‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

qwinky
    Bijdrager

effe e vraagje welke sluetels en schroeverdraajers heb ik nog voor mijn vespa ciao

barry
      Donateur

Sleutels 8-10-11-13 zijn de meest voorkomende.Voor de rest wat platte & kruis turnavizen.

Michel
        Bijdrager

En 19 voor de vooras en 17 voor de klok 😛

Mike
          Bijdrager

lennartcitta :
            weet iemand het verschil tussen een uitlaat proma citypower vespa ciao uitlaatpoort 22,5 mm
            en een uitlaat tecno gilera citta uitlaatpoort 22,5 mm ??

zijn kwa prestaties dezelfde uitlaten, alleen het ophangpunt van de citta uitlaat die jij benoemt kan ( hoeft niet) op een ander plek zitten als een ciao model!

dat kotm omdat een citta een langere brug heeft. (deel frame waar je blok in hangt)

Mike

Edjuh
            Bijdrager

Mijn ciao uitlaten passen ook op de bravo’s, dus zouden die van een ciao en citta ook gelijk moeten zijn.

lennartcitta
              Bijdrager

mike dank u wel :thumb
                de uitlaat proma citypower vespa ciao uitlaatpoort 22,5 mm pas nu na wat buig werk bij de ophang van de demper :8)
                ik moet nu nog aleen ff tank school maken zit roest in :'(
                beetje cola enz er door heen gooien zal wel helpen toch

sjaak trekhaak

ik heb een vraagje ,ik heb een nieuwe krukas gekocht bij jmpb en nieuwe lagers tn9 met kunstof kooi ,maar hoe moete die lagers op de krukas komen? dan bedoel ik dus moet de dichte kant richting de krukaswangen of de openkant?

Tonni
                  Moderator

De dichte kant kan het beste richting de krukwangen. Het smeerkanaal voor de lagers in het carter zit namelijk naar de buitenkant gericht.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Bartusman
                    Bijdrager

Ik heb pas groene polini trekveertjes in me koppeling gedaan. Dit loopt opzich wel aardig maar vanuit stilstand moet ik de citta wegduwen met me benen om vooruit weg te komen, daarna gaat het wel aardig. Nu is mijn vraag: Zal ik er grijze in doen of is het nog mogelijk dat deze nieuwe veertjes nog wat uitrekken?

Michel
                      Bijdrager

Ik denk dat je beter de zuigerveertjes en de staat van de cilinder kan gaan controleren.

Als je zo weinig trekkracht hebt, ligt dat niet aan de trekveertjes!!

Bartusman
                        Bijdrager

Hmmm oke vaag. Cilinder en zo is namelijk nog maar 200 km oud. Thanks in ieder geval:thumb

Michel
                          Bijdrager

Als hij nog nieuw is kan het in de afstelling zitten.

Normaal moeten de groene trekveertjes best goed werken op een 50cc en probeer anders gewoon de grijze eens. Misschien gaat het wel beter. Het blijft toch een kwestie van afstellen en proberen 😉

VoNcKjE
                            Bijdrager

citta verstevigde brug

zou iemand de maten van de verstevigde citta brug van jmpb voor mij kunnen opmeten?
                              het gaat er vooral om van de voorste blokbouten tot aan het plaatje wat achter de carb zit

pirminSI
                              Bijdrager

Heee, wat is de bandenmaat voor spaakvelgen van een SI ? Echte spakers hé, met chromen rand?

Edjuh
                                Bijdrager

16″-2,50, zelfde als alle andere si velgen. Past ook 2,25 op.

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.