‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,241 tot 3,255 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

adff
    Bijdrager

@ Tonni
      Ja dat carter heb ik nog, vond al wel dat ze zoveel op elkaar leken, die mix en kickcarters, maar wist niet dat ze ook zo te gebruiken zijn 🙂 (dus dat zal ik zeker doen:D)

@ SpeedDemon
      Ik heb al heel vaak gehad dat de nummers niet overeenkwamen. Hier staat bij het ene grote carter een 3 en bij het andere grote carter een 4.

@ Robertez
      De krukas zal dan misschien wel recht in mijn blok zitten, maar een zwaar lekkende voetpakking rijdt niet zo fijn.

bedankt voor de respons !

-edit- en zo evolueerde een “waardeloos” klein mix carter naar een perfect carter om poorten in door te trekken zonder een kickcarter op te offeren, en kreeg een eerste rangs plek in de vaatwasser. –

Robertez
      Bijdrager

@SpeedDemon

Daar heb je een punt, met andere woorden blijf rijden met je originele carterhelften :!

Geen gedoe en risico 🙂

SpeedDemon
        Bijdrager

Weet iemand ook iets van mijn kickstartveer?

sombrero
          Bijdrager

het gaatje had ik toen op 6 cm boven het hart van de trapas geboord. kun je het beste doen met een 5 mm boortje.

SpeedDemon
            Bijdrager

Toppie man, dat ga ik eens bekijken.

Daan777
              Moderator

Ik wil graag weten hoeveel ik voor dit blokje kan geven.

Compleet lopend blokje.
                Contactpuntenontsteking (incl. bobine enz)
                Std inlaat, 12/7 carb + std filter.
                Loopt wel, maar niet hard (40/45) en cilinder is al wat jaartjes oud.

Hoeveel is dit ongeveer waard?

hdev
                Bijdrager

75 eu ongeveer

Naad
                  Bijdrager

12/7 carb is snor afmeting, dus ’t blokje zelf loopt geen 40, dat hangt van de uitlaat af.

Ik heb een elektrisch blok onder m’n brommer gezet,
                    maar nu heb ik bij lage toeren een dip waarin hij soms zelfs uitvalt,
                    wat kan dat zijn?

leon ciao
                    Bijdrager

@ hdev als je er daar 75 voor geeft ben je niet goed wijs :lol

ik zou er niet meer dan 30, 40 max voor geven aangezien het een cp blokje is..

Daan777
                      Moderator

@naad: loopt ruim 40 met city power, welke er niet bij zit.

TimoO_
                        Donateur

SpeedDemon :
                          Weet iemand ook iets van mijn kickstartveer?

Kickstartveer zorgt ervoor dat je stepjes terugspringen na het kicken. Dat je stepjes op de blokkeerpen geduwt worden zorg je zelf voor door je voeten erop te zetten.

Naad :
                          Ik heb een elektrisch blok onder m’n brommer gezet,
                          maar nu heb ik bij lage toeren een dip waarin hij soms zelfs uitvalt,
                          wat kan dat zijn?

Ik denk dat dat ligt aan een (evt versleten) std blokje met 65 poelie en proma circuit.

500
                          Donateur

Ik heb hier een bobine liggen hoe kan ik deze meten, of die nog goed is? Ik heb een multimeter.

Lars

Wouterr.
                            Bijdrager

ik wou dus mijn poelie veranderen voor een grotere, draai ik de bout eraf, blijft het schroefdraad in de bout steken en breekt het af : / .
                              iemand die weet of dit te vervangen is? Het is het stukje waar je poelie/vario aan vast zit.

Chefkee
                              Bijdrager

ik rijd nu een tijdje rond op mijn brommer maar als ik eenmaal even heb gereden trekt die weer slomer op maar daarna wel in een keer een flinke boost ?
                                kan iemand mij vertellen hoe dat kan?

Tom ciao

wat heeft de polini UTAH kit voor invloed op de prestaties, en hoe rijd deze kit?
                                  en hoe rijd die in vergelijking met het Teknoetre setje?

15 berichten aan het bekijken - 3,241 tot 3,255 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.