‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,731 tot 2,745 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

welke 22 m uitlaat zal het beste presteren in top? op naaststaande set up. zelf zat ik te denken aan de simonini racing of de ninja

green_white
      Bijdrager

heeft een malossi hd kop veel zin op std 50cc? ik zag dat die kop helemaal afgevlakt is maakt dat uit kwa snelheid en compressie?

Daan777
        Moderator

Gaat alleen maar lekken, niet doen en gewoon std kop gebruiken.

hdev
          Bijdrager

ik heb een nieuwe brom klok maar daar zit nog geen olie in. maar waar moet ik die olie in doen. moet ik dan de hele klok uitelkaar halen of alleen dan boutje/schroef naast die knop voor de fiets stand eruit halen en daar olie in doen? en hoeveel olie moet er in?

Arno92
            Bijdrager

hey, wat is de beste uitlaat bij deze setup:
              70cc dr evo
              13/13
              inlaat uitgeveild
              malossi lucht filter
              poeli 70/80
              rest is std.

ik wil wel graag hard gaan maar niet al mijn trek kracht verliezen,
              ik dacht zelf aan een sp of ninja?

alvast bedankt,

arno

CittaTuner.
              Bijdrager

Als je niet te veel trekkracht wilt verliezen kun je beter proma cc of leovinci handmade nemen.

st3yn
                Bijdrager

Een proma cc trekt nou niet bepaald hard, hij boost gewoon lekker.

Ik zou gaan voor de Simonini Racing, die trekt goed + rijdt hard.

Arno92
                  Bijdrager

ja maar een calibrata vind ik persoonlijk te duur prijs zo rond de 80 euro vind ik wel mooi. Is een sp niet goed? of die nieuwe proma cc op jmpb? maar heeft die goede prestaties?

FonS
                    Bijdrager

hdev :
                      ik heb een nieuwe brom klok maar daar zit nog geen olie in. maar waar moet ik die olie in doen. moet ik dan de hele klok uitelkaar halen of alleen dan boutje/schroef naast die knop voor de fiets stand eruit halen en daar olie in doen? en hoeveel olie moet er in?

die bout wat je zegt, die sluit de vulopening af. dus boutje eruit, olie erin, boutje weer erin 😉

als je de naaf rechtop houdt, zoals hij ook in de brommer zou zitten, moet het olieniveau tot aan de vulopening staan.
                      oftewel het moet er net niet uitlopen, dan zit er genoeg in :thumb

@ Arno ; een Ninja of Sp is in ieder geval te hoogtoerig voor je poelie setup. gaat wel hoor, maar als je geld wilt uitgeven ben je beter af met bijv. een Top One, of inderdaad een Technigas Circuit

demmer
                      Bijdrager

Iemand ervaring met een 42alu polini in combinatie met een Ninja? Of i.c.m. een proma/technigas CC?

Tom ciao

Koelt een lc. kop, zonder pompje, beter dan een std lucht gekoelde kop?

500
                          Donateur

Als ik mijn zuiger handmatig door mijn cilinder beweeg, blijft hij steeds haken bij de poorten (std 50cc piaggio), kom dit doordat de veertjes nog niet zijn ingereden of zitten ze er gewoon niet goed op?

Lars

CiaoSTB
                            Bijdrager

Wie kan mij even goed uitleggen hoe je je gaskabel monteert aan de gashendel? vooral de volgorde wil ik weten, wat eerst, wat daarnaa etc 😉 want ik zit al een tijdje met dat schuifblokje te klooien, en het wil maar niet lukken.
                              Alvast bedankt
                              CiaoSTB

500
                              Donateur

Ik gooi er nog maar een vraag tegenaan, kan ik voor poulie 80 gewoon de 950 snaar gebruiken? Aangezien jmpb.nl maar 2 snaren voor de ciao heeft.

Lars

green_white
                                Bijdrager

kan het kwaad als de oliekeringen omgekeerd gemonteerd zijn op de krukas? (lekken?) ze zitten zeg maar ondersteboven..

15 berichten aan het bekijken - 2,731 tot 2,745 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.