:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
Past een malossi e12 filter op een evo engine?
Mvg
Jahoor, dat zou gewoon moeten passen.
500Donateur
Goedenavond,
Wie kan mij vertellen hoe ik de decompressieveer op het tapeind moet vastzetten? Wordt deze ingesloten tussen twee sluitringen? Of komt de moer rechtstreeks op de de veer?
500
Hoe het origineel bevestigd zit zou ik eigenlijk niet zeker weten. Maar zoals de tweede optie die jij beschrijft, monteer ik de kraagmoer (<-klik!) altijd direct op de veer.
JariVBijdrager
Ik doe wel een ringetje onder de veer, voor mijn gevoel wordt de kracht dan beter verdeeld.
Kan het zijn dat mijn brommer af een toe een slag of een paar slagen overslaat als de bougie zwart is door een iets te grote sproeier?
noudBijdrager
Het wel bekende “viertakten“ dan lijkt het inderdaad of je slagen overslaat omdat hij dan begint te stotteren. is inderdaad een gevolg van een te grote sproeier.
Bij viertakten zou hij toch de helen tijd slagen over moeten slaan? Of kan het ook zo zijn dat dat maar af en toe is, laten we zeggen iedere 10-20 seconden?
noudBijdrager
Jup kan ook maar af en toe zijn, heeft de mijne ook. sproeier is iets te groot vooral bij wat warmer weer begint hij dan te viertakten. Alleen nog te lui om andere sproeier in te zetten. dan is het inderdaad om de paar seconden vooral op zijn top, als ik dan keer gas dicht draai en weer open blijft hij het weer even goed doen.
JariVBijdrager
Iemand tips om de verf aan de binnenkant van de ‘zadelkoker’ van een cittaframe weg te krijgen?
JariVBijdrager
Dat sowieso, maar ik kom er in die koker niet goed bij, met schroevendraaier noch met staalborstel.
In de afbijt zetten die waterverdunbaar is.
Even in laten werken en hogedrukspuit erop of als dat niet kan gewoon de tuinslang erop.
Met de vinger het gat afdekken met kraan open en je hebt een kleine hogedrukspuit

Rick.
Wat rijdt beter op een brom blok met cilinder ophoogplaat en leo krul?
12/12 of 12/10 of 12/7
Sproeier gok ik rond de 50 ofz?
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.