‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,151 tot 3,165 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Chefkee
    Bijdrager

weet iemand de prestaties van deze uitlaat?

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=698

Mike
      Bijdrager

leuk ding voor de show. rijdt opzich wel leuk maar tis geen uber uitlaat.

wel wat hogere toerentallen vind ie wel fijn

Mike

Chefkee
        Bijdrager

oke en hoeveel kan ik geven voor een carterhelft waar de inlaat al van uit geveild is want vriend van me verkoopt me maar weten allebij niet wat we er voor kunnen vangen?

dennisarnhem
          Bijdrager

vraagje

Is er verschil kwa top one voor een ciao of citta.
            Ik wilde me polini top one op me ciao zetten maar hij komt tegen het spatbord aan nu zie ik wel dat me blok helemaal naar voren staat meschien dat dit de oorzaak is,ik zie veel foto,s waar nog flink wat ruimte tussen spatbord en uitlaat zit.
            Ik heb er wel de midden standaard nog opzitten maar daar komt hij niet tegen aan.

Ik kijk nu even op jmpb er staat gewoon citta dus is allemaal het zelfde neem ik aan,dan zou toch het blok te ver naar voren staan er zit een poelie 80 op of het is niet de juiste snaar.

Naad
            Bijdrager

Naad :
              Heb vandaag m’n elektronisch kickblokje eronder gegooid,
              maar vraag me nu af hoe ik de bobine moet bevestigen.
              Heb namelijk een ouder frame.

Weet iemand raad?

Chefkee
              Bijdrager

dennisarnhem :
                vraagje

Is er verschil kwa top one voor een ciao of citta.
                Ik wilde me polini top one op me ciao zetten maar hij komt tegen het spatbord aan nu zie ik wel dat me blok helemaal naar voren staat meschien dat dit de oorzaak is,ik zie veel foto,s waar nog flink wat ruimte tussen spatbord en uitlaat zit.
                Ik heb er wel de midden standaard nog opzitten maar daar komt hij niet tegen aan.

Ik kijk nu even op jmpb er staat gewoon citta dus is allemaal het zelfde neem ik aan,dan zou toch het blok te ver naar voren staan er zit een poelie 80 op of het is niet de juiste snaar.

denk als je het blok helemaal naar achterplaats dat het wel lukt had ik ook met de krul van de proma cc blok naar achter en kwam niet tegen spatbord aan;)

sombrero
                Bijdrager

nou ik zit met een probleempje.
                  opeens hield mijn evolution engine ermee op. vervolgens heb ik het volgende vervangen
                  nieuwe cp’s
                  nieuwe condensator.
                  nieuwe tussenpakking, keerring en ring tussen de carburateur
                  nieuw membraan.
                  nieuwe cilininder.
                  nieuwe bougie
                  nieuwe bougiekabel + dop.
                  eigenlijk is zowat alles vervangen.

hij vonkt gewoon. en als ik begin te rennen dan wil die niet starten. ik hoor hem geen een keer het mengsel verbranden.
                  bougie is nat als ik hem eruit draai. hoezo liep die eerst wel en nu niet. zou de carburateur schoon maken helpen (alhoewel deze niet echt vies is)
                  mijn vraag is
                  Wat kan dit zijn ???

ChrisNL
                  Bijdrager

ik had met een origineel blok, hoewel de bougie vonkte, hij niet aan de praat wou.. vervolgens ff bobine switch en gelijk doen…

probeer die eens.

Daan777
                    Moderator

Ik heb dus ook precies hetzelfde gehad, maar na 3 verschillende bobine’s gaf ik het op. (was maybe condensator, ookal was deze nieuw)

Maar jij hebt nog geen andere bob gemonteerd?

sombrero
                      Bijdrager

okee ik heb nog 4 bobines liggen, dus kan ze allemaal eens gaan testen. bedankt voor de tip.
                        ik zat ook te denken, misschien staan mijn membraanklepjes te lang open of zo. want ik heb het membraan gewoon gemonteerd zoals ik het heb gekregen. dus niet aan de schroefjes gedraaid.

hansieb
                        Moderator

Ik zou het probleem bij het mengsel zoeken.

De choke is wel degelijk aangesloten en welke sproeier zit er in de engine?

Met de reedvalves merk je vooral met het starten dat die het zonder choke niet doet.

Boelie
                          Bijdrager

Hoi

ik heb hier een gefreesde krukas liggen (berekend op de dr evo)

nu heb ik een orgineel carter met elec ontsteking kan ik daar de krukas gewoon in bouwen
                            of gaat dat niet goed lopen?

ik heb namelijk even geen andere kruk liggen als die

alvast bedankt
                            mvg Boelie.

Bluevespa
                            Bijdrager

Ik heb een vraagje: ik heb 10 februari een bekeuring gehad voor onverzekerd rijden, hij word bepaald door de officier, maar ik ben nu 5 weken verder en zover ik weet heb ik me andere bekeuring na 3/4 weken binne gehad, heeft iemand enig idee, hoe lang zo iets kan duren?

goedguus
                              Bijdrager

omdat het door de officier van justitie bepaalt moet worden duurt het misschien langer?

ChrisNL
                                Bijdrager

Boelie :
                                  Hoi

ik heb hier een gefreesde krukas liggen (berekend op de dr evo)

nu heb ik een origineel carter met elec ontsteking kan ik daar de krukas gewoon in bouwen
                                  of gaat dat niet goed lopen?

ik heb namelijk even geen andere kruk liggen als die

alvast bedankt
                                  mvg Boelie.

het zal wel lopen, maar niet optimaal, dan kan je het beste je spoelpoorten ook aanpassen voor maximaal vermogen.

je hebt een bewerkte krukas en een dr evo, dan is het zonde om je originele carter er niet op aan te passen.

15 berichten aan het bekijken - 3,151 tot 3,165 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.