‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,751 tot 24,765 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Een bies is een klein randje. Dit zijn in dit geval de lijnstickers voor rondom op je velg.

Boyan
      Bijdrager

Ok bedankt, is 5-6 en 7 mm dan de breedte van de bies?

Ja. 😉

Flippo
        Donateur

@ Ciaoracing; Ja, het is mogelijk. Maar fijn is anders. Lees anders dit topic maar eens door: Klik

Mijn vraag; passen de kenda semi slickjes 2.75 op een Si ivm de achterveren? Misschien een stomme vraag en past het makkelijk, maar beter even zeker weten voordat ik ze bestel.

JoeriH
          Bijdrager

Ik heb achter een 2.75 band van michelin.
            Dit past gewoon. (Meet voor de zekerheid de afstand tussen de schokbrekers op. Weet niet of dit verschilt)

R.Zwiers
            Bijdrager

Kan je ook Euro 98 gebruiken voor een standaard blok?

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Als je gewoon je smering in orde hebt boeit dat vrij weinig.

Sjors891
                Bijdrager

Dat zelf gemaakte palletje wat de kick moet tegenhouden, zit dat zo goed? Of moet die aan de andere kant van dat bewegend ding zitten? Ik wil die pal namelijk vastlassen.

niek1992
                  Bijdrager

Sjors891 :
                    Dat zelf gemaakte palletje wat de kick moet tegenhouden, zit dat zo goed? Of moet die aan de andere kant van dat bewegend ding zitten? Ik wil die pal namelijk vastlassen.

naar mijn idee zit deze goed. wel zie ik dat het rubberen gedeelte nu niet op de as valt. In de how-to staat volgens mij ook dat je de kop van de bout af moet slijpen, wat bij jou zo te zien nog niet gebeurd is.

Ikzelf heb ook een week of 2 met een boutje gereden, maar deze was na een tijd helemaal krom. weet niet of dit lag aan de kwaliteit bout, of gewoon een fail in mijn montage.

als je een 10mm gat hebt geboord, past hier prima een 10m piston-pen in. deze is hardstaal, en zal niet zomaar buigen. Dit heb ik dus ook uiteindelijk gefixed. Als je hier een foto’tje van wilt, moet je t maar eventjes zeggen.:thumb

Sjors891
                    Bijdrager

Het zijn 2 rubberen ringetjes, en de tweede valt er net buiten dan lijkt het idd zo. Maar bedankt voor de tip, dan maak ik een nieuwe van een bout met hogere treksterkte :thumb

Citta-ciao
                      Donateur

Kunnen SI kappen op een “JMPB” achterbrug?

DinoH
                        Donateur

@citta-ciao Nee kan niet!

R.Zwiers
                          Bijdrager

Als jeje spoelpoorten uitfreest voor een grotere cilinder, kan je dan ook nog weer je oude cilinder plaatsen zonder dat deze lekt ofzo?

MarcoS
                            Donateur

@ r.zwiers

Ja dat kan wel, zeker als je het niet overdrijft 😉

Lastpak
                              Bijdrager

wie weet waar ik de plastic drukdopjes die het dekje van een zadel bevestigingen kan vinden?
                                dus de zwarte dopjes aan de onderkant van je zadel:

niek1992
                                Bijdrager

ik ben bezig met het opknappen van mijn brommertje, maar mijn voorspatbord begint aardig weg te rotten.
                                  Daarom wilde ik een nieuw voorspatbord aanschaffen.

Voorheen kon je altijd een grondlak voorspatbord vinden bij JMPB, maar die is helaas niet meer te krijgen.
                                  alleen de RVS/Chroom variant. Kan je dit een beetje makkelijk eraf stralen? vanuitgaande dat het chroom is?

Internet maakt me ook niet echt wijzer, de een zegt namelijk dat dit prima te doen is, de andere niet.

wil volgende week het frame + delen naar de straler brengen. vervolgens laten coaten in Beverwijk.

alvast bedankt!

15 berichten aan het bekijken - 24,751 tot 24,765 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.