Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 april 2009 om 12:00 #52143
links van de brum zit op je achterklok een plug die je met een platkop los kunt draaien.
Als je daar net zoveel bij gooit tot het uit die opening overstroomt zit hij vol genoeg.7 april 2009 om 12:46 #52145en met wat voor olie :)?
7 april 2009 om 15:41 #52150
Tom ciaoTimoO_ :
@ Tom ciao, met je superbravo: verkeerde afstelling (iets te groot sproeiertje oid) of je contactpunten verkeerd, maar je hebt elek. blok gok ik dus denk dat je sproeiertje iets te groot is.. ennuh, ik denk dat dat probleem met je vario gewoon normaal is. Een vespa vario is nou niet echt iets wat een constant toerental aanhoudt.ja dat zou kunnen
ik heb idd elec ontsteking
alleen het rare is, dat hij het op het begin gewoon goed deed 😕7 april 2009 om 15:48 #52151Lennaert-ciao :
en met wat voor olie :)?gearbox oil en niet te veel er in doen want dat is ook neit goed
7 april 2009 om 16:07 #52153daan zei juist dat hij wel zovol mogelijk moest O.o
7 april 2009 om 16:11 #52154hoe kan je zien wat voor vertanding je heb (brom/snor) en wat is het verschil hierin? en hebben strakkere trekveertjes ook invloed op de snelheid?
7 april 2009 om 16:12 #52155is een gewone blanke lak geschikt voor dingen die warm worden, of heb je ook een hittebestendige blanke lak?, en heb je chrome hittebestendige lak? of kan je de normale ook gebruiken,
7 april 2009 om 16:14 #52156ja je hebt wel hitte bestendige lak. gewoon van motip. is tot 650 graden. normale lak is niet te gebruiken op uitlaten. of en chrome lak is weet ik niet
Mike7 april 2009 om 16:40 #52158Is een 13/13 carb ook goed op een standaart brommer, k heb namelijk een nieuwe nodig. Wel wil ik er een leo onder zetten.
7 april 2009 om 17:08 #52160@ jules: je merkt niet zo heel veel verschil. Maar het kan natuurlijk prima.
Nu mijn vraag: ik heb nu de volgende setup
– 50 cc std
– carters std
– citypower
– 70 poelie
– Malossi powerfilter
– 12/7
– SnornaafAls ik hier een bromnaaf in zet? Hoeveel km/u gaat hij dan harder?
Als ik mijn poelie dan weer 80 maak trekt hij dan beter dan met snornaaf en poelie 70? En hoe hard gaat hij dan?7 april 2009 om 17:38 #52164Ik heb mijn brommer gespoten en ziet er echt sexy uit 😛
Maar op sommige plekken is het dikker dan ergens anders (druiper of hoe heet dat) Hoe haal ik dit weg ? gewoon weer overheen spuiten of schuren ?
oh nog een klein vraagje. Kan ik over de lak nog ‘blanke lak’ eroverheen spuiten voor meer glans ?
mvg
43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc7 april 2009 om 17:51 #52166aangezien ik vandaag aangehouden ben op mijn vespa zonder dat ik verzekerd was (te lui om te regelen:$ )
wil ik m nu toch maar verzekeren maar ik ben wat problemen tegengekomen;
ik moet de catalogus waarde invoeren maar kan dit nergens vinden, iemand die mij kan vertellen wat een nieuwe vespa ciao met het PX zadelsysteem (dat is toch het zadelsysteem met zoon ingebouwde veer?), elektronische ontsteking en kappen met variobolling (volgens mij zaten deze er origineel op) kostte?
ook weet ik niet welk jaartal ik moet invullen, ik had de bouwjaar finde (:P) how to gevonden maar kan geen letters op mijn codes ontdekken (alleen de nummers met sterretjes ervoor; het ZAPC nummer)
kan iemand mij vertellen uit welk jaartal hij ongeveer is? de kleur is origineel paars (zal zo even foto toevoegen)Bedankt!^
7 april 2009 om 17:56 #52167Ongeveer van 2005 tot 2007 denk ik.
7 april 2009 om 18:44 #52168want ik heb een carter gekocht, en die is chroom gespoten, maar valt dat eraf ofz, als ik ga rijden? of blijf dat zitten
7 april 2009 om 18:58 #52171Robberto :
aangezien ik vandaag aangehouden ben op mijn vespa zonder dat ik verzekerd was (te lui om te regelen:$ )
wil ik m nu toch maar verzekeren maar ik ben wat problemen tegengekomen;
ik moet de catalogus waarde invoeren maar kan dit nergens vinden, iemand die mij kan vertellen wat een nieuwe vespa ciao met het PX zadelsysteem (dat is toch het zadelsysteem met zoon ingebouwde veer?), elektronische ontsteking en kappen met variobolling (volgens mij zaten deze er origineel op) kostte?
ook weet ik niet welk jaartal ik moet invullen, ik had de bouwjaar finde (:P) how to gevonden maar kan geen letters op mijn codes ontdekken (alleen de nummers met sterretjes ervoor; het ZAPC nummer)
kan iemand mij vertellen uit welk jaartal hij ongeveer is? de kleur is origineel paars (zal zo even foto toevoegen)Bedankt!^
in de remhandle units staat ergens ene bouwjaar ander kun je dat wel ergens in je velgen vinden. dat meot iets zijn in een soort sterretje als er 99 in staat is het dus 1999 staat er 02 in is het dus 2002
het bouwjaar moet zijn tusssen 1999 en 2004. daarna kwam een nieuw model.ik heb deze brommer ook gehad en de op bon uit 2002 koste mijne 899 euro. zonder rijklaar maken. dus als je een nieuwaarde van 1000 euro neerzet is het goed
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.