Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
- Dit onderwerp bevat 12,449 reacties, 416 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 september 2006 om 16:56 #135959
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3083
Dit is toch een achterlicht wat je in je framecover inbouwt?
En wat voor bougie kan ik het beste nemen met standaard setup?
4 september 2006 om 18:30 #135965Maar het is dus echt zeker dat een brug van een Superbravo op een Citta past? 😛 Gewoon plug&play? 😉
Maare, waar staat het typegoedkeuringsnummer bij een Superbravo, op het balhoofd gewoon?
4 september 2006 om 18:35 #135966Jaspur :
Maar het is dus echt zeker dat een brug van een Superbravo op een Citta past? 😛 Gewoon plug&play? 😉Maare, waar staat het typegoedkeuringsnummer bij een Superbravo, op het balhoofd gewoon?
Dat past zeker, is al vaker gedaan 😉
4 september 2006 om 18:47 #135968Oke, en m’n vraag over het typegoedkeuringsnummer..? 🙂
4 september 2006 om 18:56 #135969Op het balhoofd ja, ik ga er van uit dat bravo en superbravo wat dat betreft hetzelfde zijn.
4 september 2006 om 19:00 #135970misschien een stomme vraag… maar der is pas een klein ongelukje geweest met koppeling waardoor ik hem eraf heb gehaalt… nu hebk hem trug gedaan en draait hy VAST met het vliegwiel mee… moet daar nog iets tussen waardoor ze los van elkaar kunne draaien en heeft iemand misschien een foto waar ik het onderdeel op kan zien? want dit hoort niet…..
stijn
4 september 2006 om 19:25 #135971
Jelle89Edjuh :
Op het balhoofd ja, ik ga er van uit dat bravo en superbravo wat dat betreft hetzelfde zijn.bij de superbravo uit belgie van mij stond ook een nummer onder het zadel in de buurt..weet niet zeker of dit framenummer is of dat goedkeuringsnummer dat belgie moet hebben..?
4 september 2006 om 19:47 #135975Bamiblik :
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3083Dit is toch een achterlicht wat je in je framecover inbouwt?
En wat voor bougie kan ik het beste nemen met standaard setup?
Dit is zeker een inbouwlicht,maar van citta’s heb ikzelf niet zo veel verstand,dit vraag je beter aan hansieb denk ik.
4 september 2006 om 20:10 #135978Ok moet het even zeker weten dan ga ik die vanavond bestellen. Moet ik nog een andere bougie erbij nemen?
4 september 2006 om 20:25 #135980Edjuh :
Op het balhoofd ja, ik ga er van uit dat bravo en superbravo wat dat betreft hetzelfde zijn.Wat is dan het verschil tussen een superbravo, bravo en avanti? :$
Ook verschillen qua achterbrug ed?..4 september 2006 om 20:36 #135981
Jelle89Bamiblik :
Ok moet het even zeker weten dan ga ik die vanavond bestellen. Moet ik nog een andere bougie erbij nemen?waarom zou je een andere bougie moeten hebben? als die van jou nog goed is hoeft dat niet.
4 september 2006 om 20:44 #135982reservebougietje kan nooit kwaad.Neem een nr 6,dan zit je voor uw set-up goed.
4 september 2006 om 21:34 #135983Jaspur :
Edjuh :
Op het balhoofd ja, ik ga er van uit dat bravo en superbravo wat dat betreft hetzelfde zijn.Wat is dan het verschil tussen een superbravo, bravo en avanti? :$
Ook verschillen qua achterbrug ed?..Bravo:
Geen koplampspoiler
Ander voorspatbord
Andere tank(avanti heeft wel weer dezelfde)
Geen kickstart en vario standaard(in NL dan)
Brug is zelfde lengte maar niet voor kickstart gemaakt dus.Superbravo:
Koplampspoiler
Crossspatbord
Dikke banden
Kick en vario
blablabla:)4 september 2006 om 21:49 #135985Ah, dan heb ik morgen een superbravo denk ik 😉
Maar wat is dan precies een avanti? 😛5 september 2006 om 23:50 #136009Ooh 😮 Ik heb net toch wat stoms gedaan! Ik ging nog even een keertje met blanke
lak over me frame, maar er zat een stofje op dus ik weghalen en daarna weer gelijk spuiten
lukte niet erg en dus hele stuk met blanke lak eraf gehaald! Dus ben maar gaan schuren (Echt heel licht! (Korrel 400 zonder te drukken) Ik wacht morgen af, hoop dat de schade nog mee valt, iemand nog
tips?En btw hoe krijg je makkelijk je citta velgen verfloos? Al die kleine k*t gaatjes!
[Edit: Ben net wezen kijken, maar het ziet er echt niet meer uit! Moet het weer overnieuw spuiten,
alleen heb ik een verf meer…. Moet ik nu heel het frame doen, of alleen dat stukje?] -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.