‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,096 tot 25,110 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Metalhead
    Bijdrager

Lollol3r :
      Iemand enig idee hoe ik mijn vastzittende achterwiel moer los krijg? Heb ondertussen al een hele bus wd40 erop gespoten en heb bijna drie kwartier met een hamer er op staan slaan maar hij schiet geen millimeter losser.

Iemand?

Is het ondertussen al opgelost? Je moet eerst het freewheel er af halen. Daarna zet je de moer in een bankschroef en je haalt ‘em er zo af 🙂

Ciao91
      Bijdrager

Zijn de 5-spaaks velgen alleen in de 17″ inch variant of bestaan die ook nog in 16″ inch?

Wilk1985
        Moderator

Ciao91
          Bijdrager

Wilk1985 :
            Alleen 17 inch.

Als ik de 17″ 5-spaaks zal nemen, het breedste bandje van Jmpb zal niet passen zeker, want dit zal dan wrs. gaan aanlopen?

Guido
            Donateur

Als je hem in een super bravo stopt misschien niet.

Anoniem

.

JariV
                Bijdrager

Bij autozaken (brezan etc) kan je snaren in alle maten halen van verschillende kwaliteiten. Gates snaren met groene opdruk zijn een stuk steviger dan die met witte opdruk. Malossi snaren slijten naar mij ervaring nog sneller dan de ‘slappe’ gates snaren.

Ik doe zelf al wel 600+km met een gates snaar met witte opdruk (jmpb).

Flippo
                  Donateur

Is er een verschil tussen de balhoofd lagercups van een si en een ciao bijvoorbeeld?

El Citta
                    Donateur

@Boyler: Is de v-snaar gedraaid door slijtage/vastlopen of heb je hem er zo op gelegd? Ik zou hem namelijk eens andersom proberen (met de getande kant naar binnen) 😛 Op deze manier is het niet heel raar dat je er snel vanaf bent 😉

Guido
                      Donateur

Flippo :
                        Is er een verschil tussen de balhoofd lagercups van een si en een ciao bijvoorbeeld?

De maat.

Anoniem

.

Ciao91
                          Bijdrager

Ik heb afgelopen zaterdag een Ciao P opgehaald.

Nu wil ik deze restaureren, maar ik heb gelezen dat sommige de lasnaden laten doorlassen.
                            Wat zijn de voordelen en evt nadelen van de lasnaden doorlassen?
                            Op welke plekken zal ik hem dan moeten doorlassen?
                            Heeft er iemand foto’s van de doorgelaste lasnaden?

criminalmindz
                            Donateur

Een tijdje geleden ben ik weggeweest met de ciao van m’n schoonvader, halverwege mijn bestemming raakte de tank leeg *vergeten te tanken*
                              Gevolg = fietsen, dus de ciao op de fietsstand en doorgefietst.

De tank volgetankt bij het tankstation en toen kreeg ik het volgende probleem:
                              Of ik de fietsknop nu in of uit druk hij blijft in fietsstand hangen en gaat niet naar de “compressie” stand.

Wat zou dit kunnen zijn en hoe los ik het op?

JariV
                              Bijdrager

Veertje misschien lam geworden, ik moet er bij een van de brommers ook aan trekken (dat wat je normaal indrukt om fietsstand aan te zetten zegmaar) om hem van fietsstand te halen

criminalmindz
                                Donateur

Ja dat ding, als ik eraan trek blijft hij in de fietsstand.

15 berichten aan het bekijken - 25,096 tot 25,110 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.