:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
brentBijdrager
mijn uitlaat poort is afgebroken van mijn 43 mm dr.
mijn piston is nog goed .kan ik dan enkel de cilinder kopen of past dat dan niet goed met mijn piston.
groet brent
brent :
mijn piston is nog goed .kan ik dan enkel de cilinder kopen of past dat dan niet goed met mijn piston.
groet brent
Lassen :@
brentBijdrager
Vespaatje :
brent :
groet brent
Lassen :@
Een cilinder lassen is dat niet moeilijk ?
Ja, dat is best wel moeilijk. Ik zou ook op zoek gaan naar een andere cilinder.
Maar om de vraag van Brent te beantwoorden:
Het kan, maar geniet niet de voorkeur. Ik weet niet of DR ook met zuigermaten als B,C,D,E ect werkt maar als dat wel zo is heb je kans dat je een te krappe zuiger gaat plaatsen.
Voor zover ik weet zijn alle zuiger van de DR 43 overigens hetzelfde, je zou voor de zekerheid kunnen nameten of de speling van je oude zuiger afdoende is voor de nieuwe cilinder.
Maar aangezien de prijs van een nieuwe DR 43 best meevalt als je hem nieuw koopt zou ik daar gewoon voor gaan. Heb je altijd nog een reserve zuiger 
brentBijdrager
zijn hier personen die geïnteresseerd zijn in boxer onderdelen.
dan kan ik die mensen een pm sturen .
groet brent
brent :
groet brent
verkeerde topic.
brent :
groet brent
`
Op deze manier zal je waarschijnlijk niemand bereiken, maak gewoon een net topic aan met prijzen en foto’s en je zal een stuk meer succes hebben!
Hoe kan ik een tweedehands proma en techno cc onderscheiden? Staat er altijd proma op een proma?
Een vraagje, Is iemand er al uit welke remverankeringsplaat en aanpassingen er nodig zijn om 10 spakers recht en netjes te laten passen op een ciao? i.v.m remverankering
pepkoDonateur
Gewoon een remplaat van een ciao met spaakwielen dacht ik.
Past een polini country ciao versie op een Si achterbrug?
country ciao
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.