‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,821 tot 2,835 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ChrisNL
    Bijdrager

Arno92 :
      hey,
      hoe kan je zien of je blokje is beveiligd tegen een grotere cilinder?
      alvast bedankt,
      arno

kan je niet zien, std blok kan elke cilinder op, behalve de 80cc’s, die gaan niet passen.

teminste,.. bij b.v. een speedengine is het gat waar je cilinderhemd in valt groter, bij een std blok is deze kleiner. dat is het enigste

Dooley
      Bijdrager

Jongens een probleem:

vandaag was ik lekker na school het rijden totdat mijn brommer niet meer aanging na een 10 minuutjes rijden.
        ik probeerde hem daarna dus weer aan te rennen en aan te rennen maar hij deed niks meer.
        wel hoorde ik na het vele rennen dat als ik loop met de decompressiehendel in, dat er iets roffelt in me blok zegmaar, alsof iets langs elkaar schuurt.

voor de rest maakt die wel nog hetzelfde geluid als voorheen als ik er gewoon mee loop, alleen gaat die dus niet aan.

heeft iemand dit al eens gehad? of heeft iemand anders tips hoe ik hem weer aan de praat krijg?

bij voorbaat dank
        Dooley;)

sombrero
        Bijdrager

haal je cilinder eens af en kijk eens naar je zuigerveren. en kijk eens of er niets in je cilinder zit van rotzooi of zo.

Tom ciao

Ik heb een carter getuned voor de DR Evo, dus de poorten en boosterpoorten max. uitgeveild
            ook heb ik de krukas AW berekend voor de DR Evo!
            zal dit wel goed lopen als ik er nu een 60 DR op zet? ivm andere timingen en poorten etc.

noellke
            Bijdrager

tuurlijk zal het lopen maar een krukas berekend op een 60DR en poorten in het carter ” op maat ” geveild zal beter lopen

Arno92
              Bijdrager

hey,
                weet iemand wat ongeveer de verzend tijd is bij jmpb?
                ik heb namelijk een cilinder besteld en wil wel weten waaneer ie komt?
                alvast bedankt
                arno

hansieb
                Moderator

1-2 dagen?

ChrisNL
                  Bijdrager

Arno92 :
                    hey,
                    weet iemand wat ongeveer de verzend tijd is bij jmpb?
                    ik heb namelijk een cilinder besteld en wil wel weten waaneer ie komt?
                    alvast bedankt
                    arno

Mits op voorraad een dag of 3 na bevestiging van je betaling.

Dylan
                    Donateur

wat voor sproeier heb ik nodig malossi filter + proma cc ?

ChrisNL
                      Bijdrager

BromFreak666 :
                        wat voor sproeier heb ik nodig malossi filter + proma cc ?

Op je huidige 12/10? kan je niet beter voor een 13/13 gaan? dan zit je ongeveer op sproeiermaat 58/62.

Arno92
                        Bijdrager

hey ik heb deze cilinder besteld: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=599
                          daar zit tog ook gewoon de zuiger bij!??

alvast bedankt
                          arno

Daan777
                          Moderator

jup

CiaoSTB
                            Bijdrager

welke remgreepnippel heb ik nodig voor mijn ciao met metalen grepen enz.. want die op jmpb staan zijn te dik, ik heb een langre en dunnere nodig

Dylan
                              Donateur

maar ken het wel een malossi filter + proma cc welke sproeier maat heb ik nodig ( hoe snel ga ik dan?)

adff
                                Bijdrager

pff, als ik v-snaar 1025 met poelie 70 en men kickstart doe is de snaar te lang en de ketting te kort
                                  als ik dan snaar 1015 doe is de ketting te lang en staat de snaar te strak (citta gaat raar trillen door de poelie en rijdt niet lekker) En zo blijf ik aan de klungel 😕

15 berichten aan het bekijken - 2,821 tot 2,835 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.