‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

peter139
    Bijdrager

Vraagje: Wat is het voordeel van een 27mm uitlaatpoort ten op zichte van een 23?

RiPe
      Bijdrager

Er kan meer uitlaatgas per seconde doorheen. Je moet dan wel je uitlaat aanpassen.

Tom ciao

wat is de gem. prijs van een lc. kop met radiateur?

500
          Donateur

ik ben per ongeluk minder dan een mm naar boven uitgeschoten bij het veilen van mijn inlaat, is dit erg?

Lars

TimoO_
            Donateur

@ Tom Ciao, in redelijke staat zo rond de 40/50 euro gok ik.

@ Lvcp, ligt eraan hoeveel. kan je er een foto van maken? als er echt nauwelijks sluitingsvlak meer zit dan is dit niet echt geweldig nee…

hdev
              Bijdrager

mijn koppeling maakten een raar geluid als ik vols gas ging later werd het wel minder maar het bleef wel. toen ik door reed ging de brommer ploffend uit weten jullie misschien wat het kan zijn? benzine zit er nog in. bougie getest die doet het ook.:?

BMW
                Bijdrager

de grote moer bij mn achterwiellager is eraf gegaan:o
                  kan daar ook een gewone moer op dat ik er dan een paar ringetjes tussen doe?

500
                  Donateur

Zie de hoek rechtsbovenin

eboonmemaar
                    Donateur

heb een nieuwe decompressie setje gemonteerd alleen als ik hem nu in knijp drukt hij het staafje niet ver genoeg in waardoor hij niet “decompresseert”:P
                      iemand die mij kan helpen?

Tonni
                      Moderator

lvcp :
                        Zie de hoek rechtsbovenin

Ik zie er geen probleem in, denk dat het wel goed gaat.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
                        Moderator

Bij sommige begrensde inlaatjes zit het gat nog dichter bij de rand, deze zal dus zeker nog goed zijn.

TimoO_
                          Donateur

@ hdev: er is een howto over wat je allemaal moet checken als je brommer het niet meer doet. hij gaat niet meer aan neem ik aan?

@ BMW: dat kan, als je een goede moer vind. Dat heb ik ook gewoon bij mijn varionaaf, daar zit engelse draad op.

@ eboonmemaar: decompressie kabeltje inkorten. of de buitenkabel verlengen? 😛

simonferrari
                            Bijdrager

als ik optrek met me blauwe polini veertjes dan hoor ik een piepend geluid in het begin. volgens mij slippen de segmenten in de koppeling.

kan dat??? en wat kan ik er tegen doen. me koppelings huis is trouwens wel oud, dus al wat jaartjes gesleten

Bluevespa
                              Bijdrager

misschien slipt je Vsnaar wel gewoon door bij het optrekken, omdat je nogal strakke veertjes hebt, maar dat moet je even nakijken, dat zie je gauw genoeg als je je kap er eventjes aflaat

Rudy10
                                Bijdrager

Welke goedkopere uitlaat kan ik het beste nemen om mijn vespa ciao oud model(!!)
                                  op te voeren tot ong 35/40 kmh?
                                  (ps Het zal lekker zijn als ik mijn trappers erop kan houden!)

15 berichten aan het bekijken - 3,106 tot 3,120 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.