Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 10 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 oktober 2015 om 12:19 #120950
Ik heb hier zojuist een heel aantal onzinnige posts verwijderd, ik heb alleen die van noutiepourker laten staan omdat die goed weergeeft waar dit topic om draait. Hij stelt een vraag en heeft geen behoefte aan onzin antwoorden.
Het kleine vragen topic is bedoeld voor korte vragen die makkelijk met een ja of een nee beantwoord kunnen worden.
In dit geval is dat inderdaad niet mogelijk, het is ook geen makkelijke vraag aangezien het erg lastig is om zonder verdere info een waarde aan een cilinder te hangen. Ik zou het ook geen probleem vinden als voor dit soort vragen gewoon een topic geopend werd.
En om nog even in te haken op de onzin discussiel;
Om dit in de toekomst te voorkomen zou ik zeggen: Kun je een vraag niet op een normale manier beantwoorden, beantwoord hem dan gewoon niet en laat dat aan een ander over..
Bedankt.
5 oktober 2015 om 12:28 #120949Wilk1985 :
Ik heb hier zojuist een heel aantal onzinnige posts verwijderd, ik heb alleen die van noutiepourker laten staan omdat die goed weergeeft waar dit topic om draait. Hij stelt een vraag en heeft geen behoefte aan onzin antwoorden.Het kleine vragen topic is bedoeld voor korte vragen die makkelijk met een ja of een nee beantwoord kunnen worden.
In dit geval is dat inderdaad niet mogelijk, het is ook geen makkelijke vraag aangezien het erg lastig is om zonder verdere info een waarde aan een cilinder te hangen. Ik zou het ook geen probleem vinden als voor dit soort vragen gewoon een topic geopend werd.
En om nog even in te haken op de onzin discussiel;
Om dit in de toekomst te voorkomen zou ik zeggen: Kun je een vraag niet op een normale manier beantwoorden, beantwoord hem dan gewoon niet en laat dat aan een ander over..
Bedankt.
Problem.
Solution: http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=36437&n=last#bottom
5 oktober 2015 om 14:00 #120951Noetiepoerker26 :
Wat is een redelijke prijs voor mij om te betalen voor een (onbewerkte) creco 43mm?Ik weet dat de Brandweer voor een bewerkte/gebruikte Creco met zuiger en zuigerveren € 30,- heeft betaald en dat is een redelijke prijs lijkt mij.
TICKLING BARN5 oktober 2015 om 20:31 #120953Ik zoek een achtervelg voor mijn italjet (oude is kapot) ik weet dat de maat 5.00 6″ is. kan er bijvoorbeeld dit velgje op?
http://i00.i.aliimg.com/img/pb/283/081/263/1282180131369_hz-myalibaba-web9_5226.JPG
http://www.wacox.com/jante-roue/6485-roue-complete-13×500-6-3760000000000.html
9 oktober 2015 om 18:47 #120964Hallo allemaal!
Hoeveel schakels heeft de aantrapketting van een vespa Si?
bvd!
12 oktober 2015 om 18:41 #120976Weet iemand de originele kleurcode van een Italjet pack 2?
20 oktober 2015 om 17:05 #120992Ik heb een niewe achterbrug voor mijn citta
Een si achterbrug ma nu past mij gianelli cittypower niet meer door die kleine velgen
Kan dit opgelost worden voor een ciao of si model te kopen opgelost worden?
of moet ik het frame aanpassen20 oktober 2015 om 18:53 #75119Gaatje boren in je brug? of loopt die demper tegen je wiel aan? Dan kan je het ophangpunt aan je uitlaat iets verbuigen, of als je niet aan je uitlaat wilt buigen een plaatje pakken, deze buigen, 2 gaatjes er in en dan die aan je brug en je uitlaat aan het plaatje.
21 oktober 2015 om 17:42 #120997Hallo mensen!
Ik heb een vraag over mijn citta.
Ik heb de balhoofd lagers gemonteerd, maar als ik mijn kroonplaat monteer en deze met de bovenste moer vast draai houd ik ruimte over zie foto. moet hier misschien nog een ring bij onder?

En moet er ook nog een ring onder de bovenste moer? zie foto.

alvast bedankt!
21 oktober 2015 om 18:03 #120998Er hoort volgens mij wel een ring boven de moer van je balhoofdlager. Ééntje met twee lipjes die je kunt ombuigen om de moer vast te houden.
Onder de bovenste balhoofdmoer hoort ook een ring. Deze is echter niet zo belangrijk.21 oktober 2015 om 18:14 #120999Daan777 :
Er hoort volgens mij wel een ring boven de moer van je balhoofdlager. Ééntje met twee lipjes die je kunt ombuigen om de moer vast te houden.
Onder de bovenste balhoofdmoer hoort ook een ring. Deze is echter niet zo belangrijk.Enig idee waar ik deze kan kopen?
21 oktober 2015 om 19:00 #121000Niet tekoop op JMPB?
21 oktober 2015 om 19:50 #121001Ditzelfde heb ik ook een keer gehad.
Was een verkeerde balhoofdset.
Ring met 2 lipjes is volgens mij niet voor de citta maar voor ciao/si?
In alle jaren ben ik het nog nooit tegen gekomen bij de citta.
Ring onder de bovenste moer is wel belangrijk het is er 1 van rond de 2 mm.21 oktober 2015 om 20:26 #121002MCBoss :
Ditzelfde heb ik ook een keer gehad.
Was een verkeerde balhoofdset.
Ring met 2 lipjes is volgens mij niet voor de citta maar voor ciao/si?
In alle jaren ben ik het nog nooit tegen gekomen bij de citta.
Ring onder de bovenste moer is wel belangrijk het is er 1 van rond de 2 mm.Ik heb deze van jmpb dit is ook de enige wat ze hebben voor een citta.
De ring kan ik eventueel zelf wel maken.
Bedankt voor de reacties!22 oktober 2015 om 08:26 #117924Ik had ze ook via jmpb, maar kennelijk was er een verkeerde lichting geweest.
Het schroefgebeuren was een behoorlijk stuk korter waardoor ik een gat overhield van zo rond een 5mm.
Als ik dat nog extra aan zou draaien zou het breken.
Jmpb had een nieuwe set toegestuurd en die was wel goed.
Stom dat ik geen foto’s gemaakt heb van het verschil. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.