuurlijk wél weer kosten aan verbonden 😐

stijnvleut
                Bijdrager

ik heb blok gereviseert utigeveilt en 70 CC op gelegt…. nu heb ik contact punten afgesteld ( denkik dat ggoed is) bougie vervangen en condensator, 2 cabrateurs geprobeert…. 3 bobines…. alleen hij doet HELEMAAL niets…
                  kan iemand mij helpen? wat is dit…!

ArvidW
                  Donateur

sproeier vervangen
                    toch maar je contact punten zodanig afstellen dat je zeker weet dat ze goed staan
                    blokje niet te ver uitgevijld
                    vonkt hij

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

ciaoracer
                    Bijdrager

Hallo ik heb mijn ciao mix terug aangekregen wat 2 jaar stil heeft gestaan, maar hij wil niet stationair blijven draaien. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Want als ik mij gas helemaal uit laat dan valt hij langzaam uit en als ik een beetje gas geef dan blijft hij wel aan, maar onregelmatig. Ik heb de toerenschroef helemaal ingedraaid en gaat dus niet verder. Hoe kan ik dit verhelpen:boos

vicious
                      Bijdrager

Speel wat met dat `bochtje` waar je gaskabel ingaat. Denk dat je deze iets verder naar buiten moet laten komen, dan staat de gaskabel `strakker`. Daarna met je stationairschroef verder afstellen. Maar na 2 jaar stilstaan moeje toch het 1 en ander vernieuwen en/of nakijken.

ciaoracer
                        Bijdrager

Zoals watte precies. Want dit weet ik niet echt direct.

vicious
                          Bijdrager

Tank schoon? Benzineslang nog ok? Filtertje in carburateur checken. Carbje ff doorblazen. Ontsteking nakijken. Zuigerveren nakijken. Slecht lopen na lange stilstand kan 100 oorzaken hebben…

ciaoracer
                            Bijdrager

Waat zit dit filtertje precies in de carburateur? Hoe kan ik de onsteking precies nakijken.

Jeroen
                              Bijdrager

filtertje: waar de benzine slang vast zit aan de carborateur, dat stukje eraf draaien en daar onder zit een klein filtertje…

ontsteking: staan de contactpuntjes goed? (0,45)

joey636
                                Bijdrager

je kan het blok het beste even nakijken op alles nieuwe bougie carburateur helemaal uit elkaar halen en schoon maken tank na kijken of er niks in zit.
                                  enz. enz.

15 berichten aan het bekijken - 2,176 tot 2,190 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.