‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

J3sp3R
    Bijdrager

Hey,

Mn setup:

50CC DR (38.4mm)
      100mm Vario
      Std voorvario
      13/13 carb + malo filter
      Brominlaat (10mm)
      City Power

Hier haal ik nu de 45km/h mee (iets slomer). Volgens mij moet ‘ie wel harder kunnen met een andere uitlaat? Nu vroeg ik me af; wat is voor mijn setup een goede uitlaat? Leo HM of een Proma Circuit zat ik aan te denken, maar vind de Proma niet zo mooi onder een Citta, gaat me nl ook beetje voor de looks en het geluid ๐Ÿ˜‰

Dus mijn vraag aan jullie; met welke (verkrijgbare) uitlaat komt m’n setup goed tot z’n recht?

barry
      Donateur

akrapovic seat pipe.Eigenlijk voor een R1,maar zal onder een vespa ook mooi staan.
        Grapje =)

GK
        Bijdrager

WHAHAHAHA ik hoor van hier en daar dat proma CC echt een hele goed keus is (en ik vind hem echt wel cool staan onder een ciao hoor ๐Ÿ˜€ en zo duur is ie ook weer niet (duurder dan een city power natuurlijk ๐Ÿ˜› ))

(weet iemand ook antwoord op mijn bovenstaande vraag :P)

J3sp3R
          Bijdrager

Kwafo :
            WHAHAHAHA ik hoor van hier en daar dat proma CC echt een hele goed keus is (en ik vind hem echt wel cool staan onder een ciao hoor ๐Ÿ˜€ en zo duur is ie ook weer niet (duurder dan een city power natuurlijk ๐Ÿ˜› ))

(weet iemand ook antwoord op mijn bovenstaande vraag :P)

Polini. De groene gewoon proberen KWafo, eventueel de blauwe…, maar dat zal wel niet denk ik.

En iemand die wรจl een zinnig antw. op mn vraag weet?

GK
            Bijdrager

ok thank ๐Ÿ˜‰

Edjuh
              Bijdrager

JASPUR: Neem een HM als je die kan vinden. Ik vind die snelheid van je niet eens zo raar; 100mm poulies, snorvertanding, cittawielen etc.

Met een getjoend carter, malossi vario en HM/proma ga je al een stuk sneller(trekken).

J3sp3R
                Bijdrager

Edjuh :
                  JASPUR: Neem een HM als je die kan vinden. Ik vind die snelheid van je niet eens zo raar; 100mm poulies, snorvertanding, cittawielen etc.

Met een getjoend carter, malossi vario en HM/proma ga je al een stuk sneller(trekken).

HM zat ik inderdaad ook al aan te denken ๐Ÿ™‚ Maar die zijn echt tรจ kut om te vinden.. ๐Ÿ˜› Ik zie ze hier een enkele keer, beetje jammer ๐Ÿ˜‰
                  Maar 45km/h is normaal met die setup? Oke.. ๐Ÿ˜›
                  En ik heb bromvertanding (tenminste.. vario komt onder een avanti vandaan, en dat was een brommer).

Edjuh
                  Bijdrager

Is allemaal snorvertanding zover ik weet.

J3sp3R
                    Bijdrager

En een homoet, is dat wat voor mn setup?

GK
                      Bijdrager

ff stomme vraag maar zit de koppeling hier (moet trekveertjes vervangen dus ๐Ÿ˜› )

voelme best stom dat ik dat niet weet maarja beter vragen dan alles stom los te koppelen en wat is de makkelijste manier om die eruit te halen

J3sp3R
                        Bijdrager

Kwafo, komt dit je bekend voor op je brommer: http://jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3079 Dร t is m.

.-{2F4OV}-.

@ kwafo: De koppeling is da ronde ding waar de v-snaar overheen loopt;)

Die moet je eraf hale.. en het blok kan erin blijve hange hoor;)

Let wel op als je hem loshaald dat je ff kijk hoe de koppelingsring achter de koppeling zit…
                            Vraag het evt nog ff voordat je m trugzet..

Succes :thumb

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

en voor de zekerheid zou ik als je aan je koppeling gaat knoeie een zuigerstop kopen. is paar paar euro bij de brommerboer. Vind ik beter dan een stale pijp tusse je spaken douwen:D. Of hoe doen jullie dit altijd?

GK
                              Bijdrager

ok iemand dan nog belangrijke tips iig dus zuigerstop kopen en nog iets om terkveren te vervangen? (want het enige wat uitgelegd word in de forums is hoe je de trekveren moet vervangen (dat kan ik wel) maar hoe je bij dat stuk komt waar je de trekveren moet vervangen ๐Ÿ˜›

Baz
                                Bijdrager

Steek een schroeven draaier tussen je frame en tegen je vliegwiel dat die niet meer rond draait en draai zo je bout van je koppeling eraf.
                                  Ram niet die schroeven draaier in je vliegwiel maar zet em er tegen aan dat ie niet meer draait.(dus door het gat in je frame links naast je koppeling)

15 berichten aan het bekijken - 1,756 tot 1,770 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.