‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,681 tot 1,695 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Met de schroevendraaier er tussen is bij mij nog nooit mis gegaan. Als de moer goed vast zit kan je wat wd-40 spuiten om hem te helpen.

cittatuner
      Bijdrager

het kan idd best maar is wel een beetje link vind k zelf:p

KennyVespa
        Bijdrager

Ik hat vraagje heb net het schroefdraad van de krukas van mijn vriendins vespa gemolt en heb nog een blok liggen met inlaat getuned, race kruk en wil daar die 50cc opzetten zou dat lopen?? ofniet?? heb ook nog een gewonen getuned kruk en kan die ook in haar blok zetten , wat zouden jullie advieseren (trouwens de carb is een 12/12)

heb niet zo veel verstand van de 50cctjes heb meer verstand van 70 en hoger 😛

Groetjes Kenny

masterman
          Bijdrager

De meeste op het forum zouden volgen mij zeggen dat het niet echt goed loopt. Maar ik heb vroeger ook gewoon gereden (doordat ik een vastloper kreeg met mijn 70cc) met uitgevuilde carters met daarop een 50cc.

Nick_orginelli
            Bijdrager

even een vraagje tussendoor: mer welke programma’s kun je avatar verkleinen ??

masterman
              Bijdrager

volgens mij photoshop

ArvidW
                Donateur

KennyVespa :
                  Ik hat vraagje heb net het schroefdraad van de krukas van mijn vriendins vespa gemolt en heb nog een blok liggen met inlaat getuned, race kruk en wil daar die 50cc opzetten zou dat lopen?? ofniet?? heb ook nog een gewonen getuned kruk en kan die ook in haar blok zetten , wat zouden jullie advieseren (trouwens de carb is een 12/12)

heb niet zo veel verstand van de 50cctjes heb meer verstand van 70 en hoger 😛

Groetjes Kenny

Getunede kruk in haar blok zetten. Getunede inlaat (als hij flink groot is) gaat niet geweldig samen met 50cc standaard. Ik zou dus een getunede kruk in haar blok mikken.

Getunede inlaat en een getunede kruk is gewoon overkill op 50cc standaard.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

murkus
                  Bijdrager

ok ik zoek dusz een v-snaar voor mn citta wat is het standaard formaat met 90poelies ik d8 13×1050 maa weet ut nie zkr ik hoor ut gr mark

Bamiblik
                    Bijdrager

Me citta loopt heel schokkerig, hij gaat ook een stuk zachter dan normaal.

Net ontplofte er zelfs wat, en toen schoot me luchtfilter eraf, hierna startte hij ook niet meer.
                      Het lijkt net of het een warmloper is, want waarneer hij afgekoeld is start hij wel weer.

Waar ligt dit aan? Me bougie is zwart dus er moet zeker een kleinere sproeier in (Nu sproeier 37, heb ook een scheutje meer olie ingegooid), waar aan kan het nog meer liggen?

masterman
                      Bijdrager

backfire! denk ik. staat je onsteking nog wel goed?

Biker-mouse
                        Bijdrager

ArvidW :
                          Het ligt ook heel erg aan je cilindertje hoe hardt je rijdt. Met een oud beesje haal je meestal de 45 maar, terwijl met een fris en fruitige 50cc standaard je de 50 wel haalt.

En zorg ervoor dat je een Citty power koopt, GEEEN ciao 45km uur uitlaat, want die zijn alsnog begrenst. Ze rijden wel goed, maar gaan tegenresoneren (soort van stotteren) op de top. Kom omdat de bocht 22mm dik is ipv 25mm dik (citty power).

Als je niet uitveilt met snorblok dan gewoon je 10/7 carb opboren tot een 10/10 carb,
                          Als je niet uitveilt met bromblok dan ook gewoon je 10/7 carb opboren tot 10/10 (of de 10/12 erop laten zitten)
                          Als je wel uitveilt dan een 13.13 monteren (of je 12/10 opboren tot 13.13 (zie barry’s howto, daarin is het uitstekend uitgelegt:D)

Klopt het dat die Citty Power uitlaten van Proma zijn? En deze een stuk groter zijn dan de originele? En je een extra gat in je achterbrug moet maken voor het ophangpunt?

Zo ja, dan heb ik de goede gekocht:P

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Jelle
                          Moderator

nou als je de goeie had gekocht hoefde je niet een extra gat te maken, maar dit is niet erg…

de citypower is inderdaad van proma, maar je hebt nog meer van die zelfde uitlaatjes van allerlij merken zoals cito, gianelli etc.

Biker-mouse
                            Bijdrager

jelle :
                              nou als je de goeie had gekocht hoefde je niet een extra gat te maken, maar dit is niet erg…

de citypower is inderdaad van proma, maar je hebt nog meer van die zelfde uitlaatjes van allerlij merken zoals cito, gianelli etc.

Ding is eigenlijk van een bravo, dus ook een stuk groter!
                              En ik moet het tandwiel weghalen, maar dat is niet zo erg, scheelt weer gewicht.;)

Had geen zin om te wachten totdat hun de goede hadden besteld, heb wel betere dingen te doen op het moment. En 25km/u daar wordt ik echt schijtziek van!!

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Bamiblik
                              Bijdrager

masterman :
                                backfire! denk ik. staat je onsteking nog wel goed?

Jaah volgens mij wel, zal vanavond nog eens kijken.

Er was wel wat van mijn spoel afgebroken en dit heb ik weer aan elkaar
                                gesoldeerd. Kan het hier aan liggen?

ciaoracer
                                Bijdrager

Even een vraagje passen velgen van een camino in de plaats van de velgen van een orginele ciao?

15 berichten aan het bekijken - 1,681 tot 1,695 (van in totaal 12,450)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.