‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,641 tot 2,655 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TvA Tuning
    Bijdrager

@ Tomm_ ik heb je toch gezegt dat een hittegraad 6 bougie ws je probleem zal verhelpen..
      deze zitten standaard in een brommer, en 4 of 5 vind ik wel heel laag.
      dus koop nou eerst eens een NGK b6hs bougie.
      als je niks probeert word t nooit wat

Tomm_
      Bijdrager

~TvA~ Tuning :
        @ Tomm_ ik heb je toch gezegt dat een hittegraad 6 bougie ws je probleem zal verhelpen..
        deze zitten standaard in een brommer, en 4 of 5 vind ik wel heel laag.
        dus koop nou eerst eens een NGK b6hs bougie.
        als je niks probeert word t nooit wat

Zit er dan standaard een 6 in?
        Ik dacht dat er een standaard 5 inzat.
        Dan zal ik een dezerdagen eens een nieuwe boegie halen.
        En wat is nou net het verschil in hittegraden dan?

mvg

wannes
        Bijdrager

ik heb een vraagje past een standaart cilinderkop op een 65cc van DR ?
          Of past een standaard cilinderkop op 60cc die je opJMPB kunt krijgen voor 40€?

Kben van plan te beginnen met tunen:)

leon ciao
          Bijdrager

ja standaard cilinderkop past op een 43mm dr en ook op die 60cc van jmpb 😉

green_white
            Bijdrager

1. ik heb een een nieuwe cilinder maar als ik de veren op mn zuiger doe kan ik de bovenste veer er zo afschuiven.. maakt dit wat uit?
              er zit niet teveel slotspeling op, maar de veer valt niet helemaal in zn baan hoe kan dat?

2. kun je een naaldlager in je krukas overzetten die al paar honderdkilometer heeftg gereden of moet je die vervangen net als de pakkingen?

n!ck*s

@greenwhite, 1: je kunt beter teruggaan waar je hem hebt gekocht. want dit moet niet kunnen
                2: je kunt hem beter ook meteen vervangen, zou duur zijn ze nou ook weer niet.

500
                Donateur

Wat is het verschil tussen, een belgenkoppeling en een NL koppeling?

Lars

TimoO_
                  Donateur

ja maar als ie maar een paar 100 km gelopen heeft kan je hem net zogoed nog een keertje gebruiken. zoveel slijten deze lagers niet… een nieuwe is wel natuurlijk altijd beter maar niet echt noodzakelijk.

en over die zuigerveren, hetzelfde als Nicks zegt, mee teruggaan.

@ Lars, een “belgenkoppeling” heeft een grotere poeliediameter. dit betekend dat de overbrenging langer wordt. met dezelfde setup en dezelfde poelie ga je dus met een belgenkoppeling sneller als met een “nederlandse” koppeling, alleen trek je minder hard op.

n!ck*s

@lvcp, een belgenkoppeling heeft een grote diameter waar de v-snaar op ligt. die cirkel is groterder dan de NL koppeling.

1-feb
                      Bijdrager

Als ik demperwol in mn demper wil stoppen moet ik er dan zo veel mogelijk in stoppen of gewoon dat het opgevult is? En moet er verder nog wat me gedaan worden omdat ik me herinner te lezen dat verse demperwol tering herrie maakt omdat het nog niet doorweekt is met benzine ofzo?

citta-erik
                        Bijdrager

hallo

ik kan de 47mm Deps alu kopen splinternieuw voor 200 + verzendkosten van uit italie maar het is pen 12 en ik hoor soms dat je eigelijk beter pen 10 kan nemem wat zouden jullie doen?
                          En is 200 euro niet te duur want er komt ook denk 50+- euro verzend kosten bij dus laat maar zeggen 300 euro +-

ik heb zelf de malossi reedvalve blok al en ik wil graag de deps hebben en de gietijzer kan ik ook nergens vinden.

wat zouden jullie doen.

groeten erik

leon ciao
                          Bijdrager

ikzelf zou nooit zo veel geld eraan uit geven, ,maar als je hem voor 200 [en niet meer] op de deurmat hebt liggen splinter nieuw is dat denk ik wel een redlijk goede prijs 😉

Wouz-LwB
                            Donateur

1/2 :
                              Als ik demperwol in mn demper wil stoppen moet ik er dan zo veel mogelijk in stoppen of gewoon dat het opgevult is? En moet er verder nog wat me gedaan worden omdat ik me herinner te lezen dat verse demperwol tering herrie maakt omdat het nog niet doorweekt is met benzine ofzo?

niet erinstampen , gewoon normaal vullen totdat ie vol zit.

vol=vol

Tom ciao

Ik heb een vraag
                                Ik heb filmpjes gemaakt met de digitale camera,
                                alleen nu staan ze op de pc met een naam van .MOV
                                hoe kun je die veranderen? want ik kan deze filmpjes met .MOV niet in bv. windows movie maker zetten

alvast bedankt :thumb

Chefkee
                                Bijdrager

omzetten bij deze site duurt opzich beetje lang maar dan lukt het wel
                                  http://media-convert.com/omzetten/

15 berichten aan het bekijken - 2,641 tot 2,655 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.